Ik denk dat dat de zenuwen zijn..quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:07 schreef Insomaniac het volgende:
Toch raar dat Royena in het theater zo goed was en hier zo intens slecht.
Ja en?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:07 schreef HuubTuub het volgende:
Dewi was toch al de hippe jonge moeder?
Ja, maar voor wiequote:
Te snel... te gehaast volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:08 schreef Insomaniac het volgende:
Mja, het is wel goed, maar ik voel het niet.
Dude.quote:
IEDEREEN! ALLEMAAL EEN NEKSCHOT! IEDEREEN STELDE TELEUR VANAVOND!quote:
Jezus TOM... dit kan je niet menen. Dit was zoooo matigquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij vond Sonny leuk, jij weet niks.
Ik vind alleen die heroinehoer van 33 wel aardig zingen. De rest was echt droevig. De jury heeft trouwens ook een kratje bier per persoon op. Die commentaren slaan nergens op.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IEDEREEN! ALLEMAAL EEN NEKSCHOT! IEDEREEN STELDE TELEUR VANAVOND!
Sonny was matiger hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus TOM... dit kan je niet menen. Dit was zoooo matig
1.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
1. Sonny
2. Floortje
3. Christon
4. Alex
De rest...
Dat het even duidelijk is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IEDEREEN! ALLEMAAL EEN NEKSCHOT! IEDEREEN STELDE TELEUR VANAVOND!
Die heroinehoer moet een nekschot!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind alleen die heroinehoer van 33 wel aardig zingen. De rest was echt droevig. De jury heeft trouwens ook een kratje bier per persoon op. Die commentaren slaan nergens op.
Ik heb mijn lijst aangepastquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
1.
2.
3.
4.
5. Floortje
6. Charissa
Het is toch zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat het even duidelijk is..
quote:
Ze moeten die hele studio plus inhoud opblazen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die heroinehoer moet een nekschot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |