is dit een top 27 of gewoon een lijstje?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 9 een beetje tegen vallen.
Beste afleveringen uit de andere seizoenen.
-lijst-
Dat is de top 27 die kijkers zelf hebben gekozen op comedycentral.com.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:10 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
[..]
is dit een top 27 of gewoon een lijstje?
jammer dat You got F'd in the A, een van mijn favorieten er niet bij staat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat is de top 27 die kijkers zelf hebben gekozen op comedycentral.com.
Seizoen 9 niet inbegrepen.
"Don't tell my heart, my eachy breaky hart"quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:37 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
[..]
jammer dat You got F'd in the A, een van mijn favorieten er niet bij staat.
die dokter: he mostly got served here, and herequote:Op zaterdag 10 december 2005 19:42 schreef Quarks het volgende:
[..]
"Don't tell my heart, my eachy breaky hart"
Stan: One day you're gonna have to stop running and deal with what happened. Otherwise, you might as well just move to France with all the other pussies.
Die is leuk ja, met butters als tapdanser.
Goth Kid: I'm so non-conformist, I'm not conforming with you guys. I'm in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:43 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
[..]
die dokter: he mostly got served here, and here
en natuurlijk die geniale goth kids!
Ik heb gelachen tijdens elke aflevering, dus bij mij viel ie niet tegen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 9 een beetje tegen vallen.
Ik heb ook wel gelachen, maar er zaten tot nu toe geen echte toppers in zoals in mijn eerder genoemde lijst.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef Kipman het volgende:
[..]
Ik heb gelachen tijdens elke aflevering, dus bij mij viel ie niet tegen.
ja inderdaadquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:10 schreef Quarks het volgende:
[..]
Goth Kid: I'm so non-conformist, I'm not conforming with you guys. I'm in.
Stan: Great.
Goth Girl: Wow, he put us in our place.
Other Goth Kid: Yeah, we just got goth-served.
van mij ook, er zijn weinig series waar een vader zo'n grote rol speeltquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:26 schreef Steve.Porter het volgende:
met weer een mooie rol van Randy ja.. echt een van mn favoriete characters
jaa was dat die ene met al die satanische beesten in dat bos? die was geweldigquote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerstaflevering van vorig jaar was gaaf.
Everyone lived happily ever after, except for Kyle, who died on aids
Ik heb pas geleerd dat die aflevering oorspronkelijk over Lemmywinks zou gaan, maar dan als Paas-aflevering.quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
jaa was dat die ene met al die satanische beesten in dat bos? die was geweldig
Whehe idd. Sinds die aflevering ben ik weer Southpark gaan volgen!quote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerstaflevering van vorig jaar was gaaf.
Everyone lived happily ever after, except for Kyle, who died on aids
tof! Ga vanavond denk ik 's effe een avondje south park herhaling doen. Bedankt voor de suggestiesquote:Op maandag 12 december 2005 10:13 schreef slindenau het volgende:
Nouja, als je dit topic (en oudere) doorleest merk je wel welke eps. geweldig zijn.
Een post van Quarks bijvoorbeeld: South Park - Part 11
Persoonlijke favorieten van s3 t/m s7:
301: Rainforest Schmainforest
307: Cat Orgy
310: Chinpokemon
313: Hooked on monkey fonics
406: Cartman joins NAMBLA
413: Trapper Keeper
415: Fat Camp
501: Scott Tenorman Must Die
506: Cartmanland
507: Proper Condom Use
508: Towelie
610: Bebe's Boobs destroy society
613: The Return of the fellowship of the ring to the two towers
614: Death camp of tolerance
703: Toilet Paper
704: Cancelled
708: South park is gay!
711: Casa Bonita
714: Raisins
Er zijn vast nog meer leuke per seizoen, maar dit zijn iig de titels waarbij ik goede herinneringen heb.
Hmm, het gaat hier alleen over s3 tm s7, en Cartmans Incredible Gift is inderdaad leuk...maar die komt uit s8.quote:Op maandag 12 december 2005 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
slindenau, prachtige lijst, alle toppers staan d'r in behalve You got F'd in the A
-edit- Cartmans incredible gift, staat er ook niet in, das voor mij ook een toppertje.
stan hang eerst een heel verhaal op over waarom psychic met speciale krachten niet bestaan, en dat de politie gewoon onderzoek werk moet doen (met het bekende bijbehorende deuntje erbij)
police officer: hmm maybe he's right
other police officer: yeah, he ís psychic
vooral doen, butters heeft een mooi rol, dat is eigenlijk al genoeg reden om hem te gaan kijkenquote:Op maandag 12 december 2005 17:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, het gaat hier alleen over s3 tm s7, en Cartmans Incredible Gift is inderdaad leuk...maar die komt uit s8.
En bij You Got F. In the A. kan ik me zo geen scenes herinneren (komt ook uit s8 trouwens), maar ik zal em nog eens kijken binnenkort.
Die tapdanswedstrijdquote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vooral doen, butters heeft een mooi rol, dat is eigenlijk al genoeg reden om hem te gaan kijken
neee seizoen 5quote:Op maandag 12 december 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
S7 is trouwens denk ik wel overall het leukste seizoen. Casa Bonita, Toilet paper, Krazy Kripples, Christians Rock Hard
The Death Camp of Tolerance, The Return of the Lord of the Rings to the Two Towers, Freak Strike, Red Sleigh Down, Red Hot Catholic Love en Simpsons Already Did It zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
S5 is ook geweldig. S8 ook. Eigenlijk allemaal
Alleen van S6 kan ik me verdomd weinig herrinneren van sommige epsBinnenkort maar weer eens checken, zal ik ze vast wel weer kennen.
Net even gekeken, nu herinner ik 'em me weerquote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vooral doen, butters heeft een mooi rol, dat is eigenlijk al genoeg reden om hem te gaan kijken
whaha, met de 2 NAMBLA'squote:Op vrijdag 16 december 2005 14:32 schreef Roi het volgende:
Eric die in een chatroom gaat van older men seeking young boy's![]()
!
Graig heeft nog wel eens een rolletje gehad (met ze middelvinger, en dan blijkt dat bij hem thuis iedereen middelvingers opsteekt naar elkaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef Kipman het volgende:
Ikzelf vind Clyde & Craig wel geinige karakters. Ze voegen weinig toe aan de serie, want meestal zijn ze gewoon behang. Maar het zijn gewoon stoere ventjes die lak hebben aan alles.
"Hi. I'm eight and a half inches."quote:406 is geweldig ! Eric die in een chatroom gaat van older men seeking young boy's
Oh ja, maar ze hebben elk seizoen wel een paar rolletjes. Maar welke episode bedoel je ook alweer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Graig heeft nog wel eens een rolletje gehad (met ze middelvinger, en dan blijkt dat bij hem thuis iedereen middelvingers opsteekt naar elkaar)
quote:- Cartman: Hey, Chad, eh… You know what you need? You need a friend.
- Chad: I'd, I do?
- Cartman: Yes. A chocolate friend. Mr. Candy Bar doesn't judge you, Chad. Mr. Candy Bar likes you just the way you are. Look at how yummy and sweet he is... There you go. That'll just be four dollars.. There you go.
goeie scene, super sadistischquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:02 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]heel goed stuk uit Fat camp.. sowieso leuke aflevering
![]()
Toen die moeder van die vette jongen een paar zingen ging uitspreken... ik had het niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
goeie scene, super sadistisch
ik krijg serieus medelijden met die chad
De aflevering valt nog te redden door buttersquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:30 schreef Kipman het volgende:
Ja. Zelfs zo erg dat een South Park-aflevering voor de meesten al mislukt is als er geen grote rol voor Cartman is
verklaard ook dat afleveringen als 'awesom-o' en 'casa bonita' zo populair zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
De aflevering valt nog te redden door butters
'we always wanted to have imperial walkers in the background'quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:FREE HAT
en dan dat stukje waar matt en trey vertellen wat ze hebben geupdate aan de eerste south park
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'we always wanted to have imperial walkers in the background'
ooohja die *krijgt flashback*quote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat je 2.17: Gnomes bedoelt. Daarin moeten ze een standpunt formuleren over grote megabedrijven tegenover kleine familiebedrijfjes.
fase one, collect underpantsquote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat je 2.17: Gnomes bedoelt. Daarin moeten ze een standpunt formuleren over grote megabedrijven tegenover kleine familiebedrijfjes.
Die zal wel bedoelt worden. Maar de jongens moeten wel vaker zulke dingen doen. Zoals toen Chef wilde dat de vlag van South Park veranderd moest worden en uiteraard die aflevering waarin ze een standpunt moesten vormen voor de oorlog tegen Irak.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Als Tweek voorbij komt in dat propagandafilmpje. 'Aaargh!'
Da's "Goobacks" en enorm smerig om te zien.quote:
ja die bedoelde ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:25 schreef Kipman het volgende:
[..]
Da's "Goobacks" en enorm smerig om te zien.
Lol ik heb de laatste 3 weken het hele seizoen van 6,7,8 en 9 gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
net weer 5 afleveringen gezien
begin een beetje south park gek te worden
haha geweldigquote:Op zondag 25 december 2005 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Lol ik heb de laatste 3 weken het hele seizoen van 6,7,8 en 9 gezien
6 is toch wel beste, gevolgd door 7..quote:Op zondag 25 december 2005 16:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haha geweldigwelken zijn je het meest bijgebleven (en vond je het best)?
ben er mee eens dat 6 allround iig de beste is, eigenlijk geen een aflevering die echt "slecht" is.quote:Op zondag 25 december 2005 18:15 schreef Wuder het volgende:
[..]
6 is toch wel beste, gevolgd door 7..
In 8 en 9 zaten natuurlijk ook klassiekers als "Die Hippie Die", "Best friends forever" en "Awesome-O"
whaha, dat ze een miljoen platen verkopen en dat het dan geen platinum album isquote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef Roi het volgende:
Whehe 709 Christian Rock Hard zie je Butters bij het einde eerst heel onzeker bij Eric die op de grond ligt en dan plotseling zegt "Fuck you Eric"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |