Was 2x gelijk en bereikte de finale inderdaad door strafschoppen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:04 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tegen open, aanvallende ploegen maken jullie juist kans. Lyon wonnen jullie vorig jaar immers ook. Totaal onverdiend weliswaar, maakt dat schijnt hier geen cirterium te zijn...
Dus?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was 2x gelijk en bereikte de finale inderdaad door strafschoppen.
Waarschijnlijk niet, omdat wij weigeren een wedstrijd compleet dood te makenquote:Ben benieuwd of jullie er dan ook 4 punten weten uit te slepen
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus?
[..]
Waarschijnlijk niet, omdat wij weigeren een wedstrijd compleet dood te maken
Daarbij vliegen jullie er in een knock out fase natuurlijk ook uit tegen Milan, maar dat terzijde....
Als je nog een keer wat nieuws te melden hebt, houd ik mij aanbevolenquote:Ik vind dat PSV lelijk voetbal speelt, en dat is stom![]()
nee hij heeft hem serieus gevraagdquote:Op donderdag 8 december 2005 12:16 schreef Suijk het volgende:
Dat was dan tijdens een stap-avondje na de nodige alcohol neem ik aan?
quote:Succes PSV goed voor Nederlands clubvoetbal
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF
EINDHOVEN
●
De successen van PSV in de Champions League betekenen een belangrijke nieuwe impuls voor het totale Nederlandse voetbal. Meer nog dan Ajax, dat zich ook plaatste voor de tweede ronde, vervult PSV een leidende rol in de opwaardering van het clubvoetbal.
Een blik op de ranglijst van de UEFA geeft aan hoe solide de positie van PSV is. De club bezet over de laatste vijf seizoenen een twaalfde plaats en is kansrijk om Valencia, Porto ( beide uitgeschakeld) en Olympique Lyon te passeren. Ter vergelijking: Ajax staat op die ranglijst 22ste, Feyenoord 29ste en AZ 36ste.
PSV levert dus de belangrijkste bijdrage aan de zevende plaats die Nederland inneemt op de landenranglijst die bepalend is voor het aantal clubs dat zich de komende jaren mag inschrijven voor Champions League en de UEFA Cup. Ook die zevende plek, goed voor twee deelnemers aan de Champions League en vier aan de UEFA Cup, is solide.
Het gat met nummer acht Griekenland is groot, terwijl Nederland slechts een geringe achterstand heeft op Portugal ( dat nog maar één deelnemer in Europa heeft) en Duitsland, dat komend seizoen niet meer profiteert van het topjaar 2001/ 02. Als PSV en Ajax, plus natuurlijk AZ en Heerenveen, dit seizoen goed blijven presteren kan Nederland in 2007 weer een vaste tweede plek in de Champions League krijgen.
Deze ontwikkeling komt niet uit het niets. Aan de hand van Guus Hiddink presteert PSV veel beter dan op basis van de begroting mocht worden verwacht. Het is de Eindhovense topsportcultuur die het verschil in budgetten onzichtbaar maakt. Hiddink zei dinsdagnacht na het duel tegen Fenerbahçe nog maar eens hoe hij zich jarenlang groen en geel had geërgerd aan het defaitisme in de kleedkamer van PSV.
Bovendien, stelde hij, lag de nadruk in de Nederlandse cultuur wel heel erg op ‘ leuk en mooi’.
„ Alsof die zaken symbool staan voor ons voetbal. We moeten dominant willen zijn én controle kunnen behouden. Het moet vooral effectief en attractief.”
Het Calimero- gevoel is nu wel geweken uit Eindhoven. Mede door het aantrekken van ambitieuze en mentaal sterke Zuidamerikaanse spelers én natuurlijk de komst van Cocu is de mentaliteit bij PSV veranderd. Hiddink heeft in dat proces een sleutelrol.
De status van PSV maakt ook dat er internationaal meer naar de wensen van de club geluisterd zal worden. Voorzitter Westerhof heeft natuurlijk een belangrijk punt als hij de verdeling van de gelden uit de Champions League ter discussie stelt. Clubs uit grote landen krijgen, zelfs als ze slecht presteren, een veel groter aandeel uit de pot dan een Nederlandse club die ‘ top’ presteert.
ik had al wel iets verwacht van M&M ja, maar dit is wel veul geld.quote:150 miljoen geboden voor Philips- stadion
Door onze verslaggever
EINDHOVEN
●
Twee vastgoedhandelaren uit Eindhoven willen het Philips Stadion in hun stad kopen. De twee ondernemers, Tom Moeskops en Harrie van de Moesdijk, hebben een aanmerkelijk hoger bod uitgebracht dan de Zwitserse vastgoedmagnaat Bosch eerder deed. Bosch’s Zublin Vastgoed Holding bood in september 115 miljoen euro voor het voetbalstadion. Moeskops en Van de Moesdijk willen er 150 miljoen euro voor neertellen.
Voorwaarde is wel dat Philips zich garant moet stellen voor de huurinkomsten.
PSV reageert bij monde van voorzitter Westerhof vooralsnog terughoudend. „ We zijn aan het onderzoeken hoe we onze hypotheek kunnen herfinancieren. Op langere termijn is het de meest interessante optie eigenaar te blijven van het stadion. We sluiten verkoop niet uit, maar op dit moment heeft verkoop niet de hoogste prioriteit.”
PSV betaalt nu jaarlijks 6,5 miljoen euro aan rente op de hypotheek van rond 80 miljoen. De onderhoudskosten bedragen vijf miljoen per jaar. De kosten van het Philips Stadion zijn de belangrijkste oorzaak van het jaarlijkse tekort van 10 miljoen euro op de begroting van PSV.
Tegen Monaco en Lyon ahdden we vorig jaar ook geen kans.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een stunt kan natuurlijk altijd, maar reeel gezien ligt dit PSV er de volgende ronde uit....
Gelukkig ben jij niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Duikt net iets te vaak onder ballen door
[..]
Eens
[..]
Kone is veel te weinig efficient; over farfan heb ik ook twijfels op het allerhoogste niveau
[..]
Cocu haalt nogakl eens een domme actie; waarom niet in de volgende ronde?
[..]
Hij verzaakt nooit, maar komt wel kwaliteit tekort
[..]
Simons komt hiervoor echt kwaliteit te kort hoor
[..]
Kan ook slecht uit pakken als de druk groter wordt.
Sterkquote:Op donderdag 8 december 2005 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet serieus te nemen.![]()
Als je nou gewoon eens deed wat goed voor je is en naar mij zou luisteren, dan zou ik het ook niet 50 keer hoeven herhalenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:17 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Even een samenvatting van de laatste vijftig posts van Aldostuta in de PSV-topics:
[..]
Als je nog een keer wat nieuws te melden hebt, houd ik mij aanbevolen
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Als jij nou eens wegbleef he...
Onwetendheid van een ander mag nooit een reden zijn om het op te geven...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Iets nuttigs voeg je toch niet toe.
En zo hoef je jezelf niet te herhalen
Stellen dat ze slecht voetbal spelen is geen trollen hoor....quote:Op donderdag 8 december 2005 15:43 schreef Garlic_Sauce het volgende:
TLK heeft wel gelijk... aldostuta is PSV-topic vervuiler nr1 , maar trollen is blijkbaar niet verboden...
Aan de andere kant, met een beetje selective ignoring is dat snel opgelost...![]()
Je laat nog net geen traantje hequote:Op donderdag 8 december 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij komt altijd hier alles verzieken.
Ik beweer nergens dat Ajax goed loopt te voetballen. niet echt relevant dus.quote:Dat hij eerst zelf naar zijn eigen clubje kijkt,
Dat PSV er succes mee heeft, lijkt mij duidelijk ja. Ik vind defensief voetbal laf en triest en dat beweer ik al een paar jaar. Dus ik zou bniet weten waarom dat hier niet gepost mag worden....quote:En slecht voetbalgewoon sterk defensief voetbal
En dat soort teams blijken toch succes te hebben.
Nu kom ik dus echt niet meer bij van het lachen, de tranen rollen echt over m'n wangenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
cocu: http://www.antu.com/naklenx/2005-2006/psv_.../psv1fener0.mpg
farfan: http://www.antu.com/naklenx/2005-2006/psv_.../psv2fener0.mpg
De doelpunten, wel turks commentaar.
mijn vriend, jij bent het schoolvoorbeeld van een troll... dat je dat zelf niet wilt onderkennen verandert niets aan dat feitquote:Op donderdag 8 december 2005 15:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Stellen dat ze slecht voetbal spelen is geen trollen hoor....
Dat jullie dat niet willen horen is een ander verhaal.
Hem serieus nemen doet toch niemand hierquote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
mijn vriend, jij bent het schoolvoorbeeld van een troll... dat je dat zelf niet wilt onderkennen verandert niets aan dat feit
Trollen is het opzettelijk uitlokken van flames. En als je in het PSV-topic alleen maar PSV-spelers afkraakt en de spelwijze constant bekritiseert dan ben wel degelijk aan het trollen,want daar zit logischerwijs hier niemand op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |