Ik heb het te druk met de pervert uithangen denk ik...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Beetje zoeken mag best hoor.[SEX-SC #23] Slaapneuken
Maar niet vlak van tevoren, of even een vijltje gebruiken!quote:
Hij heeft nu pas zijn vinger er weer uit gekregenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Moest je daar nou een half jaar over nadenken![]()
ik vind het wel is extra heftigquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Extruder het volgende:
Vinden vrouwen het fijn als je je vinger in de vagina steekt tijdens het beffen?
eerst een cursusje yoga volgen dan of een rib laten vewijderenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:03 schreef Ingrate het volgende:
probeer tijdens het beffen je lul erin te duwen ipv je vinger
Oh, dus als ik vanavond wat vlugge handelingen toepas op je lid met een slagersmes, ben je een vrouw?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:25 schreef Extruder het volgende:
Wat versta je onder vrouw ? geen penis
Ew ... .en ... ouch !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dus als ik vanavond wat vlugge handelingen toepas op je lid met een slagersmes, ben je een vrouw?
Wel een beetje jammer van je dat je nou liegt met je naam hè!quote:
Immer .quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef Extruder het volgende:
vinger in de vagina steekt tijdens het beffen?
met een e manquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Daarintegen
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer van je dat je nou liegt met je naam hè!![]()
ga nu werken kom net terug van 't uitgaan![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:03 schreef Ingrate het volgende:
probeer tijdens het beffen je lul erin te duwen ipv je vinger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |