tof! Ga vanavond denk ik 's effe een avondje south park herhaling doen. Bedankt voor de suggestiesquote:Op maandag 12 december 2005 10:13 schreef slindenau het volgende:
Nouja, als je dit topic (en oudere) doorleest merk je wel welke eps. geweldig zijn.
Een post van Quarks bijvoorbeeld: South Park - Part 11
Persoonlijke favorieten van s3 t/m s7:
301: Rainforest Schmainforest
307: Cat Orgy
310: Chinpokemon
313: Hooked on monkey fonics
406: Cartman joins NAMBLA
413: Trapper Keeper
415: Fat Camp
501: Scott Tenorman Must Die
506: Cartmanland
507: Proper Condom Use
508: Towelie
610: Bebe's Boobs destroy society
613: The Return of the fellowship of the ring to the two towers
614: Death camp of tolerance
703: Toilet Paper
704: Cancelled
708: South park is gay!
711: Casa Bonita
714: Raisins
Er zijn vast nog meer leuke per seizoen, maar dit zijn iig de titels waarbij ik goede herinneringen heb.
Hmm, het gaat hier alleen over s3 tm s7, en Cartmans Incredible Gift is inderdaad leuk...maar die komt uit s8.quote:Op maandag 12 december 2005 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
slindenau, prachtige lijst, alle toppers staan d'r in behalve You got F'd in the A
-edit- Cartmans incredible gift, staat er ook niet in, das voor mij ook een toppertje.
stan hang eerst een heel verhaal op over waarom psychic met speciale krachten niet bestaan, en dat de politie gewoon onderzoek werk moet doen (met het bekende bijbehorende deuntje erbij)
police officer: hmm maybe he's right
other police officer: yeah, he ís psychic
vooral doen, butters heeft een mooi rol, dat is eigenlijk al genoeg reden om hem te gaan kijkenquote:Op maandag 12 december 2005 17:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, het gaat hier alleen over s3 tm s7, en Cartmans Incredible Gift is inderdaad leuk...maar die komt uit s8.
En bij You Got F. In the A. kan ik me zo geen scenes herinneren (komt ook uit s8 trouwens), maar ik zal em nog eens kijken binnenkort.
Die tapdanswedstrijdquote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vooral doen, butters heeft een mooi rol, dat is eigenlijk al genoeg reden om hem te gaan kijken
neee seizoen 5quote:Op maandag 12 december 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
S7 is trouwens denk ik wel overall het leukste seizoen. Casa Bonita, Toilet paper, Krazy Kripples, Christians Rock Hard
The Death Camp of Tolerance, The Return of the Lord of the Rings to the Two Towers, Freak Strike, Red Sleigh Down, Red Hot Catholic Love en Simpsons Already Did It zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
S5 is ook geweldig. S8 ook. Eigenlijk allemaal
Alleen van S6 kan ik me verdomd weinig herrinneren van sommige epsBinnenkort maar weer eens checken, zal ik ze vast wel weer kennen.
Net even gekeken, nu herinner ik 'em me weerquote:Op maandag 12 december 2005 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vooral doen, butters heeft een mooi rol, dat is eigenlijk al genoeg reden om hem te gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |