Ik als computerleek zal wel even een stappenplan maken:quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ja maar ik moet google hier nu op de server installeren maar ik heb geen idee hoe?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ja maar ik moet google hier nu op de server installeren maar ik heb geen idee hoe?
Wat google??quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef LudoSanders het volgende:
gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:33 schreef JAMsper het volgende:
Ik loop dus samen met LudoSanders stage, je wordt gek hier man![]()
Ik ga t lekker rustig aan doen vandaag...
quote:Act I
BOSS: Do A.
ME: If we do A, B will occur.
BOSS: I don't care, do it anyways.
Act II
BOSS: OH MY GOD, B HAS HAPPENED.
ME: sigh
Vastgelegd op papier met handtekening eronder?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:56 schreef LudoSanders het volgende:
Dit hebben we meerdere malen gevraagd en was toen altijd goed gekeurd.
Dat niet, dat is dan misschien het leermoment. Maar als het meerdere malen gevraagd en goedgekeurt is..quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:58 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Vastgelegd op papier met handtekening eronder?
Van tevoren een FO gemaakt? Of Use cases?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat niet, dat is dan misschien het leermoment. Maar als het meerdere malen gevraagd en goedgekeurt is..
Had er dan eerder wat van gezegd. Nu is/was hij zo goed als af, op de content die hij zou aanleveren na.
Nu moeten er ineens weer opties bij, waarvan we eerst hadden besloten dat deze niet nodig waren en moeten knoppen in een andere volgorde.
Ik denk dat dit een mooi moment is om dat alsnog te doen. Al was het alleen maar om het naar je eigen school te verantwoorden als iets mis mocht gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat niet, dat is dan misschien het leermoment. Maar als het meerdere malen gevraagd en goedgekeurt is..
Had er dan eerder wat van gezegd. Nu is/was hij zo goed als af, op de content die hij zou aanleveren na.
Nu moeten er ineens weer opties bij, waarvan we eerst hadden besloten dat deze niet nodig waren en moeten knoppen in een andere volgorde.
Mee eens. Een stage is toch om te leren! Hier om deze hele #$school is niemand die mij ook maar iets kan bijleren. Ik wil dingen leren verdulle. Het enigste wat ik hier leer is dat ik van alles zou moeten laten ondertekenen en dat het werken met leeken klote is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:05 schreef Natalie het volgende:
...
Men zou alleen maar stagelopers moeten nemen als ze ook daarwerkelijk de wil hebben om hen iets bij te brengen en apparatuur daarvoor beschikbaar wil stellen. Stagelopers zijn er niet om de prullenmanden te legen.
Nee, je leert ervan dat je daar anders mee moet omgaan. En dat is een heel belangrijke vaardigheid.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mee eens. Een stage is toch om te leren! Hier om deze hele #$school is niemand die mij ook maar iets kan bijleren. Ik wil dingen leren verdulle. Het enigste wat ik hier leer is dat ik van alles zou moeten laten ondertekenen en dat het werken met leeken klote is.
Dat is zo, maar had liever vaktechnische dingen bijgeleerd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, je leert ervan dat je daar anders mee moet omgaan. En dat is een heel belangrijke vaardigheid.
Daar staat geen linkje van op het intranetquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:23 schreef knox_ het volgende:
Misschien moet je gelijk even de nieuwste versie van internet downloaden.
Stel dat je bij een werkgever werkt die websites voor basisscholen verzorgt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef JAMsper het volgende:
Vergeleken met een echt bedrijf leer je echt geen sociale vaardigheden op een BASISschool hoor, al die rare leraren, helemaal verpauperd door de schreeuwende kinderen, al 20 jaar lang.. dat zijn geen leuke mensen
Het geeft dus ook echt geen indruk van hoe er in het echte bedrijfsleven aan toe gaat, dat weet ik zeker, ook al heb ik er geen ervaring mee!
Zullen we dan maar gewoon stoppen met de studie en gewoon allemaal voor de trein springen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef rashudo het volgende:
Oh mijn god, wat een zielige stagiaires toch weer. Wacht maar tot je echt gaat werken, dan is het nog 10 keer zo erg. En dat duurt geen half jaar, maar 30-40 jaar.
Web media Massa productie, niet zeiken en gewoon doen, het is gewoon een test hoe je dit structureel aanpakt. pak je technische lego doos er maar weer bij jonge man om een cd-uitvoer-invoer apparaatje te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:53 schreef JAMsper het volgende:
Haha 2 MINUUT 32 dikke lul...
5 minuten, en elke keer w8en om de nieuwe erin te doen.. en er is maar 1 brander.
En ik hoor web-mediaproducties te doen, geen media branden.
Ja want dan komen ze bij een gigantisch professioneel bedrijf met allemaal supermanagers die elk jaar dikke winsten draaien. En de klanten weten allemaal precies meteen wat ze willen en schrijven dat netjes op.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En je denkt dat zodra je 'echt' werkt al deze problemen voorbij zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |