Onmogelijk...quote:Op zondag 4 december 2005 16:18 schreef IbeBen het volgende:
3.235
Edit: 3.060
Edit 2: 2.969 Oeh baby![]()
Edit 3: 2.922
Edit 4: 2.844
94quote:Op zondag 4 december 2005 17:12 schreef -jos- het volgende:
ook zoiets als dit maar dan leuker: http://hannu.biz/letters/
Chanandler had een betere score, dus nee.quote:
prima, waar is het?quote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Hoe bedoel je fraudeurs en vals spelers, Je kan onmogelijk onder de 3 secondes komen.
ik loof 500 euro uit wie op mijn adres het binnen 3 seconden doet, lukt het je niet hoef ik maar 10 euro![]()
sjjustquote:Op zondag 4 december 2005 21:14 schreef freiss het volgende:
Vooral de eerste 8 letters gaan bij mij langzaam![]()
deze is leukerquote:Op zondag 4 december 2005 17:12 schreef -jos- het volgende:
ook zoiets als dit maar dan leuker: http://hannu.biz/letters/
waar woon je?quote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Hoe bedoel je fraudeurs en vals spelers, Je kan onmogelijk onder de 3 secondes komen.
ik loof 500 euro uit wie op mijn adres het binnen 3 seconden doet, lukt het je niet hoef ik maar 10 euro![]()
quote:
Alkmaar, maar ik ben ook vaak in me reserve woning in amsterdam. Het lukt je gewoon niet simpel.quote:
niet dusquote:Op maandag 5 december 2005 06:35 schreef Robbiej het volgende:
http://upload.bruggema.nl/index.php?i=v&ip=1350506522&name=snelste.JPG
ik own jullie allemaal(na een uur een ritme oefenen op mn keyboard
)
nope, geen fotoshop oid, ook geen c of delphiquote:Op maandag 5 december 2005 11:16 schreef JAMsper het volgende:
C2C die houdt nogal van C jah. Of Delphi.
Photoshop is ook nog een kunst trouwens.
Doei.
Ik heb moeite met de laatste vwxyz ....quote:Op zondag 4 december 2005 21:14 schreef freiss het volgende:
Vooral de eerste 8 letters gaan bij mij langzaam![]()
haha prima hoor ik doe het zonder moeite, 2,391 is mijn record nuquote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
Zo doe ik het ook ongeveer, maar dan doe ik a t/m g met links.quote:Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef thomzor het volgende:
[..]
haha prima hoor ik doe het zonder moeite, 2,391 is mijn record nu![]()
mijn truuk is zegmaar
links a
rechts b
links cdefg
rechts hijklmnop
links qrst
rechts u
links vwx
rechts y
links z
(en dan zo snel mogelijk)
probeer het maar is op die manier dan lukt het je waarschijnlijk met gemak onder de drie seconden
Macro.quote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef C2C het volgende:
[..]
nope, geen fotoshop oid, ook geen c of delphi
Nou niet terug krabbelen natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 01:37 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
[..]
Alkmaar, maar ik ben ook vaak in me reserve woning in amsterdam. Het lukt je gewoon niet simpel.
Na een keer of veertig oefenen kwam ik al op 3,3 en er is ruimte voor verbetering als ik nog zin had wat haperingen in de motoriek glad te strijken. Onder de drie seconden lijkt me prima te doen dus. Omdat jouw vingers zo soepel zijn als een stramme tuinkabouter hoef je je frustratie nog niet op anderen te projecteren hoor.quote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
* meldtquote:Op maandag 5 december 2005 18:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie gaat er voor 500 euro in Alkmaar snel tikken?
Je moet een filmpje maken, anders geloven we je nietquote:Op maandag 5 december 2005 21:46 schreef Faxie het volgende:
Ik heb na veel oefenen 1.922 gehaald, alleen geen screenshot om het te bewijzen....
Ik doe eigenlijk 'linkse hand a' 'rechts b' 'links cde en de d blijven vasthouden, en dan na de e in 1 rits naar de h (zoals op een piano) dan met rechts ijklmnop (die gaat best snel) dan met links qrst, met rechts de u, met links vwx, rechts y, links z...
Als je vaak genoeg oefent krijg je het ritme wel te pakken, dan alleen nog zorgen dat er 1 foutloze tussenzit.
Ik zal eens kijken of ik er nog bofven kan komen ne dan zal ik screenshot maken
Wat wel grappig is... 2,5 doe ik op m'n sloffen nu, terwijl ik in het begin moeite had om bij de 3 in de buurt te komen.
Zo'n btje werkt het 10 vingerig typenquote:Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef thomzor het volgende:
[..]
haha prima hoor ik doe het zonder moeite, 2,391 is mijn record nu![]()
mijn truuk is zegmaar
links a
rechts b
links cdefg
rechts hijklmnop
links qrst
rechts u
links vwx
rechts y
links z
(en dan zo snel mogelijk)
probeer het maar is op die manier dan lukt het je waarschijnlijk met gemak onder de drie seconden
quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef thomzor het volgende:
haha met 2 vingers nog wel ^^
neem nou maar van mij aan dat met 10 vingers typen veel prettiger isquote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Robbiej het volgende:
[..]
![]()
kan niet met 10 vingers typen. kan wel rond de 300 woorden per minuut typen met 2 vingers.. stond mn Typkunde lerares wel van te kijken jaartje geleden op de middelbare schooltoen ze me 10 vingers wou aansmeren
Aanslagen jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:15 schreef KieWie het volgende:
300 woorden per minuut?? Denk dat je aanslagen bedoelt, want met een minimum van 4 letters per woord zou je met 1200 aanslagen per minuut op je gemakje wereldkampioen worden...
ik heb 24 vingersquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:29 schreef jaguar het volgende:
[..]
bewijs het maar eens met een filmpje
fotoquote:
het is waarquote:Op woensdag 7 december 2005 14:18 schreef Descendant het volgende:
1.859
Tsja, zal wel niet geloofd worden, toch echt gelukt met alleen mijn vingertjes hoor! Ik win ook altijd met buttonbash spelletjes.
Wat, een leven? Het was dit of huiswerk.![]()
Jo.quote:
Ik (mijn machine) kan het binnen een halve seconde.quote:Op zondag 4 december 2005 21:11 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:00 schreef Robbiej het volgende:
hahah wil ik een filmpje maken kom ik enene niet lager dan 2.8maarja hier issie
enne Uninhibited-Pride mag ik ff ¤500,- vangen? rabobank 10.52.86.869
danke
http://www.xs4all.nl/~hebero/abc.avi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |