Aangepastquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:28 schreef dawg het volgende:
Dat Bavariadeeltje moet eruit. Regelrechte belediging. Hebben jullie dan helemaal geen respect?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Mijn dank is groot genoeg om jou op een pilsje te trakteren de eerstvolgende meet.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zonder de peach
Gewoon regular![]()
Dan krijg je wel rondje van mijquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
En das te duur. Zo rijk ben ik niet.
Dit was het nieuwsquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog iets leuk op tv vanavond?
Dit was het nieuws is leuk ja,quote:
Paul met sinterklaasquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit was het nieuws is leuk ja,
maar paul de leeuwen idols
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
@GF, 5 liter vaten bier, dan worden gedichten ook wel leuk toch
Dat zijn details hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:19 schreef GF het volgende:
[..]
Ja
Alleen niet geschikt voor de aanwezige schoonouders![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kut, ik heb vette rugpijn
Verder voel ik me erg goed![]()
![]()
![]()
![]()
Als je wilt kun je een paar pepernoten krijgen uit de zak die ik vandaag gekregen heb.quote:
Alles is prima in ordequote:
Is niet nodigquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je wilt kun je een paar pepernoten krijgen uit de zak die ik vandaag gekregen heb.
Heftige sex gehad vannacht?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kut, ik heb vette rugpijn
Verder voel ik me erg goed![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, neem het nou maar aan. Al was het maar omdat ik zelf geen pepernoten lust.quote:
Doe me liever een Bavaria.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je wilt kun je een paar pepernoten krijgen uit de zak die ik vandaag gekregen heb.
Als ik die cadeau gekregen had dan had ik ontslag genomen.quote:
En terecht!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik die cadeau gekregen had dan had ik ontslag genomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |