De keuze tussen Norwegian Wood en Back in the USSR vond ik redelijk lastig.quote:Op zondag 4 december 2005 04:02 schreef webfreak het volgende:
Dat mensen "Can't Buy Me Love" boven "For No One" kiezen schokt me nog 't meeste aan deze ronde, eigenlijk
Zal een kwestie van smaak zijn.. Maargoed, ieder z'n gebrek
Dat schokt me inderdaad ookquote:Op zondag 4 december 2005 04:02 schreef webfreak het volgende:
Dat mensen "Can't Buy Me Love" boven "For No One" kiezen schokt me nog 't meeste aan deze ronde, eigenlijk
Zal een kwestie van smaak zijn.. Maargoed, ieder z'n gebrek
Elenor Rigby is misschien mooier, maar day tripper geeft mij meer een "boost".. ik heb gewoon iets met dat nummer. Thoeft niet altijd verstilde pracht te zijn dat beter isquote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Olmo het volgende:
Mij schokt het overigens het meeste dat mensen Day Tripper boven Eleanor Rigby verkiezen
Day Tripper is zo'n heerlijk baslijntje om te spelen, daar kan Eleanor gewoon niet aan tippenquote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Olmo het volgende:
Mij schokt het overigens het meeste dat mensen Day Tripper boven Eleanor Rigby verkiezen
Day Tripper, yeah!quote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Olmo het volgende:
En Yesterday en Let it bequote:Op maandag 5 december 2005 11:26 schreef Olmo het volgende:
Michelle vind ik persoonlijk nou niet zo'n geweldig nummer
Daarentegen vind ik Girl wel weer prachtig![]()
Michelle niet!?!?quote:Op maandag 5 december 2005 11:26 schreef Olmo het volgende:
Michelle vind ik persoonlijk nou niet zo'n geweldig nummer
Daarentegen vind ik Girl wel weer prachtig![]()
Zo zie je maar weer... smaken verschillenquote:Op maandag 5 december 2005 14:57 schreef webfreak het volgende:
[..]
Michelle niet!?!?
Apart, het is toch een briljant nummer. Vele malen mooier dan "I Saw Her Standing There" ook, dus ik snap niet waarom die uiteindelijk door is gegaan.
Dat Let It Be eruit is maakt me weer niet zo gek veel uit... Heb ik altijd een minder nummer gevonden.
Michelle is toch een goeie nummerquote:Op maandag 5 december 2005 15:09 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer... smaken verschillen blijkbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |