Ja en dan typisch weer dat de jury niet geweldig positief is terwijl er eindelijk iemand staat die goed zingt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Dit was de eerste die ik echt mooi vond zingen!
"Zelfs het lijk van Barry White heeft nog meer soul".quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
M.a.w. "d'r is geen flikker aan"
Ehehehe.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Zelfs het lijk van Barry White heeft nog meer soul".
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Zelfs het lijk van Barry White heeft nog meer soul".
Niet heel gek als er daar een vrouwtje staat dat nou daadwerkelijk achter het aanrecht thuishoortquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:35 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ja en dan typisch weer dat de jury niet geweldig positief is terwijl er eindelijk iemand staat die goed zingt.
Ze moet gewoon dr smoel houwe en dr tieten laten zien, dan wint ze wel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Tis Floortje goed gelukt om niet als object meer over te komen.
Idd verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar haar versie van Nothing Else Matters is.
Helaas niet in haar muziek.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lucie lijkt op Heather Nova.
Zuip ze!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef Stranger het volgende:
Nou, ik knip nog even mijn teennagels af en dan ben ik de kroeg in.
Kutkabel
trusten.
Nou ,weet ik niet waarom moet een zogenaamde idool er goed uitzien? ze heeft toch wel uitstraling en een geweldige stem naar mijn idee kan ze het best ver schoppen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet heel gek als er daar een vrouwtje staat dat nou daadwerkelijk achter het aanrecht thuishoort. Zie jij al posters van Merle voor je?
.
En voila, het ik-verneuk-Nothing-Else-Matters-wel-even-kreng is uit de kast getrokken.
Kurt Nilsen had een gnorkenkop én uitstraling. Merle heeft geen uitstraling.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:40 schreef Sasami het volgende:
[..]
Nou ,weet ik niet waarom moet een zogenaamde idool er goed uitzien? ze heeft toch wel uitstraling en een geweldige stem naar mijn idee kan ze het best ver schoppen.
Die gast uit noorwegen (Wil Kurt Nilsen) was toen de noorse idol dat was toch ook niet je typische idool kwa uitelijk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |