quote:Op woensdag 7 december 2005 22:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dunno maar ik ken je dus welop de een of andere manier.
Je bent dan ook gewoon een uitermate tovve usert
Sustainedquote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef innepin het volgende:
Ik mag dit topic wel even gebruiken om te zeuren over mijn huiswerk, ja?
quote:Ik heb morgen dus twee presentaties, waarvan 1 in het Italiaans en 1 voor een zeer ingewikkeld vak genaamd Language Acquisition and Development. Ik ben nu met die tweede bezig... niet dat de eerste af is... en ik lees bronnen waarin zinnen staan zoals deze:
[..]
Wat, jij vindt het raar dat HeatWave een blonde, jonge toenmalige newbie met fotoboek heeft leren kennen?quote:
Er zijn verbazender dingen op Fok! voorbijgekomen in mijn tijdquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat, jij vindt het raar dat HeatWave een blonde, jonge toenmalige newbie met fotoboek heeft leren kennen?
Wat was het ook alweer? Valedriaan of zoiets?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, niet dus, ik zit compleet in de stress.
Och, dat is niets vergeleken met mijn huiswerk voor vrijdag.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:47 schreef innepin het volgende:
Ik mag dit topic wel even gebruiken om te zeuren over mijn huiswerk, ja?
Ik heb morgen dus twee presentaties, waarvan 1 in het Italiaans en 1 voor een zeer ingewikkeld vak genaamd Language Acquisition and Development. Ik ben nu met die tweede bezig... niet dat de eerste af is... en ik lees bronnen waarin zinnen staan zoals deze:
[..]
En jij dacht dat jij het moeilijk hadquote:Gegeven:
H(z) = 3 * ( (z+0.9i)(z-0.9i) / ((z(z+0.5)(z-0.5)) )
Is dit filter casuaal? Welk type filter is dit? Bepaal de responsie op x[n] = 2*sin(n*Pi/2+0.3). x[n] onstaat uit een bemonsterd signaal; welk signaal is dit en wat is de bemonsteringsfrequentie? Bepaal de responsie met x(t) = 8 *cos(wt-Pi/7)-3*sin(2wt+0.6)+sin(1/2wt? Verandert de responsie y[n] als Ts tweemaal zo groot zou worden gekozen? Als Ts gelijk is a 2*T0, kan y[n] bepaald worden?
Ik snap je nietquote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Valedriaan of zoiets?![]()
*quote:In a continuity framwork this development is viewed as a process in which the child matches parametric values with the appropriate syntactic categories when he or she is presented with relevant linguistic input. This presupposes the existence of a pre-existing structure with some parametric values associated with, for example, inflectional categories, underspecified. *
Nee, maar ik vind de dingen die er gebeurd zijn wel erg raar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat, jij vindt het raar dat HeatWave een blonde, jonge toenmalige newbie met fotoboek heeft leren kennen?
*fotoboek nogmaals checktquote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook vervelend.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och, dat is niets vergeleken met mijn huiswerk voor vrijdag.
[..]
En jij dacht dat jij het moeilijk had
Ik leef wel mee though![]()
Geweldig, dan rek ik die zin gewoon uit tot een half uur, en dan ben ik klaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
*
"Als een kind iets niet begrijpt, moet je het een klap geven."
Succes met je presentatie!
Wat is er met Joss Stone?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*fotoboek nogmaals checkt
Joss Stone?![]()
Nou. Er is toch zo'n middel bij het Kruidvat te krijgen die een nogal rustgevend effect heeft?quote:
Ik weet van niks, wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind de dingen die er gebeurd zijn wel erg raar.
Wat heb ik daar nou weer aan, ik moet iets hebben waarmee ik de hele nacht door kan werken en dan om kwart voor negen die presentatie kan geven.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou. Er is toch zo'n middel bij het Kruidvat te krijgen die een nogal rustgevend effect heeft?
Valeriaan dusquote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nou. Er is toch zo'n middel bij het Kruidvat te krijgen die een nogal rustgevend effect heeft?
Te doen voor vrijdag.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, dat is ook vervelend.
Maarre...
Te doen in de komende week:
Presentatie Italiaans
Presentatie Linguistics
Presentatie plus 800w essay Biology
Paper Linguistics (3000 woorden)
Paper Philosophy (5000 woorden)
Final Exam Italiaans
Final Exam Linguistics
Final Exam Biology
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Bij andere drogisten ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij funtioneert op díe manier? Oh, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan, ik moet iets hebben waarmee ik de hele nacht door kan werken en dan om kwart voor negen die presentatie kan geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |