Ik als computerleek zal wel even een stappenplan maken:quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ja maar ik moet google hier nu op de server installeren maar ik heb geen idee hoe?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ja maar ik moet google hier nu op de server installeren maar ik heb geen idee hoe?
Wat google??quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef LudoSanders het volgende:
gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:33 schreef JAMsper het volgende:
Ik loop dus samen met LudoSanders stage, je wordt gek hier man![]()
Ik ga t lekker rustig aan doen vandaag...
quote:Act I
BOSS: Do A.
ME: If we do A, B will occur.
BOSS: I don't care, do it anyways.
Act II
BOSS: OH MY GOD, B HAS HAPPENED.
ME: sigh
Vastgelegd op papier met handtekening eronder?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:56 schreef LudoSanders het volgende:
Dit hebben we meerdere malen gevraagd en was toen altijd goed gekeurd.
Dat niet, dat is dan misschien het leermoment. Maar als het meerdere malen gevraagd en goedgekeurt is..quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:58 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Vastgelegd op papier met handtekening eronder?
Van tevoren een FO gemaakt? Of Use cases?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat niet, dat is dan misschien het leermoment. Maar als het meerdere malen gevraagd en goedgekeurt is..
Had er dan eerder wat van gezegd. Nu is/was hij zo goed als af, op de content die hij zou aanleveren na.
Nu moeten er ineens weer opties bij, waarvan we eerst hadden besloten dat deze niet nodig waren en moeten knoppen in een andere volgorde.
Ik denk dat dit een mooi moment is om dat alsnog te doen. Al was het alleen maar om het naar je eigen school te verantwoorden als iets mis mocht gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat niet, dat is dan misschien het leermoment. Maar als het meerdere malen gevraagd en goedgekeurt is..
Had er dan eerder wat van gezegd. Nu is/was hij zo goed als af, op de content die hij zou aanleveren na.
Nu moeten er ineens weer opties bij, waarvan we eerst hadden besloten dat deze niet nodig waren en moeten knoppen in een andere volgorde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |