Dat zei ik al, maar dat werkt alleen als iedereen het doetquote:Op donderdag 8 december 2005 16:05 schreef Suijk het volgende:
Dat trollen van aldo valt wel mee, hij is wat kritischer op psv dan menig van jullie en heeft een andere mening vwb het voetbal en hij ventileert die mening redelijk vaak.
Je kunt hem ook negeren natuurlijk.
Philips gaat toch niet garant staan. Dus dat kunnen ze vergeten.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had al wel iets verwacht van M&M ja, maar dit is wel veul geld.
Ik doe het niet om jullie te stangen hoor. Als dat het geval was, dan zou het trollen zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
mijn vriend, jij bent het schoolvoorbeeld van een troll... dat je dat zelf niet wilt onderkennen verandert niets aan dat feit
Trollen is het opzettelijk uitlokken van flames. En als je in het PSV-topic alleen maar PSV-spelers afkraakt en de spelwijze constant bekritiseert dan ben wel degelijk aan het trollen,want daar zit logischerwijs hier niemand op te wachten.
En een beetje plagen moet kunnen.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:15 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Ik kan dat geplaag ook best goed hebben, maar het moet ooit genoeg zijn anders krijg je van die eindeloze welles nietes posts
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hem serieus nemen doet toch niemand hier
Zullen ze in het Ajax topic ook wel niet doen
Ik ga hem vanaf nu negeren.
Kijken als hij stopt met die onzin
zou Temmink dan toch 'gestraft' worden voor z'n zielepoot actie?quote:Ruud Bossen leidt komende zondag de competitiewedstrijd tussen Feyenoord en PSV in De Kuip. Aanvankelijk was René Temmink door de KNVB aangesteld om deze topper te leiden. Een reden voor de wijziging is niet aangegeven door de KNVB.
helemaal mee eens. Bossenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:37 schreef Zapper het volgende:
En terecht, Temmink is zelf een zielepoot. Maar wel een betere arbiter dan Bossen
Zoals wie dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En een beetje plagen moet kunnen.
Gebeurt de andere kant op ook vaak genoeg en daarover hoor je mij ook niet bleren...
Hij heeft last van z'n achillespees o.i.d.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:22 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
zou Temmink dan toch 'gestraft' worden voor z'n zielepoot actie?
Ik geef Juve wel kans tegen PSV hoor. Vooral in Turijn zal PSV het wel redelijk zwaar krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
PSV klaart volgens Cultje toch iedereen, dus de loting kan niet zwaar genoeg zijn. Juve rollen ze ook op!
Ik weet dat ik hem moet negeren, maar dit is de laatste keerquote:Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens deed wat goed voor je is en naar mij zou luisteren, dan zou ik het ook niet 50 keer hoeven herhalen![]()
Je hebt hem dan ook nog niet als '10' aan het werk gezien.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Aissati kan ik maar moeilijk vergelijken met Park eigenlijk.
Maar Park is ook geen tien.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt hem dan ook nog niet als '10' aan het werk gezien.
Volgens mij werd hij vorig jaar als 'tien' gebruikt. Hij was een "verbindingsspeler tussen het middenveld en de aanval".quote:
Dat is ook weer waar, maar hij trok wel veel naar binnen natuurlijk en was vaak in de '16' te bewonderen.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij werd niet als een typische tien gebruikt, meer vanaf de zijkanten.
Juve ook in Eindhoven dus dat houdt elkaar in evenwichtquote:Op donderdag 8 december 2005 20:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik geef Juve wel kans tegen PSV hoor. Vooral in Turijn zal PSV het wel redelijk zwaar krijgen.
Klopt, we houden het hierbij.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar hij trok wel veel naar binnen natuurlijk en was vaak in de '16' te bewonderen.
Idd. Ik acht Juve zelfs vrij kansloos in Eindhoven.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:45 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Juve ook in Eindhoven dus dat houdt elkaar in evenwicht
Als Juve uit naar Eindhoven moet komen ze in het hol van de leeuw.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Idd. Ik acht Juve zelfs vrij kansloos in Eindhoven.
Sibonnnnnnnnnnnn!quote:Jong PSV wint op De Herdgang van Ajax
Jong PSV heeft donderdagavond de inhaalwedstrijd tegen Jong Ajax met 2-0 gewonnen. Roy Beerens en Gerald Sibon tekenden op sportcomplex De Herdgang voor de doelpunten. De wedstrijd werd 28 november vanwege het slechte weer afgelast. PSV is door de winst terug in de middenmoot. De Amsterdammers verkeren door het verlies in serieuze degradatiezorgen.
nou dat vind ik wel cru, we hebben ze de laatste keer al opgezadeld met vd Schaaf, en dan nu Sibon weer?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
bak centen graag
Niet op mij regereren joh, je weet toch dat ik genegeeerd word?quote:
na die sub-topper, nee dat zou hiddink niet doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoorde hier trouwens op Tv (austalië) Dat hiddink misschien de opvolger word bij Man United![]()
![]()
Wat is daarvan waar??
Leuk, maar doet me ergens aan denken...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Van het PSV Netwerk maar zo mooi dat ik hem hier ook even wil vermelden:
Wallpaper
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Leuk, maar doet me ergens aan denken...
beetje veel aan Ajaxquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Leuk, maar doet me ergens aan denken...
Wat mij betreft hoor je er helemaal bij hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Niet op mij regereren joh, je weet toch dat ik genegeeerd word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |