Nee, dat is zielig want dan kunnen ze niet meer zingen.quote:
Mss kan je d'r huren voor een karaokeshowtje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Karlijn blijft toch best een lekker wijf.
Kijk, jouw moeder snapt het.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
M'n moeder zegt bij ieder nummer: "Oh, dit was toch wel het slechtste."
Zegt genoeg over vanavond, denk ik..
Wel mee eens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:12 schreef Croupouque het volgende:
Gaan er vier door? Dan zijn het Floortje, Sonny, Charissa en Christon.
Karlijn vond ik een beetje imitatie van Anouk, vond het niet erg lekker klinkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
Voor mij mogen Floortje, Sonny, Karlijn en Charissa door.
Ik ookquote:
Boo-fucking-hoo, hadden ze gvd hun best maar moeten doen. Floortje, Charissa en Royena kunnen zoveel beter dan dit!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig want dan kunnen ze niet meer zingen..
Dan doe ik de karaoke wel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mss kan je d'r huren voor een karaokeshowtje.
Mijn schatje... ik moet nog 2 weken op haar wachtenquote:
Moet je wel even een keukentrappetje voor dr neerzetten, dan gespring tijdens een lapdance staat zo lullig.quote:
Ze heeft wel een moeilijke groep...quote:
Ik vond ze allemaal maar middelmatig..quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:16 schreef babette21 het volgende:
wat vond iedereen zo goed aan Christon??
vond 'm maar middelmatig, en over-all gezien een beetje een Jamie-wannabe
Is alleen maar goed. Had ze in de kneuzengroep van vanavond gezeten, dan was ze ws laks geworden. Nu MOET ze wel keihard haar best doen en bewijzen wat ze waard is.quote:
Viel spass!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga sinterklaascadeautjes uitpakken..
de eerste met dezelfde top 3 als ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:16 schreef ranja het volgende:
Pff valt niet mee zeg... het gemiddelde niveau bedoel ik, niet de volgorde bepalen
1. Floortje en dan volgende keer weer gewoon goed
2. I-Jay
3. Charissa
als hij in ONM gaat spelen, ga ik weer kijkenquote:7. Alex (nieuwe Eric?)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:15 schreef Floepsje het volgende:
1. Floortje
2. I-jay
3. Charissa
4. Christon
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef babette21 het volgende:
als hij in ONM gaat spelen, ga ik weer kijken
he bedankt . Nu heb ik de namen tenminstequote:Op zaterdag 3 december 2005 21:16 schreef ranja het volgende:
Pff valt niet mee zeg... het gemiddelde niveau bedoel ik, niet de volgorde bepalen
1. Floortje en dan volgende keer weer gewoon goed
2. I-Jay
3. Charissa
4. Merle
5. Karlijn
6 Sonny
7. Alex (nieuwe Eric?)
8. Royena
9. Christon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |