Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Olmo het volgende:
Er kan nog precies 26,5 uur gestemd worden!
Morgen om 23.59 sluit de stemming!
Vreemd, belachelijk, jammer dat het niet eens de eerste ronde heeft gehaald.quote:Op maandag 5 december 2005 17:35 schreef IdlersDream het volgende:
Dat Tomorrow Never Knows de poules niet eens door kwam... Dat nummer is een Revolutie op zichzelf. Briljant
idd! het is een van mijn favoriete beatles nummersquote:Op donderdag 8 december 2005 22:28 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vreemd, belachelijk, jammer dat het niet eens de eerste ronde heeft gehaald.![]()
idd, zo'n geweldig nummer is Sgt. Pepper's nou ook weer niet, tenminste niet als los nummer. Het totale album, en als opening van het album, is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:38 schreef Thelonious het volgende:
I saw here standing there rockt veel harder dan Sgt Pepper![]()
Voor ronde 4 is een nieuw topic geopend. De link daar naartoe staat hierboven ergens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Is al begonnen ?
Ik heb inmiddels al ingevuldquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:58 schreef Olmo het volgende:
[..]
Voor ronde 4 is een nieuw topic geopend. De link daar naartoe staat hierboven ergens.
Geef niks hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:14 schreef Olmo het volgende:
En ik kwam er te laat achter dat je al gepost had in het nieuwe topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |