Aangepastquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:28 schreef dawg het volgende:
Dat Bavariadeeltje moet eruit. Regelrechte belediging. Hebben jullie dan helemaal geen respect?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn dank is groot genoeg om jou op een pilsje te trakteren de eerstvolgende meet.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zonder de peach
Gewoon regular![]()
Dan krijg je wel rondje van mijquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
En das te duur. Zo rijk ben ik niet.
Dit was het nieuwsquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog iets leuk op tv vanavond?
Dit was het nieuws is leuk ja,quote:
Paul met sinterklaasquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was het nieuws is leuk ja,
maar paul de leeuwen idols
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
@GF, 5 liter vaten bier, dan worden gedichten ook wel leuk toch
Dat zijn details hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:19 schreef GF het volgende:
[..]
Ja
Alleen niet geschikt voor de aanwezige schoonouders![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kut, ik heb vette rugpijn
Verder voel ik me erg goed![]()
![]()
![]()
![]()
Als je wilt kun je een paar pepernoten krijgen uit de zak die ik vandaag gekregen heb.quote:
Alles is prima in ordequote:
Is niet nodigquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je wilt kun je een paar pepernoten krijgen uit de zak die ik vandaag gekregen heb.
Heftige sex gehad vannacht?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kut, ik heb vette rugpijn
Verder voel ik me erg goed![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, neem het nou maar aan. Al was het maar omdat ik zelf geen pepernoten lust.quote:
Doe me liever een Bavaria.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je wilt kun je een paar pepernoten krijgen uit de zak die ik vandaag gekregen heb.
Als ik die cadeau gekregen had dan had ik ontslag genomen.quote:
En terecht!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik die cadeau gekregen had dan had ik ontslag genomen.![]()
Sorry, maar we zijn verzuurde oude mannetjes wiens enige plezier in het leven bestaat uit bitter doen op internetsites.quote:
neequote:Op zaterdag 3 december 2005 21:54 schreef dawg het volgende:
Zeg Godt, kom jij ook op de nog te regelen meet?
Ik heb ook pas twee soort van meets meegemaakt. Eentje was secret en eentje was de verjaardag van Ynske. Op een echt openbare meet zou ik ook niet komen, het moet een beetje low profile blijven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mmmm, niet echt
Ik doe niet aan fok meets
Zelfs niet met ons?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mmmm, niet echt
Ik doe niet aan fok meets
BttD?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
Het is wachten op de volgende crisis bij onze meest instabiele slowchatter.
Dat bij Ynske was anders behoorlijk druk bezochtquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ook pas twee soort van meets meegemaakt. Eentje was secret en eentje was de verjaardag van Ynske. Op een echt openbare meet zou ik ook niet komen, het moet een beetje low profile blijven.
Maar toch low profile, en dat soort meets zijn wel voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat bij Ynske was anders behoorlijk druk bezocht
Das geen toeval meer!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Plato1980 het volgende:
Opvallend trouwens dat jullie exact op hezelfde moment online komen.![]()
Wat denken jullie toch slecht over mijquote:
Zo moeilijk was ie ook niet te radenquote:
Wilde je daar iets mee zeggen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:04 schreef Plato1980 het volgende:
Opvallend trouwens dat jullie exact op hezelfde moment online komen.![]()
Ja, ik probeer een roddel de wereld in te helpen.quote:
Daar heb je het ook helemaal niet naar gemaakt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat denken jullie toch slecht over mij![]()
Doe isquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer een roddel de wereld in te helpen.![]()
Ga je gang.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer een roddel de wereld in te helpen.![]()
Ik heb eigenlijk geen inspiratie.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb je het ook helemaal niet naar gemaakt.![]()
Dat weet ik niet meer, ik weet alleen nog dat het kutnewbies waren.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moesten newbies niet wat posten?
Iedereen kent Qquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
geen tvp ik was verbaasd omdat ik als n00b 2 bekenden in hetzelfde topic signaleer
Zeg maar twee bekenden die je zelfs nog gelijktijdig hebt gezien en via dezelfde persoon kent.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
geen tvp ik was verbaasd omdat ik als n00b 2 bekenden in hetzelfde topic signaleer
Hihi!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:24 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze je wil verzieren was het ook een slechte![]()
via dezelfde? Ik denk niet dat dat correct is mijn waarde Qquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zeg maar twee bekenden die je zelfs nog gelijktijdig hebt gezien en via dezelfde persoon kent.
Jawel! Via Tjalle. Toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
via dezelfde? Ik denk niet dat dat correct is mijn waarde Q![]()
Haaaaaaai repelsteeltjequote:
Nee ik ken Mir en Tjalle via hetzelfde medium *kuch* maar volgens mij ben ik via Mirjam op Tjalle zn weblog gekomen.quote:
Oh. Nou ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Nee ik ken Mir en Tjalle via hetzelfde medium *kuch* maar volgens mij ben ik via Mirjam op Tjalle zn weblog gekomen.
MissMSX!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Hoi!
Wie is Tjalle?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Nee ik ken Mir en Tjalle via hetzelfde medium *kuch* maar volgens mij ben ik via Mirjam op Tjalle zn weblog gekomen.
Ben ik welkom hier? Ben nogal noobquote:
Jij altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben ik welkom hier? Ben nogal noob
Een of andere fries die uiteindelijk in het zuiden terecht is gekomen. Ik weet niet wat er nou erger is.quote:
Ik voel me beetje buitenstaander. Moeten we hier over R&P praten?quote:
de mensen die het niet hoefden te weten..quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dat niet weten?![]()
Hele friezen zijn fout, halve friezen zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een of andere fries die uiteindelijk in het zuiden terecht is gekomen. Ik weet niet wat er nou erger is.
Hoe voel je je?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me beetje buitenstaander. Moeten we hier over R&P praten?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me beetje buitenstaander. Moeten we hier over R&P praten?
Goed punt!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
de mensen die het niet hoefden te weten..
RIP PIM.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef melismay het volgende:
Wie was dat toch?! Pim volgens mij he!? Die ook maar niet aan nicks wilde
Ik voel me moe, gemiddeld genomen gelukkig met af en toe een frustrerende dipquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe voel je je?
Hebben we dat ook weer gehad![]()
Gelukkig hebben we z'n gedachtegoed nog.quote:
doe maar. nog genoeg fokkers die het niet hebben gezien, me dunkt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
we kunnen het nog uit de posts halen?![]()
VVquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Doe ik ook nooit.
T is net VV maar dan anders.
Mooiquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me moe, gemiddeld genomen gelukkig met af en toe een frustrerende dip
Ben ik niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi
Dan nu weer over leuke dingen!
Owh god... sorry... sinds ik werk ben ik er helemaal uit... fuck... ik voel me oud en burgerlijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jawel
Maar ontopic praten is zo 2004
Singles meetsquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier gaan alle meets kapot, t is hier net Singles.
Neuken?quote:
Gelijkgestemdquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, dat was een groot succes. Oh, toch niet.
Nee, nou voor 't echie!quote:
moet je die van jou ook aanpassen hequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
doe maar. nog genoeg fokkers die het niet hebben gezien, me dunkt.![]()
Je hebt toch een auto? Ga ik nu even slapen, bel me maar wakker als je er bentquote:
en jij die andere ook nog, en Q en Plato ook.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
moet je die van jou ook aanpassen he![]()
Wat bedoel je esther?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en jij die andere ook nog, en Q en Plato ook.
Dit wordt niets.
ah well..
Ach gewoon niet teveel aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en jij die andere ook nog, en Q en Plato ook.
Dit wordt niets.
ah well..
Ik heb gedronken, moet ik weer wachten tot ik nuchter ben.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt toch een auto? Ga ik nu even slapen, bel me maar wakker als je er bent
Weet ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je blijft echt alleen achter hoor.![]()
Hij heeft ons huis-krasser toch nog?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je blijft echt alleen achter hoor.![]()
Ja, maar ik geloof niet dat Plato hem erg graag mag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij heeft ons huis-krasser toch nog?
Alle mannen hebben gvd altijd het zelfde excuusquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb gedronken, moet ik weer wachten tot ik nuchter ben.
Morgenavond goed?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alle mannen hebben gvd altijd het zelfde excuus
Misschien ligt het aan jezelfquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alle mannen hebben gvd altijd het zelfde excuus
*kras*quote:
Ik ben dol op BttD.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof niet dat Plato hem erg graag mag.
Alsof iemand die ooit nog te zien gaat krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat maakt de zaak alleen maar erger denk ik![]()
Niet je borsten krassen he! Dat is zonde![]()
Voor het juiste bedrag wil ik best even kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsof iemand die ooit nog te zien gaat krijgen
Optimist.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsof iemand die ooit nog te zien gaat krijgen
Date? Wat is dat?quote:
Zo heet ik echt! Claire!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Itt bij de meeste meeste mensen is jouw best wèl genoeg Wouter.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor het juiste bedrag wil ik best even kijken![]()
Als je er heel gelukkig van zal worden![]()
You know mequote:
Hij brengt hier immers leven in de brouwerijquote:
Die padvinders ken ik jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben padvinder!
Moet elke dag een goeie daad doen![]()
Maakt niet uit patricia!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoel euhm.. Rik.![]()
Nee! Die mag je nog aanrakenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die padvinders ken ik ja
Ik sta dus gelijk aan het helpen oversteken van oude omatjes
Doe niet zo gemeen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik en ik schaam me er niet voor.
Is niet erg, Truus.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik en ik schaam me er niet voor.
Touch me! Touch me! I wanna feel your bodyquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Touch me! Touch me! I wanna feel your body
Maak ook kinderen met ze!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zit jij aan de borsten van oma'tjes?![]()
Errorsquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk!
Duw dat lijf tegen me aan!![]()
Je bestaat nog!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef MissMSX het volgende:
Test
Ik val bijna van m'n stoel!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maak ook kinderen met ze!
[afbeelding]
![]()
Ik wilde als iemand anders posten, maar dat ging dus misquote:
Nee, je moet je aanpassen aan de hier geldende normen en waarden.quote:
Oh, dat deed je inderdaad al.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je moet je aanpassen aan de hier geldende normen en waarden.![]()
Breek je kunstheup niet tijdens de val!quote:
Niks mee te maken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, je moet je aanpassen aan de hier geldende normen en waarden.![]()
1 account ingelogd in Firefox andere in IEquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde als iemand anders posten, maar dat ging dus mis
Er staat een taalfout in je sigquote:
dat zou idd een beetje onhandig zijn!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Breek je kunstheup niet tijdens de val!
Hoerenbrowser!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef MissMSX het volgende:
poging 2
QyRoZ_en_Anthraxx doet het gewoon hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde als iemand anders posten, maar dat ging dus mis
En kost mij weer extra ziekenfondspremiequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
dat zou idd een beetje onhandig zijn!![]()
Nooooooooooooog meer?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En kost mij weer extra ziekenfondspremie
Mijn kloon doet het ook gewoon.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
QyRoZ_en_Anthraxx doet het gewoon hoor![]()
Ziekenfondsquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En kost mij weer extra ziekenfondspremie
Hoi Danny.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn kloon doet het ook gewoon.![]()
Nee, ik ben een kloon van Tranceptor.quote:
andersom hoop ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een kloon van Tranceptor.![]()
Zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ben een kloon van Tranceptor.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Laat ik TC maar weer eens unblocken op MSN
Dan had ik nu met een molensteen om m'n neuk op de bodem van de Oude Maas gelegen en me daar heel gelukkig gevoeldquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet de ex van TC?![]()
Ik heb mezelf gemistquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef MashiMaro het volgende:
Nu dan??
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan had ik nu met een molensteen om m'n neuk op de bodem van de Oude Maas gelegen en me daar heel gelukkig gevoeld
Huh?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:11 schreef QyRoZ het volgende:
Niet ik, niet met dat haar van mij
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Godlike02 het volgende:
ik lurk
Je hebt gelijk. het niveau is te laag om te reageren... excusesquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Godlike02 het volgende:
ik lurk
Ik niet!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:12 schreef Godlike02 het volgende:
ik lurk
Ik moet ook maar eens wat leuks opzetten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben aan het meezingen op oude liedjes van Oasis.
Veel boeiends valt er toch niet te zeggen.quote:
Ja! Ooit! Hoop ik!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
gaat er iemand nog neuken?
QyRoZ live in Zwijndrecht is tof.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens wat leuks opzetten.
Ik niet dus...quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
gaat er iemand nog neuken?
Ouwe lulquote:
Jij ook?quote:
Je gaat toch niet neuken he??quote:
Als het dat niet is, dan doe je het niet goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:36 schreef Godlike02 het volgende:
Neuken is vies
Nogal!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:36 schreef Godlike02 het volgende:
Neuken is vies
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef QyRoZ het volgende:
Møøse.
Gelukkigquote:
Dacht je nou echt dat ik dat zou doen?quote:
Bel iemand opquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het niet meer over neuken hebben? Ik raak gefrustreerd hier
Nee, tuurlijk niet gekkiequote:Op zaterdag 3 december 2005 23:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik dat zou doen?![]()
De mensen met wie ik al zou willen neuken zijn niet echt beschikbaar momenteelquote:
Je bent niet de enige. Far from itquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:42 schreef MissMSX het volgende:
Zullen we het niet meer over neuken hebben? Ik raak gefrustreerd hier
Neuk-meet houden?quote:
Ik voel de liefde flowen in dit topicquote:
Niemand op fok?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mensen met wie ik al zou willen neuken zijn niet echt beschikbaar momenteel
Ik ga mee denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
Lachen jullie maar!!Ik ga slapen
![]()
![]()
Tot morgen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen![]()
![]()
Kras ze.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen![]()
![]()
Nee, ik doe niet meer aan fokkersquote:
Verstandigquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet meer aan fokkers
Hou 't schoon hequote:
Daar had ik al veel eerder achter moeten komenquote:
Ik had het je kunnen vertellenquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar had ik al veel eerder achter moeten komen
Behalve mij!quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet meer aan fokkers
Ben je wel een echte man?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mac controleren
0 porno in huis
Dan had je ook wel een paar jaar eerder moeten zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had het je kunnen vertellen
En ik heb het geen eens geprobeerd
Sinds wanneer neuken wij?quote:
Als of elke man dat heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |