Het zit je wel heeeeel erg dwars hè?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
dat moeite had je niet hoeven doen. Btw, hier viel te lezen dat ik nu ga pitten.
Ga je dan morgen in dit topic linkjes posten die bewijzen dat ik schijnheilig ben? En dat ik een mening uitdraag waar ik niet achter sta?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
dat moeite had je niet hoeven doen. Btw, hier viel te lezen dat ik nu ga pitten.
Mooi zo, nou ga ik in elk topic waar jij in post dingen zeggen als Wees nou niet zo schijnheilig, je bent geen Xebrozius"quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben laatst met jouw vergeleken, omdat je mijn oeuvreban ooit hebt aangevochten voor je eigen bestwil en misschien een beetje de mijne.
Op die fiets.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
...en andere azijnpissers die er heilig van overtuigd zijn dat ik Kastanova ben op een of andere manier.
't broertje van BHFH.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:20 schreef static het volgende:
[..]
Op die fiets.
Conflict is er van overtuigd dat ik een crewkloon ben.
ja mag je doen, maar ik zie het nut, noch de noodzaak niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mooi zo, nou ga ik in elk topic waar jij in post dingen zeggen als Wees nou niet zo schijnheilig, je bent geen Xebrozius"
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak, en probeer kasta niet steeds te imiteren
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik ben kasta niet. Ik imiteer hem ook niet. Ik heb een andere schrijfstijl, begeef me in andere fora en heb andere interesses. Soms is het moeilijk om te accepteren dat er meerdere mensen zijn die zo zijn qua gedrag.
Want in R&P loopt uiteraard ook maar 1 begripvolle user rond, en in DIG ook maar 1 nerd, in KLB ook maar 1 zeikerd en in FB ook maar 1 troller...
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
haha! probeer jezelf niet eruit te lullen, vroeger was je een geinige ONZ user.
Echter, nu probeer je steeds trekjes van kastanova over te nemen (ook z'n schrijfstijl), om lekker recalcitrant te kunnen zijn. Je wilt jezelf van de rest onderscheiden op deze manier, maar dan zo nep?
Dat vind ik beetje jammer, beetje ERG jammer
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In heb ONZ al tijden uit mijn AT staan omdat ik er geen hol meer aan vind. En qua schrijfstijl ben ik nooit veranderd. Als je topics van me doorleest van 3 jaar geleden schreef ik ook al lekker vlot. Ik wil me helemaal niet onderscheiden, ik heb een mening en draag die uit de manier die IK het prettigst vind. Daar heeft Kasta weinig mee te maken dacht ik zo...
Dat de manier waarop ik m'n mening uitdraag op een of andere manier anderen opvalt is niet mijn probleem.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
sorry, maar ik geloof je niet. Ik ken jou wel (op forum dan)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan ken je ook de beginperiode dat ik enkel baggerde... Toen wou ik zeker op Conflict lijken? Mensen groeien nou eenmaal in het postgedrag dat hen het beste ligt. Kwestie van accepteren...
Je kunt elke user op fok wel aan een andere user op fok spiegelen. Wat je er uiteindelijk mee opschiet is mij niet echt duidelijk....
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Precies, dat doe jij dus.
Ik hou van mensen die zichzelf kunnen zijn, jij doet dat ZEKER niet, ook al ga je 't ontkennen
Ik wacht dan ook met smart op bewijs waaruit blijkt dat ik schijnheilig benquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:03 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
gewoon niet meer schijnhellig doen.
Je kunt te ver gaan hè. Zelfs op een forum.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
't broertje van BHFH.
Ik wist 't wel.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:24 schreef static het volgende:
[..]
Je kunt te ver gaan hè. Zelfs op een forum.
Ja hallo, als je headfirst een trap afgaat is die conclusie nou eenmaal snel getrokken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:24 schreef static het volgende:
[..]
de oninteressante vraag is: "is het zo"?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:24 schreef static het volgende:
[..]
You wish.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef Xebrozius het volgende:
...en andere azijnpissers die er heilig van overtuigd zijn dat ik Kastanova ben op een of andere manier.
Persoonlijk maakt het me geen reet uit, als het mensen opvalt dan is er blijkbaar iets in mijn schrijfstijl of gedachtengang dat mensen triggered..quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
xebrozius. ik zou het in jouw persoon erger vinden om vergeleken te worden met kastanova dan dat je het werkelijk bent.
Waarom dit topic dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is het dus juist, ik wens het helemaal niet te zijn...
Je ondertitel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:38 schreef Gallorini het volgende:
Wie..?
het slaat nergens op, maar sommige mensen zijn niet zo slim om het verschil te zien in de vele posts.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Persoonlijk maakt het me geen reet uit, als het mensen opvalt dan is er blijkbaar iets in mijn schrijfstijl of gedachtengang dat mensen triggered..
De leukste users op fok zijn de mensen die met enkele posts in een topic al direct aanwezig zijn:
Robh
Shaolin
Kastanova
Milagro
Johhny_Footballhero
Zoalshetis
Nickthedick
Static
Loedertje
Sunchaser
Vrijwel allemaal users met het hart op de tong, ben ik nou een kloon van alle bovenstaande usersOf probeer ik al deze users na te doen
Oftewel, waar slaan zulke vergelijkingen in godsnaam op...
snap je dat niet?quote:
je duitse vlagquote:
Ja hallo, check your facts.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja hallo, als je headfirst een trap afgaat is die conclusie nou eenmaal snel getrokken...
je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je de vraag niet snapt, en als de vraag niet aan jou gericht is.............
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
Die knul is echt zóóó dom hé.
Bij dat soort mensen zouden ze echt eens dna onderzoek moeten doen om er achter te komen waardoor het gebrek aan ook maar enige vorm van intellgentie ontstaat...
En daarna in laten slapen...
Resultaten, oplossingen of conclusies hóeft niet eens; áls ze alle vmbo-ers maar gewoon verplicht opnemen zal het probleem zich vanzelf oplossen...
Hoe ver gaat je tong in de endeldarm?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]![]()
.
Er is wel degelijk een verschil tussen Kasta en Xebro, Kasta heeft humor(soms he, soms..)
Nu gaat VOLVOMEISTER natuurlijk helemaal flippen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]![]()
.
Er is wel degelijk een verschil tussen Kasta en Xebro, Kasta heeft humor(soms he, soms..)
Noem jij mij daarom ook geregeld in een adem met kastanova?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het slaat nergens op, maar sommige mensen zijn niet zo slim om het verschil te zien in de vele posts.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Noem jij mij daarom ook geregeld in een adem met kastanova?
nu je eindelijk bent, waarom durf je niet reageren op de reacties in de fotoboek? Want je verhaal dat je de naam en functie (van de bedrijf dus) eerder al in DIG gepost had, blijkt gewoon een leugen te zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
Die knul is echt zóóó dom hé.
Bij dat soort mensen zouden ze echt eens dna onderzoek moeten doen om er achter te komen waardoor het gebrek aan ook maar enige vorm van intellgentie ontstaat...
En daarna in laten slapen...
Resultaten, oplossingen of conclusies hóeft niet eens; áls ze alle vmbo-ers maar gewoon verplicht opnemen zal het probleem zich vanzelf oplossen...
Ik lieg nooitquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:52 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
nu je eindelijk bent, waarom durf je niet reageren op de reacties in de fotoboek? Want je verhaal dat je de naam en functie (van de bedrijf dus) eerder al in DIG gepost had, blijkt gewoon een leugen te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |