Je hóéft er niet te posten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik mis hem niet.
Groetjes,
veldmuis
Oké.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Zal het niet meer doen, oké?
Hé, je zou hier niet meer komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
Dan hou ik me vanaf nu afzijdig.
Je vergeet mij!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
Omdat in KLB alleen kut users komen waar niemand mee wilt slowchatten
Je sig klopt bovendien niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
Omdat in KLB alleen kut users komen waar niemand mee wilt slowchatten
KLB kan natuurlijk niet achterblijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:17 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Waarom zou die er moeten zijn dan?
Boeiend, heb ik ook maar ergens van gejat om interessant te lijken voor de oudere chickies in OUD.quote:
Hallo met -Numlock-quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:17 schreef Yildiz het volgende:
Ja hallo, met Yildiz,
het is een optie
groetjes, veldmuis
Een andere avatar kan een hoop doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Boeiend, heb ik ook maar ergens van gejat om interessant te lijken voor de oudere chickies in OUD.
Hij heeft zijn opblaascel lekgestoken!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Hallo met -Numlock-
heb jij geen celstraf?
groetjes, veldmuis
Ja hallo, met Yildiz,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Hallo met -Numlock-
heb jij geen celstraf?
groetjes, veldmuis
Méér dan een sig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef Mainport het volgende:
[..]
Een andere avatar kan een hoop doen.
Hallo met -Numlock-quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja hallo, met Yildiz,
heb jij de snelheid van de Justitie meegecalculeerd in je variabelen?
groetjes, veldmuis
(p.s., standaard wachttijd op een evt. dagvaarding is 3 tot 6 maanden, dat is gewoon een openbaar gegeven)
Ja, hallo met Yildiz,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef Mainport het volgende:
Volgens mij wordt Yildiz het een beetje zat om in elk topic waar hij post herinnerd te worden aan zijn actie.
Ik zou me juist vereerd voelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef Mainport het volgende:
Volgens mij wordt Yildiz het een beetje zat om in elk topic waar hij post herinnerd te worden aan zijn actie.
Hey, hallo! Met Nembrionic hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef Mainport het volgende:
Welnee, het heeft gewoon een thema nodig, dan loopt dat prima.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:14 schreef The_Terminator het volgende:
Heb er zelf wel al over nagedacht maar denk dat het niet zo'n goed idee is. Een slowchat topic past gewoon niet goed in KLB. Het is natuurlijk te proberen, maar denk dat het al snel uitsterft.
Laten we eerst maar even door de proeftijd komen voordat we beginnen met adorerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee, het heeft gewoon een thema nodig, dan loopt dat prima.
Anthraxx en QyRoZ fantopic!
Het Tweede Anthraxx en QyRoZ Adoratie Topic.
Hoi met GoLLeM,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:58 schreef QyRoZ het volgende:
Goed thema, dat oude thema.
Oh. En ik ben ziek.
Ooops Buzz is pissed offquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:02 schreef buzzer het volgende:
Ik word godver helemaal chagrijnig van dat hoi doei en groetjes gedoe, en wtf moeten we hier met een SC, er zijn SC's genoeg over het hele forum.
valt wel mee hoor, maar ik vind het gewoon kut om me tel;kens door dat gehoi en groetjes heen moet worstelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ooops Buzz is pissed off [afbeelding]
Hoi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:02 schreef buzzer het volgende:
Ik word godver helemaal chagrijnig van dat hoi doei en groetjes gedoe...
Hoi met buzzer,quote:
Damn nu begin jij ook al?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hoi met buzzer,
ja dit vind ik dus kut
groetjes,
Veldmuis
Hoi, je spreekt met René zoals je zietquote:
zie je hoe irritant het is ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Damn nu begin jij ook al? [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |