chips heb ik ookquote:
quote:
Die ene die eerst in je fotoboek stondquote:Op woensdag 7 december 2005 19:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ik voel me gefrustreerd, net weer een foto gezien van de mooiste vrouw op aarde (naar mijn weten van de vrouwen die ik ken) waar ik een dik jaar helemaal verliefd op ben geweest. Ze is zo fucking knap, ik word er niet goed van. Maar ja, helaas pindakaas.![]()
Ze moet dood, echt waar....
Voel me alweer dood en dood ziek en slapen lukt ook niequote:Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Brunette het volgende:
[..]
Die ene die eerst in je fotoboek stond?
ontopic: Voel me weer beter dan vanmorgen, alhoewel ik nog veel moet hoesten.
![]()
Tuurlijk wel, gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 december 2005 03:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh ja ik ben ook nog eens jarig maar het voelt niet zo.![]()
En toch gefeliciteerd ! !quote:Op donderdag 8 december 2005 03:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh ja ik ben ook nog eens jarig maar het voelt niet zo.![]()
Nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 8 december 2005 03:58 schreef DuchessX het volgende:
Ik word er schijtziek van dat ik zo superslecht slaap en dat ik met geen enkel chemisch hulpmiddel in slaap val![]()
Ik zou zó graag eens een hele week elke nacht binnen een kwartier in slaap vallen in plaats van alleen maar wakker liggen en na uren toch maar weer uit bed te gaan.
Goh, wat herken ik dit gevoel als geen anderquote:Op donderdag 8 december 2005 03:58 schreef DuchessX het volgende:
Ik word er schijtziek van dat ik zo superslecht slaap en dat ik met geen enkel chemisch hulpmiddel in slaap val![]()
Ik zou zó graag eens een hele week elke nacht binnen een kwartier in slaap vallen in plaats van alleen maar wakker liggen en na uren toch maar weer uit bed te gaan.
Ik wens je dit toe:quote:Op donderdag 8 december 2005 05:29 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Goh, wat herken ik dit gevoel als geen ander
Lig nu ook alweer voor de 4e achtereenvolgende nacht "klaarwakker"... Kutzooi
Ik wil 't graag aannemen, maar helaas lukt 't me niet meer om te slapen gok ikquote:
Beter dan mij dus....quote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Tevree en opgelucht en klaar om verder te gaan
Van half 8 tot kwart voor 1quote:Op donderdag 8 december 2005 05:45 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ik wil 't graag aannemen, maar helaas lukt 't me niet meer om te slapen gok ikMoet om 7 uur opstaan, dus ik denk dat ik de tijd ga doden met wat surfen of zo
Maar als jij nog wil slapen, dan hoop ik dat 't je lukt
Rustig adem halen, rustig adem halen.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:17 schreef DuchessX het volgende:
Te veel energie, te veel plannen, te veel chaos om ook maar tot iets te komen.
Schandaal!quote:
Whehehequote:Op donderdag 8 december 2005 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Rustig adem halen, rustig adem halen.
1,2,3 ...adem in....adem uit.
Ik weet het, ik weet het!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:35 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Behoorlijk uitgeput nu, tsja hoe kan dat nou?!
Héél rustig aan vanavond, that's for sure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |