Langzaam volstoppen met arsenicum, over een periode van een paar maanden. En dan maar hopen dat er geen autopsie komt.quote:Op maandag 5 december 2005 19:33 schreef Robinovicccc het volgende:
Nog andere tips?
Dat kun je echt niet maken man!quote:Op maandag 5 december 2005 21:04 schreef rashudo het volgende:
[..]
Langzaam volstoppen met arsenicum, over een periode van een paar maanden. En dan maar hopen dat er geen autopsie komt.
Wat dacht je van koolmonoxide, koop een heel oud kacheltje, maakt het kapot en doe net alsof je het niet wist.quote:Op maandag 5 december 2005 21:22 schreef Celt het volgende:
Smeer alle islolatie gaten dicht in je kamer, laat je vriendin komen slapen en als ze slaap zet je een grote bak met azijn in de kamer waar je ammonia bij gooit, moet je snel wegwezen en de deur dicht doen![]()
Jij bent TE hard gewoon, kun je niet makenquote:Op maandag 5 december 2005 21:24 schreef rashudo het volgende:
[..]
Wat dacht je van koolmonoxide, koop een heel oud kacheltje, maakt het kapot en doe net alsof je het niet wist.
Ik ga tenminste niet vreemdquote:Op maandag 5 december 2005 21:25 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Jij bent TE hard gewoon, kun je niet maken
Je kan ook gezellig naar de euromast gaan. Tsja, jij kan er toch ook niks aan doen dat nou precies daar een bananenschil lag.quote:Op maandag 5 december 2005 21:34 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Kappen nou man, gewoon kappen nou!
maar ik rook nietquote:Op maandag 5 december 2005 21:25 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Jij bent TE hard gewoon, kun je niet maken
Moeten we hier serieus op in gaan? Bij je volgende poging beter bij r&p posten..kom je misschien iets geloofwaardiger over en mocht je het toch serieus menen dan is dat meisje te goed voor je..als het alleen aan de sleur ligt dan moet je er wat aan doen en niet lopen rondscharrelen..quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Robinovicccc het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb nu alweer 2.5 jaar een vriendin en op zich gaat alles wel goed. Nu is de sleur er wel enorm ingekomen en ik denk dat we niet meer uit die sleur komen. Daarom heb ik ook maar een vriendin voor ernaast bijgenomen. Op dit moment wil ik mijn eerste vriendin "dumpen", maar wat is nu de beste manier?
- Via SMS (zo ja, welke tekst gebruik ik)
- Via een vriend/vriendin uitmaken
- Verhuizen naar een ver land en niet zeggen waar je naartoe gaat, wanneer je vertrekt, etc.
- Net doen of je haar niet meer kent
- Je eigen dood in scene zetten en een andere ID aannemen
Graag alleen serieuze antwoorden, het is al moeilijk genoeg. Dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |