idd, kijk dit filmpje maar eens!!quote:
deze post moet je ergens in een word doc hebben staan want die heb ik nou al 56x voorbij zien komenquote:Op zondag 4 december 2005 17:13 schreef ook_gek het volgende:
ik wil nog steets een ouwe porsche hebben met 2 kuipstoelen en open uitlaat systeem. Niks geen dempers meer. Gewoon puur race uitvoering. Rol beugel er in. En scheuren met die hap. En als ik hem start of als ik aan her rijden ben moet er een geluid uit komen waar je bang van word![]()
¤ 3.950quote:Mitsubishi Colt rally uitvoering, 1992 volledige rolkooi, kuipstoelen, Mivec motor, onsteking via computer te
een japquote:Op zondag 4 december 2005 17:15 schreef ook_gek het volgende:
Bo voor jou een leuke auto gevonden![]()
[afbeelding]
[..]
¤ 3.950
Leuk voor jou toch![]()
Nee ben goed in onthoudenquote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
deze post moet je ergens in een word doc hebben staan want die heb ik nou al 56x voorbij zien komen![]()
![]()
Ja maar hij trekt wel elke auto er uit denk ik zoquote:
ik vind deze wel leuk http://www.vankesselporsche.com/photo5.htmquote:Op zondag 4 december 2005 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ben goed in onthouden![]()
http://www.vankesselporsche.com/photo22.htm Leuke auto voor mij![]()
is ook leuk jaquote:Op zondag 4 december 2005 17:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind deze wel leuk http://www.vankesselporsche.com/photo5.htm
quote:Op zondag 4 december 2005 17:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zoekt snel door oude SC's heen
ik moest mezelf ook vreselijk inhouden, als ik geen controle had gehad dan zat ik nu op een Mac te werken met 23 inch apple schermquote:Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is ook leuk ja
het is dat ik nog even geen geld heb![]()
Maar als ik wat meer geld heb en ook geld over heb ga ik echt van die debielen dingen kopen![]()
schitterende uitvoeringquote:Op zondag 4 december 2005 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ben goed in onthouden![]()
http://www.vankesselporsche.com/photo22.htm Leuke auto voor mij![]()
meneer koopt een tafeltje en de GTV zat gelijk propvolquote:Op zondag 4 december 2005 17:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
touren? Ik ben met Bo naar de IKEA geweest..........
godverdomme stel wijvenquote:Op zondag 4 december 2005 17:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
touren? Ik ben met Bo naar de IKEA geweest..........
kennis van me heeft een schade herstel bedrijf dus uitdeuken roest bewerken en spuiten is geen enkel probleemquote:
hij staat hoger op z'n poten dan dat m'n Jeep deedquote:Op zondag 4 december 2005 17:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kennis van me heeft een schade herstel bedrijf dus uitdeuken roest bewerken en spuiten is geen enkel probleem![]()
praat normaalquote:Op zondag 4 december 2005 17:28 schreef Scepsis het volgende:
[afbeelding]
Wie is de entiteit achter deze persoon?
wel lachen zo'n dingetjequote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef ook_gek het volgende:
BoJo dit is ook erg leuk![]()
http://www.racewagen.nl/robin-hood-2b-2003.php
Nou wil ik niet vervelend doen, maar wat kom je doen?quote:Op zondag 4 december 2005 17:28 schreef Scepsis het volgende:
[afbeelding]
Als je toffe woorden wilt gebruiken moet je ze wel in de goede context plaatsenquote:Op zondag 4 december 2005 17:28 schreef Scepsis het volgende:
[afbeelding]
Stond wel een lekkere milf achter ons bij de kassaquote:Op zondag 4 december 2005 17:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
liepen wel geile wijfuh rond![]()
jammer dat Alfisti verre van wakker was![]()
kut... heb ik die weer gemistquote:Op zondag 4 december 2005 17:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Stond wel een lekkere milf achter ons bij de kassa
Wat een leven heb jequote:Op zondag 4 december 2005 17:42 schreef BoJo het volgende:
ik lig alweer bijna te pitten ja uit verveling en lamlendigheid![]()
komt omdat ik ziek ben/was, lig al 4 dagen achterelkaar uit m'n neus te vreten... het begint nu te bloeden als je snapt wat ik bedoelquote:
Opzich best begrijpelijk jaquote:Op zondag 4 december 2005 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt omdat ik ziek ben/was, lig al 4 dagen achterelkaar uit m'n neus te vreten... het begint nu te bloeden als je snapt wat ik bedoel![]()
Tis toch echt zo, of alle plaatjes van google liegenquote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef Hyperdude het volgende:
Die plaatjes zijn nevernooitniet van een 964, check de achterlichten.
Verder kom ik nooit in PTA SC; dus houdoe maar weer
Goed topic verder![]()
Kan je mooi hier verder lezen; http://www.dialog-911.de/quote:Op zondag 4 december 2005 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
Als je zo op autotrader kijkt heb je eigenlijk best wel een gave 911 voor euro of 15000![]()
Die gaat er echt nog ooit komen, zo'n oud beestje uit jaren 80.
Waar:quote:Op zondag 4 december 2005 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wh0000t Fet gekkehuis!!!111oneoneoneone!!!!!!!oneoneone!!!één!1!11!!!!
Ga je trouwens hier ook heen of niet?
om over dit filmpje nog maar te zwijgen!quote:Op zondag 4 december 2005 17:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd, kijk dit filmpje maar eens!!
http://video.google.com/videoplay?docid=1294420330942974226&q=porsche![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
om over dit filmpje nog maar te zwijgen!
En welkom maar weer bij de nieuwe afelvering van het popularie spel:quote:Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
www.rutgerleertstappen.nl
Allemaal wel ff kijken bo! Verplichte kost![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En welkom maar weer bij de nieuwe afelvering van het popularie spel:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraad het geslacht 8 8 8 8!!!!
Van sinterklaas vrachtwagenboek nummer 166, 167 en 168 gekregen
wat voor een?quote:Op zondag 4 december 2005 20:22 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik een auto gister![]()
al was dat meer voor mijn verjaardag![]()
wat voor 1 ?quote:Op zondag 4 december 2005 20:22 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik een auto gister![]()
al was dat meer voor mijn verjaardag![]()
ik alleen de gothic en de parenclubquote:Op zondag 4 december 2005 20:22 schreef BoJo het volgende:
ohja ik had hem wel gebookmarked maar nog niet gekeken
Asriaquote:Op zondag 4 december 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik alleen de gothic en de parenclub
* BoJo is kijkenquote:Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
www.rutgerleertstappen.nl
Allemaal wel ff kijken bo! Verplichte kost![]()
Wat moet je met een auto als je toch in Canada zit? Of heb je em daar gekregen?quote:Op zondag 4 december 2005 20:25 schreef vlad het volgende:
een slet in opa-uitvoering![]()
- goudkleurig metallic lak
- 1.3 motor
- automaat![]()
- cross-control
bouwjaar '87 of '89![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Een Opel Corsa, of begrijp ik t verkeerd?
ik kom ooit nog terug in nederlandquote:Op zondag 4 december 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet je met een auto als je toch in Canada zit? Of heb je em daar gekregen?
Een Opel Corsa, of begrijp ik t verkeerd?
goed antwoordquote:
Tuurlijk, ben er allang alweerquote:
veul plezier met je colaquote:Op zondag 4 december 2005 21:05 schreef vlad het volgende:
[..]
goed antwoord![]()
je kan je prijs ophalen in de pub op Yonge street. Indien je dit niet haalt voor 11 uur vanaaf, zal ik je prijs goed laten smaken![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ik moet morgen gewoon de torrent downloaden, ik kan dit niet aan
wat is er met ons ijsmeisje?quote:
Sorryquote:
Niet zomaar een vrouwquote:Op zondag 4 december 2005 21:36 schreef PeuRac het volgende:
een vrouw het snelste in de Suzuki Liana![]()
![]()
ik ben mega vrolijk.quote:
ouwe seriequote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef PeuRac het volgende:
trouwens over enkele minuten 24 op RTL 5
En ook "dit was het nieuws" op NED2quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef PeuRac het volgende:
trouwens over enkele minuten 24 op RTL 5
Ongesteld en schreeuw om aandachtquote:Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uit met de verkerings?
Ruzie met ouders?
Gejank op school?
Ja, Ik ben net zo kieskeurig als Alex... Het enige wat ik niet lust is koffie. (Eigenlijk is het de geur die het lekker maakt en ik kan niet zo goed ruiken)quote:
I HAVE NOT HAD MY TEETH WHITENED!!!quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef M5 het volgende:
"eeh? no, this is not a kitcar, this is a lamborghini"
okequote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Fugie het volgende:
oja herman, eerste kwartier begon met zonda f ff als snelste auto op circuit enzo en nog ff tribute to burns en de rest is niet zo boeiend
oh ohw... vrouwquote:
Dat stukje van de Pagani Zonda F was wel héél kort, maar uiteraard wel de moeite waard.quote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
okeIk ga het sowieso toch gewoon nakijken
![]()
ja. mooie clean lap. maar 't scheelt nogal of je ca. 50/60 kg weegt of 110 oid denk ik.quote:Op zondag 4 december 2005 22:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oh ohw... vrouw
Ik zap die reasonably priced car altijd weg. Maar zij was dus de snelste?
tjah, het is wel iemand die redelijk sportief is dus denk dat ze er ook wel beetje aanleg voor heeft. En ze wordt niet bang van hard door een bocht rijden neem ik aanquote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. mooie clean lap. maar 't scheelt nogal of je ca. 50/60 kg weegt of 110 oid denk ik.
dan ben je ook gewoon DOM als je zo gaat posten hierquote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik wil.
ik had er anders veel meer over willen zienquote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef Fugie het volgende:
zonda f is niet zo heel veel anders dan de zonda. Ze gaan niet heel die auto nog een keer uitleggen natuurlijk
idd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik had er anders veel meer over willen zien
Mooi spul eh?!quote:Op zondag 4 december 2005 22:24 schreef BoJo het volgende:
* BoJo is nog steeds rutger aan het kijken![]()
als het had gekunt was ik gisteren al die v6 van Paul wezen halenquote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef PeuRac het volgende:
Tering, BoJo, het is maar goed dat ik geen 2 mille heb liggen, anders zou ik nu naar Zoetermeer rijden en die v6 van de Scarb site kopen![]()
Ik moet echt snel vast werk hebben, dan kan ik tenminste leuke dingen kopen
![]()
Ja dat weet ik, had je al afgesproken voor volgende week? Ga je meteen met de trein, of ga je eerst kijken?quote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het had gekunt was ik gisteren al die v6 van Paul wezen halen![]()
zaterdag maar ik ging hem nog bellen van de week. Hij gaat er nog een nieuwe apk op pleuren dus gelijk meenemen zal niet kunnen maar ik hoop als alles goed gaat hem voor de kerst te hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, had je al afgesproken voor volgende week? Ga je meteen met de trein, of ga je eerst kijken?
Relaxed, er zit weer een HDD crash aan te komen bij je, nu al bad sectorsquote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Fugie het volgende:
mijn savegame voor most wanted is corrupt, ken ik weer overnieuw beginnen
Een van de mooiste kerst cadeau's ooitquote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
zaterdag maar ik ging hem nog bellen van de week. Hij gaat er nog een nieuwe apk op pleuren dus gelijk meenemen zal niet kunnen maar ik hoop als alles goed gaat hem voor de kerst te hebben.
dan kan ie onder de boom![]()
voor jou en mij en een mandje vol Alfisti ja maar je moet niet overdrijvenquote:Op zondag 4 december 2005 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de mooiste kerst cadeau's ooit![]()
schijt aan wat de rest vindquote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor jou en mij en een mandje vol Alfisti ja maar je moet niet overdrijven![]()
Dat filmpje is idd zooooo geilquote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef Hugster het volgende:
okay geluid HARD en fappen:
http://hugo.1k.nl/mov/Zonda_F.avi
En dan een avatar van een Spyker hebbenquote:Op zondag 4 december 2005 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
schijt aan wat de rest vindAlfa rules
(oke, na Maserati
)
nee hij was aan het saven toen me pc vast liepquote:Op zondag 4 december 2005 22:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Relaxed, er zit weer een HDD crash aan te komen bij je, nu al bad sectors
Ik heb het zelf nooit mogen ervaren, ik kan maar 340 kb/squote:Op zondag 4 december 2005 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat filmpje is idd zooooo geil![]()
!
Lekker snel servertje, 1MB/s downloaden
quote:
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd wanneer iemand wel en niet aandacht vraagt?quote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste wat ik wil.
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd dat "Ach vanalles" eigenlijk betekent "gaat je geen fuck aan"quote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd wanneer iemand wel en niet aandacht vraagt?
Want jij zet net het beste voorbeeld neer van. Hoe krijg ik zo snel mogelijk aandacht.![]()
Ik 1MB/s ongeveer, en dat haalde ik makkelijk, denk dat hij nog wel sneller gaatquote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nooit mogen ervaren, ik kan maar 340 kb/s
hou is ff je grote bek slet tegen mijn rode drukke vriendquote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd dat "Ach vanalles" eigenlijk betekent "gaat je geen fuck aan"!
He jij begint er over. En nu vind je dat ik je voor lul zet en nu ben je boos.quote:Op zondag 4 december 2005 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heeft iemand jou ooit wel eens uitgelegd dat "Ach vanalles" eigenlijk betekent "gaat je geen fuck aan"!
Hij hangt aan de backbone van het internet in het datacenter van xs4all in Amsterdamquote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik 1MB/s ongeveer, en dat haalde ik makkelijk, denk dat hij nog wel sneller gaat!
Avondquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij hangt aan de backbone van het internet in het datacenter van xs4all in Amsterdam
quote:Op zondag 4 december 2005 22:51 schreef Hugster het volgende:
Rob, mongooltje
Ik zag het al aan je posts jaquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Hugster het volgende:
Ik weet wat het is maar ik sta op scherp, ben nu snel aggressief en heb zin om te vechten![]()
ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 4 december 2005 23:07 schreef Hugster het volgende:
Ik weet wat het is maar ik sta op scherp, ben nu snel aggressief en heb zin om te vechten![]()
Je bedoelt die achterlijke mongool?quote:Op zondag 4 december 2005 22:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
hou is ff je grote bek slet tegen mijn rode drukke vriend
Nee hoor. Zoals ik al zei. Ik ben sjaggie.quote:Op zondag 4 december 2005 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He jij begint er over. En nu vind je dat ik je voor lul zet en nu ben je boos.
Als je niet wilt dat mensen het iets aan gaat of er om vragen. HOUD DAN JE BEK DICHT![]()
gelijk heb je hoor, maar ik laat je alsnog in vrede want ik ga slapenquote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh wees gerust. Ik ben wel lief.
Behalve als mensen gaan schelden, dan scheld ik terug.
Ik ook maar eensquote:Op zondag 4 december 2005 23:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelijk heb je hoor, maar ik laat je alsnog in vrede want ik ga slapen![]()
![]()
Ik heb je vaak zitten verdedigen betreft het feit dat je aandachtshoer genoemd werd.quote:Op zondag 4 december 2005 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt die achterlijke mongool?
Oh!
Fuck the policyquote:Op zondag 4 december 2005 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoals ik al zei. Ik ben sjaggie.
Tevens is dit een forum, waar je mag zeggen wat je wilt, mits het buiten de "wat mag niet" policy behoort.!
Ik ben ook lief. En ik scheld ook terugquote:Op zondag 4 december 2005 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh wees gerust. Ik ben wel lief.
Behalve als mensen gaan schelden, dan scheld ik terug.
net wat hugster gezegt heeft. Het moest er gewoon even uit. Dat respecteren jullie toch welquote:
Stoppen gast, ik krijg geen adem meerquote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
net wat hugster gezegt heeft. Het moest er gewoon even uit. Dat respecteren jullie toch wel![]()
En ik krijg genoeg aandacht
En iedereen weet dat ik gek ben op aandacht. Maar ik maak er dan ook geen geheim van in tegen stelling tot anderen![]()
Ik vrees ook dat dat het isquote:Op zondag 4 december 2005 23:53 schreef Eric82 het volgende:
dit bedoelt ze natuurlijk
Oke oke ik stopquote:Op zondag 4 december 2005 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stoppen gast, ik krijg geen adem meer![]()
Vriend van me heeft mijn grote stootzak overgekocht, de ga ik vanmiddag is ff lens raggen bij emquote:Op maandag 5 december 2005 10:42 schreef Fugie het volgende:
hugo ga dan naar de sportschool, kan je tegne zon zak zand aan gaan rossen
dudequote:Op maandag 5 december 2005 11:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vriend van me heeft mijn grote stootzak overgekocht, de ga ik vanmiddag is ff lens raggen bij em![]()
ik weet het niet maar ik sta echt op springenquote:Op maandag 5 december 2005 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
dude![]()
Zijn het echt ontwenningsverschijnselen?
quote:
Ik was toen ook al wakkerquote:Op maandag 5 december 2005 12:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vroegik zat om 7.41 in de trein
Lijkt wel of feuten halverwegen het jaar kleiner worden
ohquote:Op maandag 5 december 2005 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was toen ook al wakker.
Ik vraag me soms zelfs af of het wel zou passenquote:En hoezo dat dan? Zijn de chicks je te jong?
Jij hebt dan natuurlijk ook wel een enorme toplulquote:Op maandag 5 december 2005 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oh
[..]
Ik vraag me soms zelfs af of het wel zou passen
quote:Op maandag 5 december 2005 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt dan natuurlijk ook wel een enorme toplul![]()
Ik ben er ook achter waarom dat een gat in de markt isquote:Op maandag 5 december 2005 13:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom geen eigen bedrijf meer?
je had toch een gat in de markt, gevonden?
wel zonde, want een paar maanden terug wist je zeker dat je er big money mee kon verdienenquote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er ook achter waarom dat een gat in de markt isen voorlopig ook nog wel zou blijven.
Ja, maar dat was voordat ik goed ging rekenenquote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel zonde, want een paar maanden terug wist je zeker dat je er big money mee kon verdienen
BIjna allemaal in 1xquote:Op maandag 5 december 2005 13:31 schreef PeuRac het volgende:
check dit meesterlijke spel: http://www.topgear.com//c(...)s/wotcar/picture_01/![]()
Met plaatje nummer 30 had ik t lastig, de Arnage was makkelijk, vaak is het ook geluk hebben met op de juiste plek beginnen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
BIjna allemaal in 1x![]()
Niet gezond.. zelfs die arnage kon ik makkelijk herkennen door 1 plaatje van de koplamp
Zonda is echt spuuglelijke wagen, alleen het interieur gaat wel.
Welk blokje begin jij dan? Ik bij nr13quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef Thermo het volgende:
Ik begin eigenlijk altijd op de zelfde plek.
is wel mooi, maar niet topquote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef PeuRac het volgende:
dit is toch een van de mooiste interieuren ooit:
[afbeelding]
Niet normaal tochquote:Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef PeuRac het volgende:
Wil ik de banden van mn vaders Volvo laten balanceren, hebben ze gewoon een wachttijd van 2 weken bij de Euromaster
Mn vader komt daar al meer als 20 jaar, we worden al die tijd al door dezelfde gozer geholpen, nog nooit een foutje gemaakt (bij ons dan).quote:
ja oké, maar 't is toch te gek dat je 2 weken moet wachten op het balanceren van je wielen?quote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader komt daar al meer als 20 jaar, we worden al die tijd al door dezelfde gozer geholpen, nog nooit een foutje gemaakt (bij ons dan).
Ik snap het ook niet, eerder belde ik als ik van school naar huis reed en dan kon ik meestal meteen terecht.quote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja oké, maar 't is toch te gek dat je 2 weken moet wachten op het balanceren van je wielen?
quote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef BazzoS het volgende:
http://www.break.com/articles/stillstanding.html?t=4409 Lullig
whehehe.. 't kên nêt nietquote:Op maandag 5 december 2005 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
"Hej, ben je thuis?"
"ja"
"kom ff naar buiten dan, is wat moois te zien"
En zo geschiedde...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De harde werkers waren ook weer aanwezig![]()
[afbeelding]
Enn.... eruit...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Z'n baas zal blij met hem zijn....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De brug is ook nog lekker heel
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb er daar niet een zien staan. Dit is de Maastunnel uit en dan het verlaagde stuk naar tarwewijk volgen. Die kant ga ik niet zo vaak (lees: nooit) opquote:
grappig, notquote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat mis je dan ? Je ghb shot van donderdag ?
kleine moeite om de bandjes ff leeg te laten lopen en dan eronder uit te rijdenquote:Op maandag 5 december 2005 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
"Hej, ben je thuis?"
"ja"
"kom ff naar buiten dan, is wat moois te zien"
En zo geschiedde...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De harde werkers waren ook weer aanwezig![]()
[afbeelding]
Enn.... eruit...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Z'n baas zal blij met hem zijn....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De brug is ook nog lekker heel
[afbeelding]
[afbeelding]
?quote:Op maandag 5 december 2005 18:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
grappig, not![]()
dr is btw nog een uitsmijter per stetcher naar het ziekenhuis gegaan.
Iemand heeft echt een ziek gevoel voor humor
donderdag hebben ze me ghb int drinken gedaan, kleine dosis gelukkig.quote:
lekkere tent waar jij uitgaat. Laat die gast die dat doet zelf zijn "mixjes" opdrinkenquote:Op maandag 5 december 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
donderdag hebben ze me ghb int drinken gedaan, kleine dosis gelukkig.
en de zaterdag erop bij een uitsmijter
dat issut um nu juist.quote:Op maandag 5 december 2005 19:29 schreef lipje het volgende:
[..]
lekkere tent waar jij uitgaat. Laat die gast die dat doet zelf zijn "mixjes" opdrinken
Amsterdamquote:Op maandag 5 december 2005 19:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat issut um nu juist.
Tis niet alleen in Naar Huis waar ze nu bezig zijn, ook in andere tenten heb ik gehoord.
Gaat dus weer lekker in Heerlen en in Maastricht
ja, maar das mn stomme helftquote:Op maandag 5 december 2005 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
bekijk 't eens positief. je bent iig nog half levend.
gisternacht op bed gegaan.. en na liggen denken.. ineens kormt er een brok inspiratie, en heb ik een giga lap text geschreven.quote:
Gvd natte boxerquote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef Hugster het volgende:
okay geluid HARD en fappen:
http://hugo.1k.nl/mov/Zonda_F.avi
bij Mukie wezen drinken?quote:
ik doe niet aan alcohol, en ik doe niet aan Limburg.quote:
Zoals wat danquote:
bovenaan gewoonquote:Op maandag 5 december 2005 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:typ voor de grap eens in je Internet Explorer URL balkgevalletje de tekst
atlas graafmachines![]()
[afbeelding]
zal de importeur leuk vindenquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 20:22 schreef BoJo het volgende:
oh in IE, in Firefox krijg ik iets met blauw![]()
edit: in IE krijg ik een lijstje van wanaboe en daar sta je niet tussen![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 20:34 schreef Hugster het volgende:
Hey Alexxxx spaarde jij nou speldjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |