Je hóéft er niet te posten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik mis hem niet.
Groetjes,
veldmuis
Oké.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Zal het niet meer doen, oké?
Hé, je zou hier niet meer komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
Dan hou ik me vanaf nu afzijdig.
Je vergeet mij!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
Omdat in KLB alleen kut users komen waar niemand mee wilt slowchatten
Je sig klopt bovendien niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
Omdat in KLB alleen kut users komen waar niemand mee wilt slowchatten
KLB kan natuurlijk niet achterblijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:17 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Waarom zou die er moeten zijn dan?
Boeiend, heb ik ook maar ergens van gejat om interessant te lijken voor de oudere chickies in OUD.quote:
Hallo met -Numlock-quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:17 schreef Yildiz het volgende:
Ja hallo, met Yildiz,
het is een optie
groetjes, veldmuis
Een andere avatar kan een hoop doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Boeiend, heb ik ook maar ergens van gejat om interessant te lijken voor de oudere chickies in OUD.
Hij heeft zijn opblaascel lekgestoken!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Hallo met -Numlock-
heb jij geen celstraf?
groetjes, veldmuis
Ja hallo, met Yildiz,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Hallo met -Numlock-
heb jij geen celstraf?
groetjes, veldmuis
Méér dan een sig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef Mainport het volgende:
[..]
Een andere avatar kan een hoop doen.
Hallo met -Numlock-quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja hallo, met Yildiz,
heb jij de snelheid van de Justitie meegecalculeerd in je variabelen?
groetjes, veldmuis
(p.s., standaard wachttijd op een evt. dagvaarding is 3 tot 6 maanden, dat is gewoon een openbaar gegeven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |