1 2 3 4 | Schalke 04 5- 8 (10- 6) PSV 5- 7 ( 2- 6) Fenerbahçe 5- 4 ( 7-12) |
quote:PSV - Fenerbahce volledig uitverkocht
PSV.nl meldt dat de beslissende Champions League wedstrijd tegen Fenerbahce inmiddels volledig is uitverkocht. Zaterdag gingen de laatste losse kaarten over de toonbank.
Afellay haalt Fenerbahce waarschijnlijk niet, Lucius wellicht hangend linksbuiten?
Diverse media melden dat het onwaarschijnlijk is dat Ibrahim Afellay het cruciale Champions League duel tegen Fenerbahce haalt. Dat zou een tweede tegenvaller zijn na Beasley wiens optreden dan zeer twijfelachtig is. PSV trainde vrijdag met Lucius hangend linksvoor om dat gemis op te vangen.
Bijzondere sfeeractie in het Philips Stadion
In het Philips Stadion wordt aanstaande dinsdag voorafgaand aan de wedstrijd PSV-Fenerbahçe een bijzondere sfeeractie gehouden. Het programmaboekje PSV Flits is namelijk voor één keer uitvouwbaar.
PSV heeft de sfeeractie bedacht om het team op deze cruciale Europese avond massaal te steunen vanaf de tribunes. De PSV Flits van dinsdag heeft alle artikelen en informatie aan de ene zijde, terwijl aan de andere kant één groot rood of wit vlak staat. Zodra de spelers het veld opkomen, is het de bedoeling dat iedereen zijn uitgevouwen PSV Flits omhoog in de lucht houdt. Alle tribunes – en alles wijst erop dat het stadion tot de laatste stoel uitverkocht zal zijn – zullen dan bedekt worden met rode en witte vlakken. Het verzoek is om dit zo te houden tot na de hymne van de UEFA Champions League. Zo levert het ook voor televisie een geweldig gezicht op, iets wat nog nooit eerder is gedaan in een uitverkocht Philips Stadion. En: met deze PSV Flits hebben alle aanwezigen een leuk collectors item in handen.
Laat zien dat we samen als één man achter PSV staan!
Eendracht maakt macht!
Soms he, heeel soms, hebben vrouwen tóch meer verstand van voetbalquote:Op zondag 4 december 2005 01:26 schreef Messenga het volgende:
Vroeg bij
Ookal ben ik voor Ajax, Ik ga naar PSV met een vriendin dinsdag
Ik kreeg er van de KNVB 3 kaarten voor, en die vriendin * vakantievriendin trouwensquote:Op zondag 4 december 2005 01:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Soms he, heeel soms, hebben vrouwen tóch meer verstand van voetbal![]()
Ik hoop dat je een leuke wedstijd te zien zal krijgen
Het zelfde hier, eerst tot 4 uur werkenquote:Op zondag 4 december 2005 01:45 schreef ASSpirine het volgende:
Hopelijk word het een leuke avond
Maar tegen dan heb ik ook zenuwen, ben laat met school gedaan, dus eerst op school stressen en dan in het stadion
Ben je nou niet te positief over die Turken? Hoeveel man kunnen er in het uitvak?quote:Op zondag 4 december 2005 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze gaan er met een kolkend publiek erachter winnen. 2-0.
De sfeer in Eindhoven is bij dit soort wedstrijden altijd erg goed.quote:Op zondag 4 december 2005 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je nou niet te positief over die Turken? Hoeveel man kunnen er in het uitvak?
Heb ik iets fout gezpelt?quote:Op zondag 4 december 2005 11:44 schreef methodmich het volgende:
Even de TT aanpassen.
Maar PSV moet dit kunnen winnen en dan ben je gewoon door. Niet moeilijk doen, gewoon winst dus.
Uit verloren we (met de nodige pech) met 3-0. Ik moet het nog maar zien.quote:Op zondag 4 december 2005 13:06 schreef LiverpoolFC het volgende:
Van Veen en Bagger moet toch thuis gewonnen kunnen worden lijkt me. Anders is het ook echt helemaal niets natuurlijk ...
Ook bij Schalke en daar wonnen jullie thuis ook redelijk eenvoudig van. Het wordt 1-0 voor PSV.quote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Uit verloren we (met de nodige pech) met 3-0. Ik moet het nog maar zien.
Tegen Schalke thuis vond ik het meer met de hak over de sloot. We werden goed onder druk gezet door de Duitsers.quote:Op zondag 4 december 2005 13:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook bij Schalke en daar wonnen jullie thuis ook redelijk eenvoudig van. Het wordt 1-0 voor PSV.
owjah, er zijn alleen maar Turken in het uitvakquote:Op zondag 4 december 2005 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je nou niet te positief over die Turken? Hoeveel man kunnen er in het uitvak?
Kijk van deze logica houd ikquote:Op zondag 4 december 2005 14:03 schreef LudoSanders het volgende:
Die Turken hebben uit nog geen punt gepakt, PSV heeft thuis nog geen punt verloren!
Oftewel knockout fase here we come!
En daar hebben jullie dan weer wat aan!quote:Op maandag 5 december 2005 12:08 schreef Jajong het volgende:
Win maar even, meer CL plekjes volgend jaar
quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Zal wel weer een 1-0 worden
Goed voor het Nederlands voetbal als beide clubs doorgaan.
Kijk, that's the spiritquote:
het gedachte alleen alquote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat PSV met 1-0 wint en Milan en Schalke spelen gelijk. Dan staat PSV gewoon bovenaan met een doelsaldo van 3-6
Waarom nietquote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat PSV met 1-0 wint en Milan en Schalke spelen gelijk. Dan staat PSV gewoon bovenaan met een doelsaldo van 3-6
quote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
Je wilt niet weten hoevel psv'ers hun kaarten verkopen.quote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
Ik neem aan dat de meeste plaatsen voor deze kraker toch al wel waren uitverkocht voordat de Turken al die plaatsen konden bemachtigen...
gewoon het uitvak dusquote:
Onbegrijpelijk eigenlijk. Hier wil je toch zelf bij zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 22:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoevel psv'ers hun kaarten verkopen.
Wat dacht jij van zwarthandelaren Suijkie?quote:Op maandag 5 december 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk. Hier wil je toch zelf bij zijn.
likt mij ook, maar ik ken bijvoorbeeld ook niet PSVers die kaarten hadden voor PSV - Ac Milan vorig seizoen en ze ook verkocht hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk. Hier wil je toch zelf bij zijn.
Ja tuurlijk, maar 4000 op een stadion van 35.000 vind ik erg veel, dat is meer dan 10%.quote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat dacht jij van zwarthandelaren Suijkie?
quote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
likt mij ook, maar ik ken bijvoorbeeld ook niet PSVers die kaarten hadden voor PSV - Ac Milan vorig seizoen en ze ook verkocht hebben.
volgens mij moeten we sowieso al 10% afstaan voor de bezoekende vereniging dus het valt wel meequote:Op maandag 5 december 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar 4000 op een stadion van 35.000 vind ik erg veel, dat is meer dan 10%.
Neppubliek.![]()
De keren dat ik daar heb gezeten met Europese uitwedstrijden heb ik niet verloren trouwensquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De keren dat ik daar heb gezeten met Europese uitwedstrijden heb ik niet verloren trouwens
het is gewoon een kutvak met teveel trappen en met teveel net voor je gezichtquote:Op maandag 5 december 2005 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe beviel het uitvak opzich?
4000-1600 (uitvak) = 2400. Da's inderdaad veel.quote:Op maandag 5 december 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar 4000 op een stadion van 35.000 vind ik erg veel, dat is meer dan 10%.
Neppubliek.![]()
5% is voor de bezoekende partij.quote:Op maandag 5 december 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij moeten we sowieso al 10% afstaan voor de bezoekende vereniging dus het valt wel mee
volgens mij is in de Europacup 10% verplicht. Want ik heb tegen Paok bijvoorbeeld gezien dat een deel van West boven ook als uitvak diende.quote:
5%.quote:Op maandag 5 december 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is in de Europacup 10% verplicht. Want ik heb tegen Paok bijvoorbeeld gezien dat een deel van West boven ook als uitvak diende.
die staat genoteerdquote:Op maandag 5 december 2005 23:34 schreef El_Bassie het volgende:
Jantje Vennegoor gaat scoren morgen, anders eet ik mijn schoen zeker op.
16.12 om 12.00quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:38 schreef ErikT het volgende:
Morgen rond deze tijd zijn we door. Wanneer is de loting?
aahahhahahahquote:Op maandag 5 december 2005 22:58 schreef 9christensen het volgende:
vennegoor 3x.
Met weer een schwalbe?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:39 schreef cultheld het volgende:
Farfán gaat Fenerbahce vellen.
Fener zal moeten komen, dus ze kunnen hun geliefde voetbal spelen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:20 schreef pfaf het volgende:
Belangrijke pot, maar gezien PSV's thuisverleden de laatste jaren heb ik er wel vertrouwen in.
Thuis maakt PSV bijna altijd het spel.....zie Milan thuis dit en vorig jaar....dus weet niet waar je op doelt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Fener zal moeten komen, dus ze kunnen hun geliefde voetbal spelen.
Ik doel op het feit dat PSV het liefst vanuit een zetel voetbalt en op de counter toe slaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Thuis maakt PSV bijna altijd het spel.....zie Milan thuis dit en vorig jaar....dus weet niet waar je op doelt?
Wordt het de zevende keer jongens?quote:'PSV presteert slecht met het mes op de keel'
6/12/2005 16:07
De voortekenen zijn niet goed voor PSV. In het verleden hadden de Eindhovenaren nooit succes op de laatste speeldag in de groepsfase van de Champions League in duels waarin het er nog om ging.
Zes keer stond er nog wat op het spel voor de laatste groepswedstrijd op het hoogste Europese podium. Alle keren slaagde PSV er niet in het vereiste resultaat te halen. Drie keer betekende dat dat het voorbij was in Europa, drie keer mocht PSV verder in de UEFA Cup.
Seizoen Laatste duel Gevolg
1997/98 PSV - Barcelona 2-2 uitgeschakeld
1998/99 PSV - Benfica 2-2 uitgeschakeld
2000/01 PSV - Anderlecht 2-3 uitgeschakeld CL, wel UEFA Cup
2001/02 Galatasaray - PSV 2-0 uitgeschakeld CL, wel UEFA Cup
2002/03 Arsenal - PSV 0-0 uitgeschakeld
2003/04 PSV - Deportivo 3-2 uitgeschakeld CL, wel UEFA Cup
Goed nieuw is er ook. PSV doet het op eigen veld uitstekend in de Europa Cup I en CL tegen Turkse oponnenten. Vier keer ontvingen de Brabanders een Turkse tegenstander en alle duels eindigden in een overwinning voor PSV. De grootste was zelfs tegen Fenerbahçe, dat in het seizoen 1978/79 met 6-1 aan de kant werd gezet.
De totale balans over uit- en thuiswedstrijden tegen Turkse clubs is precies in evenwicht. PSV won vier keer, speelde één keer gelijk en verloor vier keer. Het doelsaldo (+3) is wel in Eindhovens voordeel.
Deze keer gaat PSV bij winst op Fenerbahçe sowieso door naar de laatste zestien in de Champions League. Bij een gelijkspel is het lot onzeker, al heeft de ploeg van Guus Hiddink wel zeker een vervolg in de UEFA Cup afgedwongen. Bij verlies grijpt PSV ook naast een UEFA Cup-plek.
Dat vraag ik mij ook af met al hun landgenoten op de tribune....quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
en ik ben benieuwd of die Turken zich weten te gedragen.
Goh.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, succes dan maar. Als je niet wint verdien je het niet.
Ik zat vorig jaar in het stadion toen hij de beslissende strafschop tegen Lyon maakte. Sindsdien kan hij bij mij niet meer stuk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
Nou dan duim ik voor je, hij kan mij niet bekoren.
quote:
Inderdaad, we zijn het gewoon verplicht aan hem eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb vreemd genoeg bij psv-thuis in de CL een Ajax gevoel, het niet kunnen verliezen gevoel...
Dank je!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Hup voor de leuke PSV-mensen!
jepquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:26 schreef Zwansen het volgende:
Dus als Schalke wint hebben we alsnog genoeg aan een gelijkspel begrijp ik?
even hoor... je zit in het stadion nu en je kunt jezelf niet van fok loskoppelen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef Messenga het volgende:
Moet alleen mn geluid en camera uitzetten wil ik beetje batterij houden
Can't wait to start
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:38 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
even hoor... je zit in het stadion nu en je kunt jezelf niet van fok loskoppelen?
Ben je aan het fokken in het stadion? Heel nobel hoor maar we kunnen het hier zelf ook volgen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef Messenga het volgende:
Moet alleen mn geluid en camera uitzetten wil ik beetje batterij houden
Can't wait to start
haha ok, is goed, ik vind het niet erg hoor, vroeg het me alleen afquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ga nu stoppen, tot de doelpunten. Dan reageer ik
Hahahaha die grensrechter hahahhaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef IntroV het volgende:
Een liliputter als grensrechter.
De emancipatie van de dwergen is begonnen.
Dat is een vrouwquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:43 schreef IntroV het volgende:
Een liliputter als grensrechter.
De emancipatie van de dwergen is begonnen.
een poging tot in ieder gevalquote:
Beter dan vorig jaar Ajax-Bayern die kutmoffen Bayernfans gingen whinen en joelen.quote:
Eerder een minuscule tuinbroek.quote:
Wie was er toen dood dan? Theo? Bernard?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar Ajax-Bayern die kutmoffen Bayernfans gingen whinen en joelen.
Ah nee geen scheids in dit topicquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef HeatWave het volgende:
hands dus... maar nee, niet over de scheids zeuren.
Voor de TV. Lekkere tieten, welquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:53 schreef Stefkuh het volgende:
waar zijn grensrechters nog voor tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechts een kwestie van tijd voordat deze weer open kan:
[6 december] Turken misdragen zich in Eindhoven..
Moet jij niet naar dordt? Ze maken net geljk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef Suijk het volgende:
Laat die Turken maar even uitrazen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechts een kwestie van tijd voordat deze weer open kan:
[6 december] Turken misdragen zich in Eindhoven..
Die is eigenlijk voor meer dan de helft verantwoordelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef Suijk het volgende:
Nette bal, Cocu. Goed van Farfan ook.
PSV kwam, PSV klooide, PSV overwonquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat staat PSV te klooien zeg (op dat doelpunt na)
ff nl graagquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef Suijk het volgende:
Ibi is niet nog niet zo goed.
quote:
Daarom hebben we ook geen trams in Eindhovenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Cocu toch eens onder een tram loopt is het meteen gedaan met PSV![]()
Je moet er niet aan denken, maar die man is ZO onmisbaar
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef Onderbroek het volgende:
BOERE BOERE BOERE!!!
Goed puntquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook geen trams in Eindhoven
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:59 schreef Onderbroek het volgende:
BOERE BOERE BOERE!!!
Ismaïlquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was al een risico om Afellay op te stellen, hij deed het niet heel slecht. Nu moet Ismael de rust terugbrengen.
hmm, kan aan mij liggen, maar ik vind hem echt sterk spelen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Kan Lamey er NU uitgehaald worden?
Oh, hij ligt al op de vloer, da's goed
Michael Lamey, linksback?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
hmm, kan aan mij liggen, maar ik vind hem echt sterk spelen hoor
yeah, hij maakt hier en daar wel een foutje, toegegeven, maar over het algemeen heeft ie al veel nuttige dingen gedaanquote:
jawel, maar als psv gelijk speelt zijn we alleen door als schalke wintquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:28 schreef Merkie het volgende:
Hoezo jammer, als PSV wint zijn ze toch gewoon door? Ongeacht de andere resultaten?
Altijd leuk, zo'n grappige actie. Moet het natuurlijk wel net in beeld komenquote:
Alsof Fener zo geweldig speeltquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef Shreyas het volgende:
PSV is compleet van de mat gespeeld, op zijn Duits scoren ze voor de zoveelste keer uit een spelhervatting. Waar stopt het geluk van PSV dit jaar in de Champions League???
compleet van de mat gespeeldquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef Shreyas het volgende:
PSV is compleet van de mat gespeeld, op zijn Duits scoren ze voor de zoveelste keer uit een spelhervatting. Waar stopt het geluk van PSV dit jaar in de Champions League???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |