Omdat je nog niet hendig sjiek je nek hebt gebroken net als die andere scootermongolen. Doe dat en we praten er nog eens over.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 21:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik adoreer alleen de vrouwen.
Sorry, Anthraxx.
Neen. Wel een oude fiets.quote:Op maandag 5 december 2005 21:48 schreef QyRoZ het volgende:
En jij hebt geen scooter. Toch?
Ik heb geen adoratie nodig van een genie zoals u.quote:Op maandag 5 december 2005 21:44 schreef Croupouque het volgende:
Ik adoreer alleen de vrouwen.
Sorry, Anthraxx.
Wil jij daarmee zeggen dat jij Croupouque adoreert?quote:Op maandag 5 december 2005 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen adoratie nodig van een genie zoals u.
Goden dien je te aanbidden.quote:Op maandag 5 december 2005 22:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Wil jij daarmee zeggen dat jij Croupouque adoreert?
Je bent een kruising tussen JunkieSietze en Maikuuuuuuul, die op zijn neon-verlichtte Zundap door de straten van NederBoxtel-West boekt?quote:Op maandag 5 december 2005 22:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij mij nog nooit hebt ontmoet.
Ik heb je ontmoet en ik vind je nog steeds lief en adorabelquote:Op maandag 5 december 2005 22:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij mij nog nooit hebt ontmoet.
N. is die kutklont die het uitmaakte.quote:Op maandag 5 december 2005 16:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Wie is N?
En was jij nog bij de Sinterklaas-lunch?
Omdat wij bescheiden zijn. En geen ex-c:rew.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en waarom wordt Litpho of ikzelf bijvoorbeeld niet geadoreerd ? Waarom zijn wij weer de gevende partij ?
Lief en adorabel???Damnit!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb je ontmoet en ik vind je nog steeds lief en adorabel
Ik zal maar verzwijgen dat mijn vader ook een brommer heeft he ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik adoreer iedereen, Audrey. Zolang ze maar geen scooter hebben.
Ik ben ook geen ex-crewquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat wij bescheiden zijn. En geen ex-c:rew.
Klopt. De manier waarop je je daarentegen de TT hebt ingepraat is ook niet noodzakelijk bescheidenquote:
Goed hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt. De manier waarop je je daarentegen de TT hebt ingepraat is ook niet noodzakelijk bescheiden.
Hmmm ik zeg meer... knuffelbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:27 schreef Croupouque het volgende:
Gangsta!
Hoi.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel weer uniek dan.
Goed,Annie en Q
![]()
Innie ken ik niet, maar what the hell![]()
Your place or mine?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wij moeten eens een keer gaan knuffelen.
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoi beeb!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel weer uniek dan.
Goed,Annie en Q
![]()
Au3.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je het maar zachtjes doet..
.
.
En je kent me, ik ben sowieso een stille jongen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als je het maar zachtjes doet..
.
.
quote:Op woensdag 7 december 2005 06:30 schreef Anthraxx het volgende:
Je icon is heeeeeel eng Croupoekiepoekie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |