Jawel! Via Tjalle. Toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
via dezelfde? Ik denk niet dat dat correct is mijn waarde Q![]()
Haaaaaaai repelsteeltjequote:
Nee ik ken Mir en Tjalle via hetzelfde medium *kuch* maar volgens mij ben ik via Mirjam op Tjalle zn weblog gekomen.quote:
Oh. Nou ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Nee ik ken Mir en Tjalle via hetzelfde medium *kuch* maar volgens mij ben ik via Mirjam op Tjalle zn weblog gekomen.
MissMSX!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Hoi!
Wie is Tjalle?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Nee ik ken Mir en Tjalle via hetzelfde medium *kuch* maar volgens mij ben ik via Mirjam op Tjalle zn weblog gekomen.
Ben ik welkom hier? Ben nogal noobquote:
Jij altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben ik welkom hier? Ben nogal noob
Een of andere fries die uiteindelijk in het zuiden terecht is gekomen. Ik weet niet wat er nou erger is.quote:
Ik voel me beetje buitenstaander. Moeten we hier over R&P praten?quote:
de mensen die het niet hoefden te weten..quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dat niet weten?![]()
Hele friezen zijn fout, halve friezen zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een of andere fries die uiteindelijk in het zuiden terecht is gekomen. Ik weet niet wat er nou erger is.
Hoe voel je je?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me beetje buitenstaander. Moeten we hier over R&P praten?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me beetje buitenstaander. Moeten we hier over R&P praten?
Goed punt!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
de mensen die het niet hoefden te weten..
RIP PIM.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef melismay het volgende:
Wie was dat toch?! Pim volgens mij he!? Die ook maar niet aan nicks wilde
Ik voel me moe, gemiddeld genomen gelukkig met af en toe een frustrerende dipquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe voel je je?
Hebben we dat ook weer gehad![]()
Gelukkig hebben we z'n gedachtegoed nog.quote:
doe maar. nog genoeg fokkers die het niet hebben gezien, me dunkt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
we kunnen het nog uit de posts halen?![]()
VVquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Doe ik ook nooit.
T is net VV maar dan anders.
Mooiquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik voel me moe, gemiddeld genomen gelukkig met af en toe een frustrerende dip
Ben ik niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi
Dan nu weer over leuke dingen!
Owh god... sorry... sinds ik werk ben ik er helemaal uit... fuck... ik voel me oud en burgerlijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jawel
Maar ontopic praten is zo 2004
Singles meetsquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier gaan alle meets kapot, t is hier net Singles.
Neuken?quote:
Gelijkgestemdquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, dat was een groot succes. Oh, toch niet.
Nee, nou voor 't echie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |