Sidekick en z'n stemvee?quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de tiefus!!!!!
Ik mis de Laurel en Hardy-esque flaters die bij een M.-constructie horen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik moet me nog scheren, om er weer eens een Monidique-contructie in te gooien.
Flaters zijn inherent aan elke post waar mijn nickname aan verbonden is!quote:Op zondag 4 december 2005 14:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik mis de Laurel en Hardy-esque flaters die bij een M.-constructie horen.
Je bent uit de pepermunt business gestapt?quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik moet me nog scheren, om er weer eens een Monidique-contructie in te gooien.
Ik weet niet hoeveel haren jij bij iedere beet aantreft, maar zelfs daar is de hygiene aanvaard.quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent uit de pepermunt business gestapt?
Ik ben ge-Charles-Groenhuijsen-d¡quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent uit de pepermunt business gestapt?
Je bedoelt dat het te gemakkelijk is geworden?quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
Ja, wat is dit? Al mijn tegenstanders behalve één zijn boedhistisch geworden. Daar sta je dan, met je jodendom.
Nee, vinden ze mij minder lief, nu krijgt de stichter van boedhisme geld en meer van dat soort dingen. Maar wees niet bang, mijn Jewish Missionaries lopen al de wereld rond.quote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het te gemakkelijk is geworden?
Man, het Oude Testament is een en al strijd, veeg die Boeddhisten van de kaart. Over welke regio hebben we het, de gebruikelijke?quote:Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, vinden ze mij minder lief, nu krijgt de stichter van boedhisme geld en meer van dat soort dingen. Maar wees niet bang, mijn Jewish Missionaries lopen al de wereld rond.
Wat rijmt er op knuffelen?quote:Op zondag 4 december 2005 15:01 schreef du_ke het volgende:
Nee ben druk bezig met het maken van een sinterklaas gedicht.
Sssst! Van Uffelen.quote:Op zondag 4 december 2005 15:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Buffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |