Wat is er onduidelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:56 schreef itsme het volgende:
kan iemand even de topic titel veranderen?
het is nu allemaal wat vaag en onduidelijk
Idols # 19, wtf is daar vaag en onduidelijk aan? Alleen de subtitel ontbreekt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:56 schreef itsme het volgende:
kan iemand even de topic titel veranderen?
het is nu allemaal wat vaag en onduidelijk
Modulatie betekent dat de toonsoort verandert, dus dat het stuk ineens 2 of 3 noten hoger wordt gezongen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, even hoor... wtf is modulatie.Ik bedoel, dat het vals was hoorde ik wel, maar wat?
Wat zijn wij het dit jaar eens?quote:
Nee dat blijft Floortje nog altijd..quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat zijn wij het dit jaar eens?
Inderdaad, beste tot nu toe
Dito.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja precies, dat vind ik ook. Het begin was sterk, maar het viel me echt van dr tegen. Van mij krijgt ze geen stem iig (als ik al zou stemmen).
Ah ok... Thanks!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef laen het volgende:
Modulatie betekent dat de toonsoort verandert, dus dat het stuk ineens 2 of 3 noten hoger wordt gezongen.
Floortje was goed, tot aan dat valse gedoe. Maar sorry, Sonny was toch echt beterquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Nee dat blijft Floortje nog altijd..![]()
HOI SKAAI IS HET LEUK DAAR!?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef PeRi het volgende:
Ik hoorde Alex live door de telefoon zingen! (Skaai)
Hij staat zelfs in m'n top 3 overall nuquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat zijn wij het dit jaar eens?
Inderdaad, beste tot nu toe
Die uithaal van hem.. in het tweede en derde stukjequote:
Nee niet smaakloos.rar! Ik weet niet! Hij viel me op! Positief! Hij heeft potentie man!quote:
Ja rot op zeg niets wtf.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Idols # 19, wtf is daar vaag en onduidelijk aan? Alleen de subtitel ontbreekt.
Ik vond hem juist 3 keer niksquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Floortje was goed, tot aan dat valse gedoe. Maar sorry, Sonny was toch echt beter
Hij begon wel bout..quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die uithaal van hem.. in het tweede en derde stukje
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij staat zelfs in m'n top 3 overall nu.
Met Floortje nog steeds op 2 en Raffaëla op 1, uiteraard.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij staat zelfs in m'n top 3 overall nu.
Met Floortje nog steeds op 2 en Raffaëla op 1, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |