Klopt, we houden het hierbij.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar hij trok wel veel naar binnen natuurlijk en was vaak in de '16' te bewonderen.
Idd. Ik acht Juve zelfs vrij kansloos in Eindhoven.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:45 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Juve ook in Eindhoven dus dat houdt elkaar in evenwicht
Als Juve uit naar Eindhoven moet komen ze in het hol van de leeuw.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Idd. Ik acht Juve zelfs vrij kansloos in Eindhoven.
Sibonnnnnnnnnnnn!quote:Jong PSV wint op De Herdgang van Ajax
Jong PSV heeft donderdagavond de inhaalwedstrijd tegen Jong Ajax met 2-0 gewonnen. Roy Beerens en Gerald Sibon tekenden op sportcomplex De Herdgang voor de doelpunten. De wedstrijd werd 28 november vanwege het slechte weer afgelast. PSV is door de winst terug in de middenmoot. De Amsterdammers verkeren door het verlies in serieuze degradatiezorgen.
nou dat vind ik wel cru, we hebben ze de laatste keer al opgezadeld met vd Schaaf, en dan nu Sibon weer?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
bak centen graag
Niet op mij regereren joh, je weet toch dat ik genegeeerd word?quote:
na die sub-topper, nee dat zou hiddink niet doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:49 schreef appelsientje het volgende:
Ik hoorde hier trouwens op Tv (austalië) Dat hiddink misschien de opvolger word bij Man United![]()
![]()
Wat is daarvan waar??
Leuk, maar doet me ergens aan denken...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Van het PSV Netwerk maar zo mooi dat ik hem hier ook even wil vermelden:
Wallpaper
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Leuk, maar doet me ergens aan denken...
beetje veel aan Ajaxquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Leuk, maar doet me ergens aan denken...
Wat mij betreft hoor je er helemaal bij hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Niet op mij regereren joh, je weet toch dat ik genegeeerd word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |