quote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat PSV met 1-0 wint en Milan en Schalke spelen gelijk. Dan staat PSV gewoon bovenaan met een doelsaldo van 3-6
quote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat PSV met 1-0 wint en Milan en Schalke spelen gelijk. Dan staat PSV gewoon bovenaan met een doelsaldo van 3-6
Je wilt niet weten hoevel psv'ers hun kaarten verkopen.quote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
Ik neem aan dat de meeste plaatsen voor deze kraker toch al wel waren uitverkocht voordat de Turken al die plaatsen konden bemachtigen...
gewoon het uitvak dusquote:
Onbegrijpelijk eigenlijk. Hier wil je toch zelf bij zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 22:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoevel psv'ers hun kaarten verkopen.
Wat dacht jij van zwarthandelaren Suijkie?quote:Op maandag 5 december 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk. Hier wil je toch zelf bij zijn.
likt mij ook, maar ik ken bijvoorbeeld ook niet PSVers die kaarten hadden voor PSV - Ac Milan vorig seizoen en ze ook verkocht hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk. Hier wil je toch zelf bij zijn.
Ja tuurlijk, maar 4000 op een stadion van 35.000 vind ik erg veel, dat is meer dan 10%.quote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat dacht jij van zwarthandelaren Suijkie?
quote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
likt mij ook, maar ik ken bijvoorbeeld ook niet PSVers die kaarten hadden voor PSV - Ac Milan vorig seizoen en ze ook verkocht hebben.
volgens mij moeten we sowieso al 10% afstaan voor de bezoekende vereniging dus het valt wel meequote:Op maandag 5 december 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar 4000 op een stadion van 35.000 vind ik erg veel, dat is meer dan 10%.
Neppubliek.![]()
De keren dat ik daar heb gezeten met Europese uitwedstrijden heb ik niet verloren trouwensquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De keren dat ik daar heb gezeten met Europese uitwedstrijden heb ik niet verloren trouwens
het is gewoon een kutvak met teveel trappen en met teveel net voor je gezichtquote:Op maandag 5 december 2005 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe beviel het uitvak opzich?
4000-1600 (uitvak) = 2400. Da's inderdaad veel.quote:Op maandag 5 december 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar 4000 op een stadion van 35.000 vind ik erg veel, dat is meer dan 10%.
Neppubliek.![]()
5% is voor de bezoekende partij.quote:Op maandag 5 december 2005 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij moeten we sowieso al 10% afstaan voor de bezoekende vereniging dus het valt wel mee
volgens mij is in de Europacup 10% verplicht. Want ik heb tegen Paok bijvoorbeeld gezien dat een deel van West boven ook als uitvak diende.quote:
5%.quote:Op maandag 5 december 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is in de Europacup 10% verplicht. Want ik heb tegen Paok bijvoorbeeld gezien dat een deel van West boven ook als uitvak diende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |