En dan naderhand heel droog 'goedemorgen zeggen?'quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, je doet het als je allebei net wakker bent. Gewoon 'm er lekker achterlangs inschuiven en liggend op je zij lekker rustig neuken.
Ja dat is wel erg tofquote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, je doet het als je allebei net wakker bent. Gewoon 'm er lekker achterlangs inschuiven en liggend op je zij lekker rustig neuken.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:10 schreef heiden6 het volgende:
En dan naderhand heel droog 'goedemorgen zeggen?'
Wel eens een kaastosti geprobeerd open te maken ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Haha ja soms ben ik er ook veeel te moe voor, dan doet het alleen maar pijn omdat alles nog zo 'dicht' zit.
Lijkt mij ook vrij veel van de lol eruit te halen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tsss ik heb altijd een hele schone doos hoor![]()
En daarbij, ik ben allang blij dat ie zo strak is en niet zo uitgelubberd dat je 'm er zonder moeite in kan hangen terwijl ik nog half slaap.![]()
Juistem (althans, vermoed het welquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja okmaar ik snapte de post niet helemaal. Ging dan zeker over de uitgelubberdheid
* Talietje ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft ook wel zin om te nuecken dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |