Dan lijk je met een paars permanentje dus op Dame Ednaquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:13 schreef seilram het volgende:
Als ik mijn haar stijl beneden kam en een bril opzet met zwart donker montuur..... dan lijk ik op Nana Mouskouri![]()
Damnit, ik hoop het toch niet....quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dan lijk je met een paars permanentje dus op Dame Edna
laat je eigen foto dan s zienquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:19 schreef maxamius het volgende:
2e foto alweer ballack het is toch niet waar he
........quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laat je eigen foto dan s zien
kunnen we beoordelen of t klopt
Brad Pitt lijkt op Tim Rice, Jerry Lee Lewis en Bing Crosbyquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:19 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
![]()
Verder ben ik wel nieuwsgierig of die site je óók op Brad Pitt vindt lijken als je daadwerkelijk een foto van dat heerschap uploadt
Niet in dit levenquote:
Volgens een of andere klant ooit, in de winkel waar ik toen werkte, lijk ik ook op Ballack. Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:19 schreef maxamius het volgende:
2e foto alweer ballack het is toch niet waar he
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Shivo het volgende:
[..]
Doe nou ff je eigen foto en niet die van Ballack.
Das wel een individual thought pattern van die gast. Was ie wel human?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Volgens een of andere klant ooit, in de winkel waar ik toen werkte, lijk ik ook op Ballack. Ik zou niet weten waarom.
http://spitsnet.nl/nieuws.php/6/385666/anpquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef The_Yellowman het volgende:
ik lijk op gregory peck... zou nie wete wie 't is..
Ik weet 't welquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:26 schreef The_Yellowman het volgende:
ik lijk op gregory peck... zou nie wete wie 't is..
Ha, thnx, ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:23 schreef Shivo het volgende:
[..]
Brad Pitt lijkt op Tim Rice, Jerry Lee Lewis en Bing Crosby
ROFL.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:32 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
HAHAHA, ja het moest er van komen!
Dat ding kijkt volgens mij vooral naar de houding van je hoofd.quote:
RIP.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:41 schreef Peewee het volgende:
49% op Hillary Duff,..
ik ben 'n vent,..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:58 schreef SwiffMeister het volgende:
LOL, osama bin laden lijkt voor 80% op osama bin laden![]()
en dat terwijl ik precies dezelfde foto heb gebruikt als hun in het archief hebben![]()
hij lijkt trouwens ook voor 60% op Putin, die president van rusland
Whehe!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:04 schreef SwiffMeister het volgende:
KLIK
het hoekje van anna frank der haar lijkt voor 71% op Henry Moore en voor 61% op michael schumacher :S Volgens mij moet er nog wat geschaafd worden aan de gezichtsherkenner![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Even opletten met die lange, lay-out-verneukende links!
Jeff Goldblum is toch niets mis mee?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:36 schreef Furious het volgende:
Upload ik een foto van een bordje, vertelt dat kut ding mij dat het lijkt op Jeff Goldblum.![]()
Excuus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:09 schreef p-etr-a het volgende:
Sprééékend Nicole Kidman!
LINK
Deze vind ik wel iets geloofwaardiger...
LINK
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:11 schreef Fixxxer het volgende:
Haha mijn vriendin lijkt op Katie Holmes![]()
![]()
Je moet meer een foto pakken van voren. Een foto die te schuin genomen is is volgens mij niet goed bruikbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef the_animal het volgende:
haha, hij had dakpannen op de foto geselecteerd, en vond dat resultaat wel lijken op mae west!
en voor mijn kop geen matches... zucht, iedereen is uniek behalve ik...
Je kan ook selecteren dat alleen de mannen worden weergegeven hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:41 schreef MaceNL het volgende:
wtf ik wist dat ik me niet had moeten scheren, lijk ik op een een of andere vrouw Therese of Lisieux. 64%, zie er totaal geen gelijkenis in, maarja, de 2de foto komt verdomd goed in de buurt thou. Mario Lemieux 55% volgens hun maar ik zou zeggen 80-90%
geduld is een schone zaak, en probeer kasta niet steeds te imiterenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef Xebrozius het volgende:
Die van mij blijft zo ongeveer eeuwig doorgaan met 'gathering image data'. Zo'n moeilijke kop heb ik toch ook weer niet?
Voor de goede orde, ik ben kasta niet. Ik imiteer hem ook niet. Ik heb een andere schrijfstijl, begeef me in andere fora en heb andere interesses. Soms is het moeilijk om te accepteren dat er meerdere mensen zijn die zo zijn qua gedrag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak, en probeer kasta niet steeds te imiteren
haha! probeer jezelf niet eruit te lullen, vroeger was je een geinige ONZ user.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik ben kasta niet. Ik imiteer hem ook niet. Ik heb een andere schrijfstijl, begeef me in andere fora en heb andere interesses. Soms is het moeilijk om te accepteren dat er meerdere mensen zijn die zo zijn qua gedrag.
In heb ONZ al tijden uit mijn AT staan omdat ik er geen hol meer aan vind. En qua schrijfstijl ben ik nooit veranderd. Als je topics van me doorleest van 3 jaar geleden schreef ik ook al lekker vlot. Ik wil me helemaal niet onderscheiden, ik heb een mening en draag die uit de manier die IK het prettigst vind. Daar heeft Kasta weinig mee te maken dacht ik zo...quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
haha! probeer jezelf niet eruit te lullen, vroeger was je een geinige ONZ user.
Echter, nu probeer je steeds trekjes van kastanova over te nemen (ook z'n schrijfstijl), om lekker recalcitrant te kunnen zijn. Je wilt jezelf van de rest onderscheiden op deze manier, maar dan zo nep?
Dat vind ik beetje jammer, beetje ERG jammer
Probeer het dan ook niet te zijn...quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik ben kasta niet. Ik imiteer hem ook niet. Ik heb een andere schrijfstijl, begeef me in andere fora en heb andere interesses. Soms is het moeilijk om te accepteren dat er meerdere mensen zijn die zo zijn qua gedrag.
Want in R&P loopt uiteraard ook maar 1 begripvolle user rond, en in DIG ook maar 1 nerd, in KLB ook maar 1 zeikerd en in FB ook maar 1 troller...
sorry, maar ik geloof je niet. Ik ken jou wel (op forum dan)quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In heb ONZ al tijden uit mijn AT staan omdat ik er geen hol meer aan vind. En qua schrijfstijl ben ik nooit veranderd. Als je topics van me doorleest van 3 jaar geleden schreef ik ook al lekker vlot. Ik wil me helemaal niet onderscheiden, ik heb een mening en draag die uit de manier die IK het prettigst vind. Daar heeft Kasta weinig mee te maken dacht ik zo...
Dat de manier waarop ik m'n mening uitdraag op een of andere manier anderen opvalt is niet mijn probleem.
Zoals ik al zei... Dit ben ik gewoon, tactloos. Altijd al geweest. Kun je lang en breed over gaan dicussieren maar het is gewoon zo. Als je me wilt spiegelen aan Kasta vind ik prima, maar ik doe het zelf niet. Anders zat ik wel in elk topic van hem om bevestiging van hem te krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Probeer het dan ook niet te zijn...
Dan ken je ook de beginperiode dat ik enkel baggerde... Toen wou ik zeker op Conflict lijken? Mensen groeien nou eenmaal in het postgedrag dat hen het beste ligt. Kwestie van accepteren...quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
sorry, maar ik geloof je niet. Ik ken jou wel (op forum dan)
Precies, dat doe jij dus.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mensen groeien nou eenmaal in het postgedrag dat hen het beste ligt.
Tja, je kent me ook zóóó goed. Kom op zeg wat moet ik nou met deze informatie?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Precies, dat doe jij dus.
Ik hou van mensen die zichzelf kunnen zijn, jij doet dat ZEKER niet, ook al ga je 't ontkennen
Mijn eigen mening over X. buiten beschouwing gelaten, maar dit is niet waar. X. heeft altijd al z'n eigen, unieke manier van posten gehad, en t is dan ook nergens op gebaseerd m het stempel copycat op te plakken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
haha! probeer jezelf niet eruit te lullen, vroeger was je een geinige ONZ user.
Echter, nu probeer je steeds trekjes van kastanova over te nemen (ook z'n schrijfstijl), om lekker recalcitrant te kunnen zijn. Je wilt jezelf van de rest onderscheiden op deze manier, maar dan zo nep?
Dat vind ik beetje jammer, beetje ERG jammer
Zoals ik al zei, mensen willen nou eenmaal graag ergens een stempeltje op drukken. Kasta schijnt dus qua poststijl in de buurt te komen dus ben ik een kastawannabe. Ik vind dat het meer zegt over de persoon die me dat verwijt... Is het een soort van jaloezie?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Mijn eigen mening over X. buiten beschouwing gelaten, maar dit is niet waar. X. heeft altijd al z'n eigen, unieke manier van posten gehad, en t is dan ook nergens op gebaseerd m het stempel copycat op te plakken.
gewoon niet meer schijnhellig doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tja, je kent me ook zóóó goed. Kom op zeg wat moet ik nou met deze informatie?
Geef eens een voorbeeld aan de hand van een linkje?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:03 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
gewoon niet meer schijnhellig doen.
hier.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld aan de hand van een linkje?
Mwah, vrij recente posts heb je er wel, dus dat klopt niet, Xeb.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In heb ONZ al tijden uit mijn AT staan omdat ik er geen hol meer aan vind.
Troost je, ik op Katie Holmesquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:05 schreef partyyboyy het volgende:
OMG ik ben een jongen, maar ik lijk op Kate Winslet !
Dat neemt niet weg dat het nog steeds niet in MyAT staat. Of in de Active topics. Ik kreeg de opdracht om eens wat leuke dingen te posten in ONZ, heb het gedaan, viel me tegen en heb de situatie daarom niet gewijzigd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef Golf het volgende:
[..]
Mwah, vrij recente posts heb je er wel, dus dat klopt niet, Xeb.
daar ben ik HELEMAAL niet op uit, bovendien ga ik ff pitten, want ik moet om 5.45 eruit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Ga es beter je best doen, want dit moet m worden vannacht!![]()
klote regels bij het leger des heils ook hè, we leven met je meequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
daar ben ik HELEMAAL niet op uit, bovendien ga ik ff pitten, want ik moet om 5.45 eruit.
De opdracht? Vanuit FB van een aantal dagen geleden neem ik aan. Je bulkt van de humor, waarom begin je zelf geen forum?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het nog steeds niet in MyAT staat. Of in de Active topics. Ik kreeg de opdracht om eens wat leuke dingen te posten in ONZ, heb het gedaan, viel me tegen en heb de situatie daarom niet gewijzigd.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:13 schreef laffer het volgende:
[..]
klote regels bij het leger des heils ook hè, we leven met je mee![]()
Lijken die op elkaar uberhaubt?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:19 schreef Shirley het volgende:
Ik lijk op:
Greta Grabo
Kirsten Dunst
Catherine Deneuve
Tori Amos
Winona Ryder
400 bij 400?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:27 schreef Xebrozius het volgende:
Hoe groot is het plaatje wat jullie uploaden want ik krijg geen enkel resultaat...
probeer het eens met deze: klikquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:27 schreef Xebrozius het volgende:
Hoe groot is het plaatje wat jullie uploaden want ik krijg geen enkel resultaat...
Dit ga ik uitprinten en inlijstenquote:
De ontdekker van LSDquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:49 schreef Xebrozius het volgende:
43% Timothy Leary (Psycholoog, filosoof, leraar en ontdekker)
Ik heb echt een toffe lijst dan...quote:
Wow wat een gelijkenis!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:39 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]!!! Ik lijk op een seriemoordenaar...
Wie is dat echt op die foto?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:39 schreef Xebrozius het volgende:
roflquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wie is dat echt op die foto?![]()
[afbeelding]
het is hem echtquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wie is dat echt op die foto?![]()
[afbeelding]
Ik had eerder gegokt op Jeffrey Dahmer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:31 schreef JAM het volgende:
Ted Bundy..
The notorious serial killer..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:34 schreef JAM het volgende:
Ook een mooie.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeffrey Dahmer en Herman Finkers..
Ze lijken echt sprekend hè? Geweldig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:35 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Voor een nihilistische existentialist ben je wel grappig.
Ja, wel een jammere neusvergelijking getrokken, maar goed.quote:
LOLquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:34 schreef JAM het volgende:
Ook een mooie.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeffrey Dahmer en Herman Finkers..
Als ik jou samen met die moordenaar tegen zou komen zou ik serieus denken dat jullie broers zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:39 schreef Xebrozius het volgende:
moet je effe zelf een vierkantje rond je kop trekken op die foto.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef miki het volgende:
"Sorry, no faces were detected"![]()
Ik ben uniek jongens!
![]()
ben je een lekker wijf?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef miki het volgende:
Poging twee:
62 % Gwyneth Palthrow
61 % Paris Hilton
60 % Graham Hill
60 % Pavel Nedved![]()
![]()
55 % Renee Zellweger
51 % Sophia Loren
haha, kimi is grappig, grappig hoe iemand zo monotoon kan praten..quote:Op donderdag 8 december 2005 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
Kimi Raikkonnen...
Als je me zoekt, ik ben mezelf aan het verhangen...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef LonelyWolf het volgende:
Dit lijkt me leuk*doet mee*
Kylie Minogue 71%
Sandra Bullock 70%
Serena Williams 66%
George Clooney 63%
John F. Kennedy Jr. 62%
*gaat in een hoek huileuh*
Niks mis met Clooney, wel met het feit dat de vrouwen-match hoger gescoord heeft...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met George Clooney?
Ik heb drie foto's geprobeerd, maar ik ben gewoon uniek !
Vind ie dus niet, Brad Pitt lijkt op Richard Clayderman...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:19 schreef Lkw het volgende:
![]()
Verder ben ik wel nieuwsgierig of die site je óók op Brad Pitt vindt lijken als je daadwerkelijk een foto van dat heerschap uploadt
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Ik krijg geen resultaten meer te zien, nadat ik de foto geüpload heb.
ga eens liedjes ofzo opnemen, verwende amerikaanse mutsquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:10 schreef animuz1 het volgende:
ik ben een jongen en dan krijg ik als resultaat dat ik op beyonce lijk ... -_-
tuurlijk, een kaaklijn, neuslijn. Haarlijn etc.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef bietel het volgende:
Het verschilt nogal welke foto ik kies, maar de namen die voorbij zijn gekomen:
Peter jackson, JP Balkenende, Houdini, Margeret thatcher, Katy holmes, Meryl streep....
Ziet iemand hier een lijn in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |