moet je die van jou ook aanpassen hequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
doe maar. nog genoeg fokkers die het niet hebben gezien, me dunkt.![]()
Je hebt toch een auto? Ga ik nu even slapen, bel me maar wakker als je er bentquote:
en jij die andere ook nog, en Q en Plato ook.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
moet je die van jou ook aanpassen he![]()
Wat bedoel je esther?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en jij die andere ook nog, en Q en Plato ook.
Dit wordt niets.
ah well..
Ach gewoon niet teveel aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en jij die andere ook nog, en Q en Plato ook.
Dit wordt niets.
ah well..
Ik heb gedronken, moet ik weer wachten tot ik nuchter ben.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt toch een auto? Ga ik nu even slapen, bel me maar wakker als je er bent
Weet ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je blijft echt alleen achter hoor.![]()
Hij heeft ons huis-krasser toch nog?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je blijft echt alleen achter hoor.![]()
Ja, maar ik geloof niet dat Plato hem erg graag mag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij heeft ons huis-krasser toch nog?
Alle mannen hebben gvd altijd het zelfde excuusquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb gedronken, moet ik weer wachten tot ik nuchter ben.
Morgenavond goed?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alle mannen hebben gvd altijd het zelfde excuus
Misschien ligt het aan jezelfquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alle mannen hebben gvd altijd het zelfde excuus
*kras*quote:
Ik ben dol op BttD.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof niet dat Plato hem erg graag mag.
Alsof iemand die ooit nog te zien gaat krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat maakt de zaak alleen maar erger denk ik![]()
Niet je borsten krassen he! Dat is zonde![]()
Voor het juiste bedrag wil ik best even kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsof iemand die ooit nog te zien gaat krijgen
Optimist.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alsof iemand die ooit nog te zien gaat krijgen
Date? Wat is dat?quote:
Zo heet ik echt! Claire!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Itt bij de meeste meeste mensen is jouw best wèl genoeg Wouter.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor het juiste bedrag wil ik best even kijken![]()
Als je er heel gelukkig van zal worden![]()
You know mequote:
Hij brengt hier immers leven in de brouwerijquote:
Die padvinders ken ik jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben padvinder!
Moet elke dag een goeie daad doen![]()
Maakt niet uit patricia!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoel euhm.. Rik.![]()
Nee! Die mag je nog aanrakenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die padvinders ken ik ja
Ik sta dus gelijk aan het helpen oversteken van oude omatjes
Doe niet zo gemeen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik en ik schaam me er niet voor.
Is niet erg, Truus.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik en ik schaam me er niet voor.
Touch me! Touch me! I wanna feel your bodyquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Touch me! Touch me! I wanna feel your body
Maak ook kinderen met ze!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zit jij aan de borsten van oma'tjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |