ohh ok.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:20 schreef timmeeeh het volgende:
hangt van de vrouw af.
ja maar ze zegt telkens iets anders.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:21 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien is het handig om het te vragen als jij dat op dat moment aan het doen bent. ipv van achteraf het te vragen op een forum...
Lijkt me niet, zoiets hoeft van mij ook niet echt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:22 schreef Beach het volgende:
En vinden ze een vuist erin ook lekker tijden shet beffen?
En dan ga je het aan ons vragen, briljant!quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:21 schreef Extruder het volgende:
[..]
ja maar ze zegt telkens iets anders.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
Aan wie vraag je dat ? Aan iedereen die er verstand van heeft
Waarom stel je die vraag ? Omdat ik zeker wil weten dat vrouwen het fijn vinnden als je je vinger in haar vagina steekt tijdens het beffen
Ga je vanavond voor het eerst beffen ? nee, mijn vriendin is er niet
Ben je een vrouw ? nee
Wat versta je onder vrouw ? geen penis
Over welke vinger heb je het ? wijsvinger
Heb je ooit gebeft ? ja, gisteren nog
Ben je ooit gebeft ? nee, ik heb een penis
Ik vind zoiets niet echt briljant eigenlijk. Ik ben benieuwd hoe anderen erover denken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En dan ga je het aan ons vragen, briljant!
Opletten wanneer ze het wel of niet wil.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:21 schreef Extruder het volgende:
[..]
dude, je hebt haar g-spot gevondenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:55 schreef Miguel het volgende:
Mijn vriendin wordt er gek van als ik dat doe, en dan met je knokkels naar beneden en dan zeg maar de binnenkant van haar buik stimuleren, wordt ze helemaal gek
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:55 schreef Miguel het volgende:
Mijn vriendin wordt er gek van als ik dat doe, en dan met je knokkels naar beneden en dan zeg maar de binnenkant van haar buik stimuleren, wordt ze helemaal gek
Graag een schets in Paint, Photoshop of een 3D-programma, zodat ik het me visueel beter voor kan stellenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:55 schreef Miguel het volgende:
Gewoon een 'kom hier' beweging maken met je vinger in haar, zeg maar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag een schets in Paint, Photoshop of een 3D-programma, zodat ik het me visueel beter voor kan stellen.
een filmpje is ook al voldoende hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Graag een schets in Paint, Photoshop of een 3D-programma, zodat ik het me visueel beter voor kan stellen.
Ah, een ervaringsdeskundige ende proefkonijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gewoon een 'kom hier' beweging maken met je vinger in haar, zeg maar.![]()
Ja! Het is een heerlijk gevoel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, een ervaringsdeskundige ende proefkonijn.
oftewel de G-spot stimulerenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gewoon een 'kom hier' beweging maken met je vinger in haar, zeg maar.![]()
Daar begon zij ook al over, ik ben toendertijd maar gewoon eens wat leuks gaan proberen en met deze techniek was het meteen kassaquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:19 schreef Sylvana het volgende:
oftewel de G-spot stimulerenDaar worden de meeste vrouwen wel wild van ja
Met commentaar op moderaties kun je terecht in [Feedback] Uw meesteressen, Aventura en Lupa_Solitariaquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef Camplo het volgende:
Waarom wordt mijn normale reply verwijderd?Omdat ik door een onzinner gequote wordt issie weggehaald.... pffffffffffffffffffffffft
het was wel gewoon ontopic toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:27 schreef Camplo het volgende:
Waarom wordt mijn normale reply verwijderd?Omdat ik door een onzinner gequote wordt issie weggehaald.... pffffffffffffffffffffffft
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:21 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien is het handig om het te vragen als jij dat op dat moment aan het doen bent. ipv van achteraf het te vragen op een forum...
Ik wel, of 2, of 3..quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:21 schreef Extruder het volgende:
[..]
Tijdens het beffen is dat ook best lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:13 schreef patrickt37 het volgende:
En wat ik nog meer las in dit topic, ja, ik vind het ook lekker om haar vinger in mijn anus te hebben tijdens het pijpen![]()
![]()
![]()
Of dat er een lul erin wordt gestoken terwijl dat je beft..............quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:49 schreef KumA het volgende:
t word pas stoer als je je lul erin kan steken terwijl je haar beft
Of in beide wat.quote:Op zondag 4 december 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tijdens het beffen is dat ook best lekker.
Ik wilde al zeggen, dat is natuurlijk net zo goed een optie. De meeste vrouwen vinden het wel lekker om wat vingers hier en daar verspreid te hebben, maar goed er zijn er ook die het niet zo lekker vinden. Het blijft toch een kwestie van uitproberen cq vragen.quote:Op zondag 4 december 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tijdens het beffen is dat ook best lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |