hmm, kan aan mij liggen, maar ik vind hem echt sterk spelen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Kan Lamey er NU uitgehaald worden?
Oh, hij ligt al op de vloer, da's goed
Michael Lamey, linksback?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:18 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
hmm, kan aan mij liggen, maar ik vind hem echt sterk spelen hoor
yeah, hij maakt hier en daar wel een foutje, toegegeven, maar over het algemeen heeft ie al veel nuttige dingen gedaanquote:
jawel, maar als psv gelijk speelt zijn we alleen door als schalke wintquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:28 schreef Merkie het volgende:
Hoezo jammer, als PSV wint zijn ze toch gewoon door? Ongeacht de andere resultaten?
Altijd leuk, zo'n grappige actie. Moet het natuurlijk wel net in beeld komenquote:
Alsof Fener zo geweldig speeltquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef Shreyas het volgende:
PSV is compleet van de mat gespeeld, op zijn Duits scoren ze voor de zoveelste keer uit een spelhervatting. Waar stopt het geluk van PSV dit jaar in de Champions League???
compleet van de mat gespeeldquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:34 schreef Shreyas het volgende:
PSV is compleet van de mat gespeeld, op zijn Duits scoren ze voor de zoveelste keer uit een spelhervatting. Waar stopt het geluk van PSV dit jaar in de Champions League???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |