Psst, stiekem heeft KLB ook wel een SC topic nodigquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Hi_flyer het volgende:
Waarom snap ik niks van deze ongelofelijke KUT-reeks?
Vrolijke bende wordt dat dan. Wanneer die reeks iets met de inhoud van het forum te maken heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, stiekem heeft KLB ook wel een SC topic nodig![]()
[SC]Waarom is die er opeens? Daar is geen behoefte aan geloof ik:quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, stiekem heeft KLB ook wel een SC topic nodig![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
Omdat in KLB alleen kut users komen waar niemand mee wilt slowchatten
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Intxaurraga het volgende:
Nu is het wel mooi geweest.
Nogal. Relatief.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:27 schreef Dos37 het volgende:
ok QyRoZ is best tof
Nou en.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Vrolijke bende wordt dat dan. Wanneer die reeks iets met de inhoud van het forum te maken heeft.
OMDAT JE EEN KUTNEWBIE BENT EN DOOD MOETquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef Hi_flyer het volgende:
Waarom snap ik niks van deze ongelofelijke KUT-reeks?
Nou moet je niet te moeilijk gaan pratenquote:
Tonks quoten is zo 2003quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[SC]Waarom is die er opeens? Daar is geen behoefte aan geloof ik:
[..]
Okay. Bier! Grolsch!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou moet je niet te moeilijk gaan praten
Het klinkt als de gemeente die hennepplantages op zolders van bewoners aanlegt, omdat iedere wijk dat heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Nou en.
Een forum zonder slowchatreeks, dan kán toch gewoon niet meer anno 2005?!
De gedachte alleen al.
Op zich boeit het mij niet hoor, maar wat een enorme dooddoener.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Wat maakt het uit, als het je niet bevalt dan post je toch niet...
Treffend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het klinkt als de gemeente die hennepplantages op zolders van bewoners aanlegt, omdat iedere wijk dat heeft.
Quite.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef Anthraxx het volgende:
Zes adoratie topics. Wij zijn populair
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
OMDAT JE EEN KUTNEWBIE BENT EN DOOD MOET![]()
![]()
![]()
![]()
:R:R:R:R:R
Als Tonks mijn mening mooi verwoordt, why not.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tonks quoten is zo 2003![]()
Wat maakt het uit, als het je niet bevalt dan post je toch niet...
Heb ik wel eens een topic van je op slot gegooid?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:44 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
![]()
Loop hier echt al jaaaren rond. Weliswaar tot voor kort onder een andere naam, maargoe.
Ohja: -2 doodsverwensing![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb ik wel eens een topic van je op slot gegooid?
Zegt iemand die wegvlucht uit Amersfoort.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:30 schreef QyRoZ het volgende:
Spierdijk is tof. Lekker rustig.
Best wel. Soms.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:27 schreef Dos37 het volgende:
ok QyRoZ is best tof
Wie is N?quote:Op maandag 5 december 2005 12:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hoi.
N. verneukt mijn slaapritme en daarmee studiegedrag en daarom moet hij per direct onder dwang emigreren worden naar een of andere willekeurige Siberische moslimrepubliek.
Klikspaan!!quote:Op maandag 5 december 2005 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik heb al een keer eerder in deze reeks gepost..
oops, zei ik reeks?.
Je straat in Amersfoort of in Utrecht?quote:Op maandag 5 december 2005 19:18 schreef QyRoZ het volgende:
Niet door mijn straatje gaan! Nee, serieus. Das gevaarlijk.
Omdat je een newbiejosti bent. Ik, Annie en Innie zijn tof, jij bent dat absoluut niet.quote:
Een newbie ?quote:Op maandag 5 december 2005 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Omdat je een newbiejosti bent. Ik, Annie en Innie zijn tof, jij bent dat absoluut niet.
Subtiel.quote:Op maandag 5 december 2005 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik, Annie en Innie
quote:Op maandag 5 december 2005 21:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
lolleromfg hebje wel eens gechecked hoelang ik al registred ben ?
Een kutnewbie dus.quote:Geregistreerd op: maandag 29 december 2003 @ 21:13
Omdat je nog niet hendig sjiek je nek hebt gebroken net als die andere scootermongolen. Doe dat en we praten er nog eens over.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 21:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik adoreer alleen de vrouwen.
Sorry, Anthraxx.
Neen. Wel een oude fiets.quote:Op maandag 5 december 2005 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
En jij hebt geen scooter. Toch?
Ik heb geen adoratie nodig van een genie zoals u.quote:Op maandag 5 december 2005 21:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik adoreer alleen de vrouwen.
Sorry, Anthraxx.
Wil jij daarmee zeggen dat jij Croupouque adoreert?quote:Op maandag 5 december 2005 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen adoratie nodig van een genie zoals u.
Goden dien je te aanbidden.quote:Op maandag 5 december 2005 22:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Wil jij daarmee zeggen dat jij Croupouque adoreert?
Je bent een kruising tussen JunkieSietze en Maikuuuuuuul, die op zijn neon-verlichtte Zundap door de straten van NederBoxtel-West boekt?quote:Op maandag 5 december 2005 22:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij mij nog nooit hebt ontmoet.
Ik heb je ontmoet en ik vind je nog steeds lief en adorabelquote:Op maandag 5 december 2005 22:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij mij nog nooit hebt ontmoet.
N. is die kutklont die het uitmaakte.quote:Op maandag 5 december 2005 16:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Wie is N?
En was jij nog bij de Sinterklaas-lunch?
Omdat wij bescheiden zijn. En geen ex-c:rew.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en waarom wordt Litpho of ikzelf bijvoorbeeld niet geadoreerd ? Waarom zijn wij weer de gevende partij ?
Lief en adorabel???Damnit!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb je ontmoet en ik vind je nog steeds lief en adorabel
Ik zal maar verzwijgen dat mijn vader ook een brommer heeft he ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik adoreer iedereen, Audrey. Zolang ze maar geen scooter hebben.
Ik ben ook geen ex-crewquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat wij bescheiden zijn. En geen ex-c:rew.
Klopt. De manier waarop je je daarentegen de TT hebt ingepraat is ook niet noodzakelijk bescheidenquote:
Goed hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt. De manier waarop je je daarentegen de TT hebt ingepraat is ook niet noodzakelijk bescheiden.
Hmmm ik zeg meer... knuffelbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:27 schreef Croupouque het volgende:
Gangsta!
Hoi.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel weer uniek dan.
Goed,Annie en Q
![]()
Innie ken ik niet, maar what the hell![]()
Your place or mine?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wij moeten eens een keer gaan knuffelen.
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoi beeb!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel weer uniek dan.
Goed,Annie en Q
![]()
Au3.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je het maar zachtjes doet..
.
.
En je kent me, ik ben sowieso een stille jongen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je het maar zachtjes doet..
.
.
quote:Op woensdag 7 december 2005 06:30 schreef Anthraxx het volgende:
Je icon is heeeeeel eng Croupoekiepoekie
Bullshit, lieve schat.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:32 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
"Het is de binnenkant die telt, lieve Innepin."
Ik sluit me bij dezequote:Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef Tha_T het volgende:
Toch jammer op zich. Je zet Tristessa in de TT en dan zie je haar/hem helemaal niet meer in het topic
Ik laat deze foto's echt aan iedereen zien, ik vind ze zo leuk!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Wel als je er zo uitziet als die lieve schat van een Herman in jouw avatar.
Ik had ze al gezien, toen vond ik ze ook al niet leuk.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik laat deze foto's echt aan iedereen zien, ik vind ze zo leuk!
[afbeelding]
Ik sta open voor suggesties mits oldbiequote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dat er Litpho ipv Tristessa moet staan...
Nee, ik vind dat Tristessa zich meer beschikbaar moet houden om geadoreerd te worden natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij dat er Litpho ipv Tristessa moet staan...
Sorry, ik zal ze voortaan voor mezelf houden.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik had ze al gezien, toen vond ik ze ook al niet leuk.
Check mijn # en registratie datum en postaantal eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik sta open voor suggesties mits oldbie
Te laat.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Sorry, ik zal ze voortaan voor mezelf houden..
Jij bentquote:Op woensdag 7 december 2005 18:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Check mijn # en registratie datum en postaantal eens.![]()
Dit topic is om te maskeren dat ik buiten deze twee uiterst adorabele menschen en de andere personen in dit adoratietopic eigenlijk helemaal niemand ken op Fok.quote:
Ik kende jequote:Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Dit topic is om te maskeren dat ik buiten deze twee uiterst adorabele menschen en de andere personen in dit adoratietopic eigenlijk helemaal niemand ken op Fok.
Van buiten dit topic?quote:
quote:In a continuity framwork this development is viewed as a process in which the child matches parametric values with the appropriate syntactic categories when he or she is presented with relevant linguistic input. This presupposes the existence of a pre-existing structure with some parametric values associated with, for example, inflectional categories, underspecified.
Dunno maar ik ken je dus welquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dunno maar ik ken je dus welop de een of andere manier.
Je bent dan ook gewoon een uitermate tovve usert
Sustainedquote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef innepin het volgende:
Ik mag dit topic wel even gebruiken om te zeuren over mijn huiswerk, ja?
quote:Ik heb morgen dus twee presentaties, waarvan 1 in het Italiaans en 1 voor een zeer ingewikkeld vak genaamd Language Acquisition and Development. Ik ben nu met die tweede bezig... niet dat de eerste af is... en ik lees bronnen waarin zinnen staan zoals deze:
[..]
Wat, jij vindt het raar dat HeatWave een blonde, jonge toenmalige newbie met fotoboek heeft leren kennen?quote:
Er zijn verbazender dingen op Fok! voorbijgekomen in mijn tijdquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat, jij vindt het raar dat HeatWave een blonde, jonge toenmalige newbie met fotoboek heeft leren kennen?
Wat was het ook alweer? Valedriaan of zoiets?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, niet dus, ik zit compleet in de stress.
Och, dat is niets vergeleken met mijn huiswerk voor vrijdag.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef innepin het volgende:
Ik mag dit topic wel even gebruiken om te zeuren over mijn huiswerk, ja?
Ik heb morgen dus twee presentaties, waarvan 1 in het Italiaans en 1 voor een zeer ingewikkeld vak genaamd Language Acquisition and Development. Ik ben nu met die tweede bezig... niet dat de eerste af is... en ik lees bronnen waarin zinnen staan zoals deze:
[..]
En jij dacht dat jij het moeilijk hadquote:Gegeven:
H(z) = 3 * ( (z+0.9i)(z-0.9i) / ((z(z+0.5)(z-0.5)) )
Is dit filter casuaal? Welk type filter is dit? Bepaal de responsie op x[n] = 2*sin(n*Pi/2+0.3). x[n] onstaat uit een bemonsterd signaal; welk signaal is dit en wat is de bemonsteringsfrequentie? Bepaal de responsie met x(t) = 8 *cos(wt-Pi/7)-3*sin(2wt+0.6)+sin(1/2wt? Verandert de responsie y[n] als Ts tweemaal zo groot zou worden gekozen? Als Ts gelijk is a 2*T0, kan y[n] bepaald worden?
Ik snap je nietquote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Valedriaan of zoiets?![]()
*quote:In a continuity framwork this development is viewed as a process in which the child matches parametric values with the appropriate syntactic categories when he or she is presented with relevant linguistic input. This presupposes the existence of a pre-existing structure with some parametric values associated with, for example, inflectional categories, underspecified. *
Nee, maar ik vind de dingen die er gebeurd zijn wel erg raar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat, jij vindt het raar dat HeatWave een blonde, jonge toenmalige newbie met fotoboek heeft leren kennen?
*fotoboek nogmaals checktquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook vervelend.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, dat is niets vergeleken met mijn huiswerk voor vrijdag.
[..]
En jij dacht dat jij het moeilijk had
Ik leef wel mee though![]()
Geweldig, dan rek ik die zin gewoon uit tot een half uur, en dan ben ik klaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
*
"Als een kind iets niet begrijpt, moet je het een klap geven."
Succes met je presentatie!
Wat is er met Joss Stone?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*fotoboek nogmaals checkt
Joss Stone?![]()
Nou. Er is toch zo'n middel bij het Kruidvat te krijgen die een nogal rustgevend effect heeft?quote:
Ik weet van niks, wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind de dingen die er gebeurd zijn wel erg raar.
Wat heb ik daar nou weer aan, ik moet iets hebben waarmee ik de hele nacht door kan werken en dan om kwart voor negen die presentatie kan geven.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou. Er is toch zo'n middel bij het Kruidvat te krijgen die een nogal rustgevend effect heeft?
Valeriaan dusquote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou. Er is toch zo'n middel bij het Kruidvat te krijgen die een nogal rustgevend effect heeft?
Te doen voor vrijdag.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook vervelend.
Maarre...
Te doen in de komende week:
Presentatie Italiaans
Presentatie Linguistics
Presentatie plus 800w essay Biology
Paper Linguistics (3000 woorden)
Paper Philosophy (5000 woorden)
Final Exam Italiaans
Final Exam Linguistics
Final Exam Biology
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Bij andere drogisten ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij funtioneert op díe manier? Oh, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan, ik moet iets hebben waarmee ik de hele nacht door kan werken en dan om kwart voor negen die presentatie kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |