lolquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:53 schreef pberends het volgende:
Dat publiek bestaat voornamelijk uit gevangenen van het Schipholcomplex als tijdelijk onderkomen of niet?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
Ik vind 'r ondanks die misstap nog steeds leuk.
ha maar niet zo vals en zo langquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:53 schreef Angeles het volgende:
Maar nog vond ik haar versie mooier dan van Lucie Silvas
Die zingt vast ook wel eens vals
Ik dacht ook al meteen .. de modulatie gaat mis...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:53 schreef Georges het volgende:
Het zal de modulatie geweest zijn. Al vond ik de rest ook niet super.
Ja, maar toch.. Volgens mij stond ze op het punt van huilenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
Lekker belangrijk, Floortje gaat toch wel door. Zit ook bij de top 5 dit jaar.
Typisch mannen toch een mooie meid op tv en hop ze zijn weer terugquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:54 schreef Insomaniac het volgende:
Vriendje kwam precies na de "modulatie" binnen. "Zingt zelfs zij nu vals?!!"
En weer weg..
Toen ze nog at en rood haar had, was zequote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
offtopic maar, Inso, wat vind je van Lindsay Lohan?
Vond je hem ook goed?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef PeRi het volgende:
Sonny viel me ineens op.
Ja! Ervoor zing je goed, erna zing je vals.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef Tourniquet het volgende:
Het voordeel hiervan is dat jullie nu wel weten wat een modulatie is.
Floortje, eindelijk ontmaskerd als een spion van het Comité Verspreiding Muziekkennis?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef Tourniquet het volgende:
Het voordeel hiervan is dat jullie nu wel weten wat een modulatie is.
Ja precies, dat vind ik ook. Het begin was sterk, maar het viel me echt van dr tegen. Van mij krijgt ze geen stem iig (als ik al zou stemmen).quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:54 schreef Insomaniac het volgende:
"Maar het mag je niet aangerekend worden, want je bent een natuurtalent"
BULLSHIT! Je moet altijd presteren! Helemaal in de 1e live-show!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |