Zo, ben terug van 't afgezonderd Idols kijken op m'n kamertje omdat de rest iets anders wilde zien.
![]()
Godallejezus, wat een abominabele kwaliteit zeg, in deze workshop terwijl er zo veel van verwacht was. De jury's happy pills waren duidelijk uitgewerkt na een tijdje want niks was meer goed. Dat positieve gemeur over I-Jay snap ik niet, die gast lijzelde en zemelde en mekkerde maar een beetje met 't orkestje mee. Sonny was aan 't eind oké. Christon was een beetje oeverloos gemompel dat wel iets 'had' maar niet echt uit de verf kwam. En arme, arme Floortje. Ze moet in de liveshows en dat haalt ze wel maar woah, ging ze daar even een potje vals. Helaas heeft
![]()
Alex
![]()
voor me een stuk afgedaan door z'n haar zo afgrijselijk plat te doen en vervolgens een net zo platte hoempapa-vertolking te geven van Robbie Williams. Zing elk liedje, wat voor liedje dan ook van die gast, maar niet Let me entertain you! Stommeling.
Charissa was lief, leuk, geinig, maar 't liedje was zo blah. Ze gaat wel door straks denk ik.
Waarom heeft dat ene meisje d'r leuke krulletjes weg gedaan? En zo slecht vond ik 'r ook niet.
Waarom hadden ze trouwens lijm op 't podium gespoten zodat de voeten van de kandidaten niet van de vloer wilden?