Verassend. Ik heb nog wel het nr van een huurmoordenaar hier... Weet niet of je daar wat aan hebt?quote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Nee, maar om eerlijk te zijn heb ik ook niet zoveel vrienden, mijn vriendin heeft ze weggepest
Dat "oneoneone" slaat nergens op, dat kan toch helemaal niet?quote:Op zondag 4 december 2005 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
BAN BAN BAN !!!!!!11111111oneoneone
Het spoorboekje is altijd je vriendquote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Nee, maar om eerlijk te zijn heb ik ook niet zoveel vrienden, mijn vriendin heeft ze weggepest
echt nietquote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wie gaat hier nu serieus op in![]()
Dit is zo nep!
Heb je geen one one one knop dan?quote:Op zondag 4 december 2005 14:38 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Dat "oneoneone" slaat nergens op, dat kan toch helemaal niet?
Zijn die van jou niet waar danquote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef Kreator het volgende:
Zo slecht heb ik ze zelfs nog nooit bedacht...
quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Robinovicccc het volgende:
OMG UPDATE UPDATE:
Ze is vreemdgegaan godverdomme, wat een kutwijf
De slet!quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Robinovicccc het volgende:
OMG UPDATE UPDATE:
Steek haar neer, steek haar neer!!!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Robinovicccc het volgende:
OMG UPDATE UPDATE:
Wat zij zegt... Als dit geen kloon is moet ik zeggen dat jij (TS) de reden bent waarom wij mannen zo'n slechte naam hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Je verdient het niet eens om hier 'hulp' te krijgen...
Maar goed, naar d'r toegaan en zeggen 'Het is uit' lijkt me toch niet al te moeilijk... toch?
welkom bij de groepquote:Op zondag 4 december 2005 14:53 schreef Ingrate het volgende:
wat ben jij een triest figuur zeg
tip voor de volgende keer neem geen omgebouwde ventquote:Op zondag 4 december 2005 14:17 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Naar haar toegaan en het eerlijk zeggen is geen optie, dan vermoordt ze me...serieus
"wij mannen"? Je bent nog maar een jongetje, maak je niet druk.quote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat zij zegt... Als dit geen kloon is moet ik zeggen dat jij (TS) de reden bent waarom wij mannen zo'n slechte naam hebben.
Takes one to know onequote:Op zondag 4 december 2005 15:55 schreef Blokhut het volgende:
Vermaeckelijk topique. Toch ben je stiekem een rukker is het niet?
ONZIN ONZIN????? WAT NOU ONZIN????quote:Op zondag 4 december 2005 15:56 schreef Alicey het volgende:
R&P >>> ONZ
Jaquote:
Ja?quote:
Ik hoop met je 'voor erbij' vriendinquote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Robinovicccc het volgende:
OMG UPDATE UPDATE:
Nee, helaas niet, maar ik heb nu alweer een 2de voor erbij. Dus die eerste voor erbij is een plaats doorgeschoven, promotie zeg maarquote:Op zondag 4 december 2005 17:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik hoop met je 'voor erbij' vriendin
Eerder degradatie.quote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, maar ik heb nu alweer een 2de voor erbij. Dus die eerste voor erbij is een plaats doorgeschoven, promotie zeg maar
Zeg gewoon dat ze te oud is geworden voor je. Dat ze rimpels krijgt, lelijk is en dat ze vet is. dan laat je je nieuwe vriendin ook maar gelijk zien die natuurlijk superknap, slank en jong is. Dan pleegt ze zelfmoord en is iedereen weer blijquote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Robinovicccc het volgende:
[..]
Ik ben 26, mijn eerste vriendin 24 en mijn vriendin voor erbij 22
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |