Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoordt ze me...serieusquote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Je verdient het niet eens om hier 'hulp' te krijgen...
Maar goed, naar d'r toegaan en zeggen 'Het is uit' lijkt me toch niet al te moeilijk... toch?
omgquote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoord ze me...serieus
Ik vroeg alleen serieuze antwoorden...quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou me eigen ophangen (dus niet in scene gezet)
Je bent er dan zeker van dat het uit is en je doet ons er een heel groot plezier mee
Teringmietje, dat ben je!quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoordt ze me...serieus
Nou... dan zou ik zeggen hou de eer aan jezelf.quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoordt ze me...serieus
Ze is een Oost-Europese kogelstootster?quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoord ze me...serieus
Ik ben 26, mijn eerste vriendin 24 en mijn vriendin voor erbij 22quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... dan zou ik zeggen hou de eer aan jezelf.
Kom nou toch... Jullie zijn wat? 16? Ja, dan is het natuurlijk wel het einde van de wereld maar goed. Vette kans dat ze blij is dat ze van zo'n kneus als jij af is...
Ik ben serieusquote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen serieuze antwoorden...
quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze is een Oost-Europese kogelstootster?
Nee, erger, ze werkt in een bloemenzaak, nou, dan weet je het welquote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We hebben ze ook gewoon in Nederland.quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
"Gewoon zeggen", ik zeg toch net dat dat geen optie is, dan laat ze niks van me heel. Als je geen normaal antwoord hebt rot dan een eind op kneus.quote:Op zondag 4 december 2005 14:21 schreef Duncan-Death het volgende:
Allereerst: Als dit geen grap is ben je een enorme kutkneus.
Ten tweede: Gewoon zeggen tegen d'r misschien?
Dat ja, maar dan het gedeelte met het in scene zetten overslaanquote:Je eigen dood in scene zetten en een andere ID aannemen
Nou idd, poeh, dan zou ik kiezen voor de optie:quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Nee, erger, ze werkt in een bloemenzaak, nou, dan weet je het wel
quote:- Verhuizen naar een ver land en niet zeggen waar je naartoe gaat, wanneer je vertrekt, etc.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 december 2005 14:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat ja, maar dan het gedeelte met het in scene zetten overslaan
quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben ze ook gewoon in Nederland.
[afbeelding]
Volgens mij kom je nog niet eens bij haar in de buurt, ze heeft een enorme hekel aan homos namelijkquote:
Denk je dat je anders verdient dan?quote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik anders verdien, ik bedoel het allemaal zo goed, maar zij (mijn eerste vriendin) vernedert mij ook altijd als we bij vrienden of in het openbaar zijn enzo. Echt een rotsituatie dit, het drukt heel erg op mijn plezier in het leven:squote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Denk je dat je anders verdient dan?![]()
ontopic: eerlijk zijn en als ik haar was had ik je een mep verkocht
quote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Volgens mij kom je nog niet eens bij haar in de buurt, ze heeft een enorme hekel aan homos namelijk
Liever een mep dan een mes tussen mijn ribben, ze heeft al eens iemand neergestoken:(quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Denk je dat je anders verdient dan?![]()
ontopic: eerlijk zijn en als ik haar was had ik je een mep verkocht
Dat is inderdaad een goede optie, ik weet alleen niet of ik vrienden kan vinden die het aandurven, de laatste vriend die ene keer een grapje over haar maakte is nu ondergedokenquote:Op zondag 4 december 2005 14:29 schreef nozem het volgende:
Ik zou een vriend van je bellen om te vragen of hij misschien een smsje wil sturen met een cryptische mededeling.
Wie is er nu de kneus?quote:Op zondag 4 december 2005 14:22 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
"Gewoon zeggen", ik zeg toch net dat dat geen optie is, dan laat ze niks van me heel. Als je geen normaal antwoord hebt rot dan een eind op kneus.
Ik denk dat je haar het beste gewoon kunt vermoorden. Ben je meteen van al het gezeik af.quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede optie, ik weet alleen niet of ik vrienden kan vinden die het aandurven, de laatste vriend die ene keer een grapje over haar maakte is nu ondergedoken
quote:
Wie gaat hier nu serieus op inquote:
Nee tochquote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wie gaat hier nu serieus op in![]()
Dit is zo nep!
Heb je geen vrienden die haar professioneel uit de weg kunnen ruimen zonder dat het iemand opvalt?quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede optie, ik weet alleen niet of ik vrienden kan vinden die het aandurven, de laatste vriend die ene keer een grapje over haar maakte is nu ondergedoken
GADVERDAMME NEE TOCH?quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dit is zo nep!
Nee, maar om eerlijk te zijn heb ik ook niet zoveel vrienden, mijn vriendin heeft ze weggepestquote:Op zondag 4 december 2005 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden die haar professioneel uit de weg kunnen ruimen zonder dat het iemand opvalt?
Verassend. Ik heb nog wel het nr van een huurmoordenaar hier... Weet niet of je daar wat aan hebt?quote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Nee, maar om eerlijk te zijn heb ik ook niet zoveel vrienden, mijn vriendin heeft ze weggepest
Dat "oneoneone" slaat nergens op, dat kan toch helemaal niet?quote:Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
BAN BAN BAN !!!!!!11111111oneoneone
Het spoorboekje is altijd je vriendquote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Nee, maar om eerlijk te zijn heb ik ook niet zoveel vrienden, mijn vriendin heeft ze weggepest
echt nietquote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dit is zo nep!
Heb je geen one one one knop dan?quote:Op zondag 4 december 2005 14:38 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Dat "oneoneone" slaat nergens op, dat kan toch helemaal niet?
Zijn die van jou niet waar danquote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef Kreator het volgende:
Zo slecht heb ik ze zelfs nog nooit bedacht...
quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Robinovicccc het volgende:
OMG UPDATE UPDATE:
Ze is vreemdgegaan godverdomme, wat een kutwijf
De slet!quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Robinovicccc het volgende:
OMG UPDATE UPDATE:
Steek haar neer, steek haar neer!!!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Robinovicccc het volgende:
OMG UPDATE UPDATE:
Wat zij zegt... Als dit geen kloon is moet ik zeggen dat jij (TS) de reden bent waarom wij mannen zo'n slechte naam hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Je verdient het niet eens om hier 'hulp' te krijgen...
Maar goed, naar d'r toegaan en zeggen 'Het is uit' lijkt me toch niet al te moeilijk... toch?
welkom bij de groepquote:Op zondag 4 december 2005 14:53 schreef Ingrate het volgende:
wat ben jij een triest figuur zeg
tip voor de volgende keer neem geen omgebouwde ventquote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
"wij mannen"? Je bent nog maar een jongetje, maak je niet druk.quote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat zij zegt... Als dit geen kloon is moet ik zeggen dat jij (TS) de reden bent waarom wij mannen zo'n slechte naam hebben.
Takes one to know onequote:Op zondag 4 december 2005 15:55 schreef Blokhut het volgende:
Vermaeckelijk topique. Toch ben je stiekem een rukker is het niet?
ONZIN ONZIN????? WAT NOU ONZIN????quote:Op zondag 4 december 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:
R&P >>> ONZ
Jaquote:
Ja?quote:
Ik hoop met je 'voor erbij' vriendinquote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Robinovicccc het volgende:
OMG UPDATE UPDATE:
Nee, helaas niet, maar ik heb nu alweer een 2de voor erbij. Dus die eerste voor erbij is een plaats doorgeschoven, promotie zeg maarquote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik hoop met je 'voor erbij' vriendin
Eerder degradatie.quote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, maar ik heb nu alweer een 2de voor erbij. Dus die eerste voor erbij is een plaats doorgeschoven, promotie zeg maar
Zeg gewoon dat ze te oud is geworden voor je. Dat ze rimpels krijgt, lelijk is en dat ze vet is. dan laat je je nieuwe vriendin ook maar gelijk zien die natuurlijk superknap, slank en jong is. Dan pleegt ze zelfmoord en is iedereen weer blijquote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Ik ben 26, mijn eerste vriendin 24 en mijn vriendin voor erbij 22
Langzaam volstoppen met arsenicum, over een periode van een paar maanden. En dan maar hopen dat er geen autopsie komt.quote:Op maandag 5 december 2005 19:33 schreef Robinovicccc het volgende:
Nog andere tips?
Dat kun je echt niet maken man!quote:Op maandag 5 december 2005 21:04 schreef rashudo het volgende:
[..]
Langzaam volstoppen met arsenicum, over een periode van een paar maanden. En dan maar hopen dat er geen autopsie komt.
Wat dacht je van koolmonoxide, koop een heel oud kacheltje, maakt het kapot en doe net alsof je het niet wist.quote:Op maandag 5 december 2005 21:22 schreef Celt het volgende:
Smeer alle islolatie gaten dicht in je kamer, laat je vriendin komen slapen en als ze slaap zet je een grote bak met azijn in de kamer waar je ammonia bij gooit, moet je snel wegwezen en de deur dicht doen![]()
Jij bent TE hard gewoon, kun je niet makenquote:Op maandag 5 december 2005 21:24 schreef rashudo het volgende:
[..]
Wat dacht je van koolmonoxide, koop een heel oud kacheltje, maakt het kapot en doe net alsof je het niet wist.
Ik ga tenminste niet vreemdquote:Op maandag 5 december 2005 21:25 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Jij bent TE hard gewoon, kun je niet maken
Je kan ook gezellig naar de euromast gaan. Tsja, jij kan er toch ook niks aan doen dat nou precies daar een bananenschil lag.quote:Op maandag 5 december 2005 21:34 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Kappen nou man, gewoon kappen nou!
maar ik rook nietquote:Op maandag 5 december 2005 21:25 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Jij bent TE hard gewoon, kun je niet maken
Moeten we hier serieus op in gaan? Bij je volgende poging beter bij r&p posten..kom je misschien iets geloofwaardiger over en mocht je het toch serieus menen dan is dat meisje te goed voor je..als het alleen aan de sleur ligt dan moet je er wat aan doen en niet lopen rondscharrelen..quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Robinovicccc het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb nu alweer 2.5 jaar een vriendin en op zich gaat alles wel goed. Nu is de sleur er wel enorm ingekomen en ik denk dat we niet meer uit die sleur komen. Daarom heb ik ook maar een vriendin voor ernaast bijgenomen. Op dit moment wil ik mijn eerste vriendin "dumpen", maar wat is nu de beste manier?
- Via SMS (zo ja, welke tekst gebruik ik)
- Via een vriend/vriendin uitmaken
- Verhuizen naar een ver land en niet zeggen waar je naartoe gaat, wanneer je vertrekt, etc.
- Net doen of je haar niet meer kent
- Je eigen dood in scene zetten en een andere ID aannemen
Graag alleen serieuze antwoorden, het is al moeilijk genoeg. Dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |