Ah ok... Thanks!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef laen het volgende:
Modulatie betekent dat de toonsoort verandert, dus dat het stuk ineens 2 of 3 noten hoger wordt gezongen.
Floortje was goed, tot aan dat valse gedoe. Maar sorry, Sonny was toch echt beterquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Nee dat blijft Floortje nog altijd..![]()
HOI SKAAI IS HET LEUK DAAR!?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef PeRi het volgende:
Ik hoorde Alex live door de telefoon zingen! (Skaai)
Hij staat zelfs in m'n top 3 overall nuquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat zijn wij het dit jaar eens?
Inderdaad, beste tot nu toe
Die uithaal van hem.. in het tweede en derde stukjequote:
Nee niet smaakloos.rar! Ik weet niet! Hij viel me op! Positief! Hij heeft potentie man!quote:
Ja rot op zeg niets wtf.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Idols # 19, wtf is daar vaag en onduidelijk aan? Alleen de subtitel ontbreekt.
Ik vond hem juist 3 keer niksquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Floortje was goed, tot aan dat valse gedoe. Maar sorry, Sonny was toch echt beter
Hij begon wel bout..quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die uithaal van hem.. in het tweede en derde stukje
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij staat zelfs in m'n top 3 overall nu.
Met Floortje nog steeds op 2 en Raffaëla op 1, uiteraard.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij staat zelfs in m'n top 3 overall nu.
Met Floortje nog steeds op 2 en Raffaëla op 1, uiteraard.
Breezermeisjes worden er hooguit potent van.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef PeRi het volgende:
Nee niet smaakloos.rar! Ik weet niet! Hij viel me op! Positief! Hij heeft potentie man!
Hij begon heel stil en rustig en zacht.. maar daarnaquote:
wtfwtfwtfwtfwtfwtfwtfwtfwtfwtfwtf.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja rot op zeg niets wtf.![]()
Ik vind het onduidelijk. Kleine moeite om er de work shop of zo bij te zeggen.
Ik heb gvd al 2 keer in het verkeerde topic gereageerd.![]()
![]()
jaja dat weet je al voor je haar hebt horen zingenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dito.
Ik stem alleen opRaffa
.
Heeft ze toch wel, de jury vindt haar nog steeds goed, dus in de pocket.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Echt, wat zonde zeg van Floortje, het begin was super. Als ze zo was doorgegaan had ze die finaleplek al in d'r zak gehad.
Ik zocht binnen Hyves meteen even op 'Floortje' omdat ik even snel een tegenvoorbeeld wilde vinden. Maar verdomd. Drie pagina's verder kan ik maar één ding concluderen: Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:57 schreef Croupouque het volgende:
Er is iets met Floortjes. Ik ken namelijk geen lelijke Floortjes, het is net alsof de naam "Floortje" een garantie is dat je kind later een mooie vrouw wordt.
Jij doet net of de gemiddelde Idols kijker een langer geheugen dan 1 week heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Echt, wat zonde zeg van Floortje, het begin was super. Als ze zo was doorgegaan had ze die finaleplek al in d'r zak gehad.
Ik ben geen breezer!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Breezermeisjes worden er hooguit potent van.
Zien jullie de invloed van Alice, zelfs 2 jaar later?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
in de pocket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |