No way! Nu alweer? Wanneer kunnen we seizoen 10 verwachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
9.14, de laatste van dit seizoen
Ik vond hem iets leuker dan de vorige aflevering, maar nog steeds geen échte topper.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is de nieuwe weer eens een écht leuke?
ik ga hem vanavond zien
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik vond hem iets leuker dan de vorige aflevering, maar nog steeds geen échte topper.
Hebben jullie trouwens ook de alien gezien - die schijnbaar in elke aflevering zit verstopt - in de scene waar Randy in de auto stapt om naar het standbeeld te rijden.
Dat is met zowat alle series - de winterstop - gebeurt al járen.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bijna alle series die ik volg gaan met pauze. Lost, Prison Break, South Park, My name is earl.
![]()
Ik volg eigenlijk pas sinds kort ook series via internet.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:10 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat is met zowat alle series - de winterstop - gebeurt al járen.
Behalve op de Nederlandse televisie omdat dat herhalingen zijn.
Maar dat is belachelijk, ze zijn net uit de zomerstop (?) en nu stoppen ze alweer!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat duurt nog wel eventjes. Seizoen 10 begint op 22 maart 2006
ofwel nog 104d 12h 31m
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 08-12-2005 21:59:55 ]:')
en daarna nog maar 103d 14h 19mquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Zometeen kijken!
een van de kerstafleveringen vond ik wat minder (iets van kerst in irak, kerstman met machine geweer enz) maar ze zijn idd geweldig altijdquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien telde dit wel als de kerstaflevering, met het 'wonder', de paus enzo.
Maar normaal, in vorige jaren dus, waren de kerstafleveringen echt super, jammer dat er dit jaar niet zoiets is.
idd die was ook erg leukquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
een van de kerstafleveringen vond ik wat minder (iets van kerst in irak, kerstman met machine geweer enz) maar ze zijn idd geweldig altijd
ik herinner me ineens een aflevering waar cartman bugs bunny parodieerdeen liep te kloten tegen osama bin laden. dat was ook zo een prachtaflevering
een andere goede parodie was koRn als scooby doo, echt geweldighoe kom je dr op
Red Sleigh Down?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
een van de kerstafleveringen vond ik wat minder (iets van kerst in irak, kerstman met machine geweer enz) maar ze zijn idd geweldig altijd
ik herinner me ineens een aflevering waar cartman bugs bunny parodieerdeen liep te kloten tegen osama bin laden. dat was ook zo een prachtaflevering
een andere goede parodie was koRn als scooby doo, echt geweldighoe kom je dr op
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Wuder het volgende:
[..]
Red Sleigh Down?
Echt, ik heb zo hard gelachen die aflevering.. Black Hawk Down helemaal nagespeeld![]()
![]()
En dat ze de ballen van de Kerstman gingen elektrocuteren, echt te grappig!![]()
![]()
![]()
En dan die quote: "Chicks bleed"quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:32 schreef Kipman het volgende:
Ik heb weer gelachen, hoor. Wat een sukkel is die Randy toch steedsIk vodn het wel grappig hoe hij zijn alcoholisme echt als een ziekte zag en bier zoop omdat het niet anders kon. Terwijl hij gewoon stomdronken werd
En de paus die bloed op zijn gezocht gespoten kreeg
jaquote:Op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik vond hem iets leuker dan de vorige aflevering, maar nog steeds geen échte topper.
Hebben jullie trouwens ook de alien gezien - die schijnbaar in elke aflevering zit verstopt - in de scene waar Randy in de auto stapt om naar het standbeeld te rijden.
ik zag hem ook voor het eerst, waar zit hij in de andere afleveringen dan? en hoelang is hij er al?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ja
als ie -schijnbaar- in elke aflevering verstopt zit is het wel toevallig dat we 'm nu voor het eerst zien...
Ik heb wel eens eerder ergens een alien zien hangen in de kantine van de school, maar weet niet meer precies welke aflevering dat was.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zag hem ook voor het eerst, waar zit hij in de andere afleveringen dan? en hoelang is hij er al?
omg, die film blijft echt zóóó goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 03:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Veronica
Zondag 11 december, 19.05 uur
South Park: Bigger, Longer & Uncut
wat mij betreft is the death of eric cartman de beste van seizoen 9quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:46 schreef Funkytrip het volgende:
Bij deze scene lag ik ook helemaal dubbel...einde van 9x06 waarin Carman denkt dat ie een geest is terwijl zijn vrienden hem alleen maar negeren...
Die blik van Carman aan het eind
Zo leuk dat je deze echt niet met reclame kan kijken! En straks zenden ze ook nog de 4:3 cut uit, dat kan al helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omg, die film blijft echt zóóó goed
Ik heb em al tig keer gezien op dvdquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omg, die film blijft echt zóóó goed
Nee, of Die, Hippie Die of Best Friends Foreverquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat mij betreft is the death of eric cartman de beste van seizoen 9
mja die kost ook nog maar 5 euro ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zo leuk dat je deze echt niet met reclame kan kijken! En straks zenden ze ook nog de 4:3 cut uit, dat kan al helemaal niet.
Dus koop (of download) gewoon de DVD.
Best Friends forever was idd de meest geniaalste aflevering ooit..quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef Kipman het volgende:
Best Friends Forever vind ik de leukste van het seizoen, gevolgd door Erection Day en Marjorine.
Ik vind seizoen 9 een beetje tegen vallen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:18 schreef Kipman het volgende:
Best Friends Forever vind ik de leukste van het seizoen, gevolgd door Erection Day en Marjorine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |