Vriend van me heeft mijn grote stootzak overgekocht, de ga ik vanmiddag is ff lens raggen bij emquote:Op maandag 5 december 2005 10:42 schreef Fugie het volgende:
hugo ga dan naar de sportschool, kan je tegne zon zak zand aan gaan rossen
dudequote:Op maandag 5 december 2005 11:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vriend van me heeft mijn grote stootzak overgekocht, de ga ik vanmiddag is ff lens raggen bij em![]()
ik weet het niet maar ik sta echt op springenquote:Op maandag 5 december 2005 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
dude![]()
Zijn het echt ontwenningsverschijnselen?
quote:
Ik was toen ook al wakkerquote:Op maandag 5 december 2005 12:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vroegik zat om 7.41 in de trein
Lijkt wel of feuten halverwegen het jaar kleiner worden
ohquote:Op maandag 5 december 2005 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was toen ook al wakker.
Ik vraag me soms zelfs af of het wel zou passenquote:En hoezo dat dan? Zijn de chicks je te jong?
Jij hebt dan natuurlijk ook wel een enorme toplulquote:Op maandag 5 december 2005 12:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oh
[..]
Ik vraag me soms zelfs af of het wel zou passen
quote:Op maandag 5 december 2005 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt dan natuurlijk ook wel een enorme toplul![]()
Ik ben er ook achter waarom dat een gat in de markt isquote:Op maandag 5 december 2005 13:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom geen eigen bedrijf meer?
je had toch een gat in de markt, gevonden?
wel zonde, want een paar maanden terug wist je zeker dat je er big money mee kon verdienenquote:Op maandag 5 december 2005 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er ook achter waarom dat een gat in de markt isen voorlopig ook nog wel zou blijven.
Ja, maar dat was voordat ik goed ging rekenenquote:Op maandag 5 december 2005 13:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel zonde, want een paar maanden terug wist je zeker dat je er big money mee kon verdienen
BIjna allemaal in 1xquote:Op maandag 5 december 2005 13:31 schreef PeuRac het volgende:
check dit meesterlijke spel: http://www.topgear.com//c(...)s/wotcar/picture_01/![]()
Met plaatje nummer 30 had ik t lastig, de Arnage was makkelijk, vaak is het ook geluk hebben met op de juiste plek beginnen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
BIjna allemaal in 1x![]()
Niet gezond.. zelfs die arnage kon ik makkelijk herkennen door 1 plaatje van de koplamp
Zonda is echt spuuglelijke wagen, alleen het interieur gaat wel.
Welk blokje begin jij dan? Ik bij nr13quote:Op maandag 5 december 2005 14:00 schreef Thermo het volgende:
Ik begin eigenlijk altijd op de zelfde plek.
is wel mooi, maar niet topquote:Op maandag 5 december 2005 13:16 schreef PeuRac het volgende:
dit is toch een van de mooiste interieuren ooit:
[afbeelding]
Niet normaal tochquote:Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef PeuRac het volgende:
Wil ik de banden van mn vaders Volvo laten balanceren, hebben ze gewoon een wachttijd van 2 weken bij de Euromaster
Mn vader komt daar al meer als 20 jaar, we worden al die tijd al door dezelfde gozer geholpen, nog nooit een foutje gemaakt (bij ons dan).quote:
ja oké, maar 't is toch te gek dat je 2 weken moet wachten op het balanceren van je wielen?quote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader komt daar al meer als 20 jaar, we worden al die tijd al door dezelfde gozer geholpen, nog nooit een foutje gemaakt (bij ons dan).
Ik snap het ook niet, eerder belde ik als ik van school naar huis reed en dan kon ik meestal meteen terecht.quote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja oké, maar 't is toch te gek dat je 2 weken moet wachten op het balanceren van je wielen?
quote:Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef BazzoS het volgende:
http://www.break.com/articles/stillstanding.html?t=4409 Lullig
whehehe.. 't kên nêt nietquote:Op maandag 5 december 2005 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
"Hej, ben je thuis?"
"ja"
"kom ff naar buiten dan, is wat moois te zien"
En zo geschiedde...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De harde werkers waren ook weer aanwezig![]()
[afbeelding]
Enn.... eruit...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Z'n baas zal blij met hem zijn....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De brug is ook nog lekker heel