Natuurlijk mag je dan stemmen!quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Mag ik ook stemmen![]()
Want ik heb de eerste en de tweede ronde niet meegedaan![]()
Ik zag het vanmorgen pas,
ja klopt maar yesterday is NOG beterquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:33 schreef Olmo het volgende:
Je stemt vervolgens deze ronde wel voor Penny Lane![]()
While My Guitar Gently Weeps is zoveel mooier![]()
quote:1. Girl - Helter Skelter
2. Help! - Lucy In The Sky With Diamonds
3. Ticket To Ride - Drive My Car
4. In My Life - Strawberry Fields Forever
5. Paperback Writer - Something
6. We Can Work It Out - Don’t Let Me Down
7. Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band - I Saw Her Standing There
8. Penny Lane - While My Guitar Gently Weeps
9. I’m Only Sleeping - Happiness Is A Warm Gun
10. Come Together - Nowhere Man
11. The Fool On The Hill - Lady Madonna
12. Norwegian Wood - Back In The USSR
13. Here, There And Everywhere - Here Comes The Sun
14. I Am The Walrus - A Day In The Life
15. Day Tripper - Eleanor Rigby
16. Can’t Buy Me Love - For No One
Yesterday wordt veelste veel grijs gedraaid op de radio en wordt zo vaak gecovered waarvan ik dus vind dat het zijn 'charme' daardoor heeft verloren. Begrijp me niet verkeerd want het is gewoon een mooi lied!quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ja klopt maar yesterday is NOG beter
De keuze tussen Norwegian Wood en Back in the USSR vond ik redelijk lastig.quote:Op zondag 4 december 2005 04:02 schreef webfreak het volgende:
Dat mensen "Can't Buy Me Love" boven "For No One" kiezen schokt me nog 't meeste aan deze ronde, eigenlijk
Zal een kwestie van smaak zijn.. Maargoed, ieder z'n gebrek
Dat schokt me inderdaad ookquote:Op zondag 4 december 2005 04:02 schreef webfreak het volgende:
Dat mensen "Can't Buy Me Love" boven "For No One" kiezen schokt me nog 't meeste aan deze ronde, eigenlijk
Zal een kwestie van smaak zijn.. Maargoed, ieder z'n gebrek
Elenor Rigby is misschien mooier, maar day tripper geeft mij meer een "boost".. ik heb gewoon iets met dat nummer. Thoeft niet altijd verstilde pracht te zijn dat beter isquote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Olmo het volgende:
Mij schokt het overigens het meeste dat mensen Day Tripper boven Eleanor Rigby verkiezen
Day Tripper is zo'n heerlijk baslijntje om te spelen, daar kan Eleanor gewoon niet aan tippenquote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Olmo het volgende:
Mij schokt het overigens het meeste dat mensen Day Tripper boven Eleanor Rigby verkiezen
Day Tripper, yeah!quote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Olmo het volgende:
En Yesterday en Let it bequote:Op maandag 5 december 2005 11:26 schreef Olmo het volgende:
Michelle vind ik persoonlijk nou niet zo'n geweldig nummer
Daarentegen vind ik Girl wel weer prachtig![]()
Michelle niet!?!?quote:Op maandag 5 december 2005 11:26 schreef Olmo het volgende:
Michelle vind ik persoonlijk nou niet zo'n geweldig nummer
Daarentegen vind ik Girl wel weer prachtig![]()
Zo zie je maar weer... smaken verschillenquote:Op maandag 5 december 2005 14:57 schreef webfreak het volgende:
[..]
Michelle niet!?!?
Apart, het is toch een briljant nummer. Vele malen mooier dan "I Saw Her Standing There" ook, dus ik snap niet waarom die uiteindelijk door is gegaan.
Dat Let It Be eruit is maakt me weer niet zo gek veel uit... Heb ik altijd een minder nummer gevonden.
Michelle is toch een goeie nummerquote:Op maandag 5 december 2005 15:09 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer... smaken verschillen blijkbaar.
Hmmm, ik vind Can't Buy Me Love één van de saaiste Beatles-nummers ooit (en daar zijn er niet veel vanquote:Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef Olmo het volgende:
I Saw Her Standing There straalt energie uit, net zoals Can't Buy Me Love bijvoorbeeld. Daarom vind ik deze nummers zo heerlijk. Michelle vind ik een beetje zeurderig, maar dat is mijn mening
Dat is best schandalig eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 17:35 schreef IdlersDream het volgende:
Dat Tomorrow Never Knows de poules niet eens door kwam... Dat nummer is een Revolutie op zichzelf. Briljant
Can't Buy me love is zeker in combinatie met die maffe beelden in A Hard Day's Night toch wel heel tof. Ik vind zowel Michelle als Can't buy me love geweldigquote:Op maandag 5 december 2005 17:03 schreef webfreak het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind Can't Buy Me Love één van de saaiste Beatles-nummers ooit (en daar zijn er niet veel van). Michelle vind ik super, vooral door de achtergrondzang.. Die is zo prachtig
Hmmmm, wel begrijpelijk aangezien 't tegenover Helter Skelter staat... Toch wel hét rocknummer allertijdenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:53 schreef MaJo het volgende:
Mensen stem even voor Girl, die staat flink achter. Onbegrijpelijk, zo'n briljant nummer...![]()
Persoonlijk vind ik Helter Skelter toch meer hebben dan Girl. Girl is dan wel veel meer onderdeel van het album, maarja daar gaat het nu niet om.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:53 schreef MaJo het volgende:
Mensen stem even voor Girl, die staat flink achter. Onbegrijpelijk, zo'n briljant nummer...![]()
Alles wat niet op het White Album staat is veel meer onderdeel van het albumquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef phish852 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Helter Skelter toch meer hebben dan Girl. Girl is dan wel veel meer onderdeel van het album, maarja daar gaat het nu niet om.
Blisters on my fingers, roept onze Ringo toch ook gewoon op de Witte plaat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef phish852 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Helter Skelter toch meer hebben dan Girl. Girl is dan wel veel meer onderdeel van het album, maarja daar gaat het nu niet om.
Ken je trouwens de Anthology versie van Helter Skelter; zo niet, wellicht doet dat je van gedachte veranderen?
I've got blisters on my fingers
ja daar is het ook van. Ik vraag me trouwens wel af of het Ringo was, heb altijd gedacht (en denk het nog steeds) dat het John was die deze woorden sprak. Iemand die het zeker weet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:55 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Blisters on my fingers, roept onze Ringo toch ook gewoon op de Witte plaat?
Vind jij dat een goeie versie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:52 schreef phish852 het volgende:
Ken je trouwens de Anthology versie van Helter Skelter; zo niet, wellicht doet dat je van gedachte veranderen?
Ik begon ook te twijfelen toen ik dat las, maar hoe Fingers gezegd wordt.... dat lijkt toch juist sprekend Johnquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:33 schreef webfreak het volgende:
Ik zou zweren dat 't George is... John is 't sowieso niet.
Hoe hij 'fingers' schreeuwt... Dat moet George zijn...
Ik heb altijd gedacht dat 't George of Ringo was.. Maar John.. Nee, dat is nooit in me opgekomen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef phish852 het volgende:
[..]
Ik begon ook te twijfelen toen ik dat las, maar hoe Fingers gezegd wordt.... dat lijkt toch juist sprekend John![]()
Nouja, Abbey Road is niet zo gek groot, dus als je een beetje schreeuwt, komt het makkelijk door.. Sowieso stonden er natuurlijk microfoons bij z'n drumstel.quote:Maar iets anders dan, had Ringo een microfoon?
Ja daar heb je gelijk in, oké we houden het op Ringo!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:47 schreef webfreak het volgende:
Nouja, Abbey Road is niet zo gek groot, dus als je een beetje schreeuwt, komt het makkelijk door.. Sowieso stonden er natuurlijk microfoons bij z'n drumstel.
Ik heb overigens gehoord dat 'ie weer gaat touren met z'n Allstarr-bandquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef phish852 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, oké we houden het op Ringo!
No shit, sherlock!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Off-topic !
Donderdag is John Lennon 25 jaar dood![]()
Misschien kan je hier iets vinden, mooie site trouwens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:15 schreef webfreak het volgende:
[..]
No shit, sherlock!
Hoe zit 't met de BBC eigenlijk, die hadden toch een omstreden documentaire over Chapman klaarliggen?
Gewoon uitzenden als je 't mij vraagt, ik ben wel nieuwsgierig
Dankjewel voor de linkquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:25 schreef phish852 het volgende:
[..]
Misschien kan je hier iets vinden, mooie site trouwens.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Olmo het volgende:
Er kan nog precies 26,5 uur gestemd worden!
Morgen om 23.59 sluit de stemming!
Vreemd, belachelijk, jammer dat het niet eens de eerste ronde heeft gehaald.quote:Op maandag 5 december 2005 17:35 schreef IdlersDream het volgende:
Dat Tomorrow Never Knows de poules niet eens door kwam... Dat nummer is een Revolutie op zichzelf. Briljant
idd! het is een van mijn favoriete beatles nummersquote:Op donderdag 8 december 2005 22:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vreemd, belachelijk, jammer dat het niet eens de eerste ronde heeft gehaald.![]()
idd, zo'n geweldig nummer is Sgt. Pepper's nou ook weer niet, tenminste niet als los nummer. Het totale album, en als opening van het album, is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:38 schreef Thelonious het volgende:
I saw here standing there rockt veel harder dan Sgt Pepper![]()
Voor ronde 4 is een nieuw topic geopend. De link daar naartoe staat hierboven ergens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Is al begonnen ?
Ik heb inmiddels al ingevuldquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:58 schreef Olmo het volgende:
[..]
Voor ronde 4 is een nieuw topic geopend. De link daar naartoe staat hierboven ergens.
Geef niks hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:14 schreef Olmo het volgende:
En ik kwam er te laat achter dat je al gepost had in het nieuwe topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |