Je ondertitel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:38 schreef Gallorini het volgende:
Wie..?
het slaat nergens op, maar sommige mensen zijn niet zo slim om het verschil te zien in de vele posts.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Persoonlijk maakt het me geen reet uit, als het mensen opvalt dan is er blijkbaar iets in mijn schrijfstijl of gedachtengang dat mensen triggered..
De leukste users op fok zijn de mensen die met enkele posts in een topic al direct aanwezig zijn:
Robh
Shaolin
Kastanova
Milagro
Johhny_Footballhero
Zoalshetis
Nickthedick
Static
Loedertje
Sunchaser
Vrijwel allemaal users met het hart op de tong, ben ik nou een kloon van alle bovenstaande usersOf probeer ik al deze users na te doen
Oftewel, waar slaan zulke vergelijkingen in godsnaam op...
snap je dat niet?quote:
je duitse vlagquote:
Ja hallo, check your facts.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja hallo, als je headfirst een trap afgaat is die conclusie nou eenmaal snel getrokken...
je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je de vraag niet snapt, en als de vraag niet aan jou gericht is.............
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
Die knul is echt zóóó dom hé.
Bij dat soort mensen zouden ze echt eens dna onderzoek moeten doen om er achter te komen waardoor het gebrek aan ook maar enige vorm van intellgentie ontstaat...
En daarna in laten slapen...
Resultaten, oplossingen of conclusies hóeft niet eens; áls ze alle vmbo-ers maar gewoon verplicht opnemen zal het probleem zich vanzelf oplossen...
Hoe ver gaat je tong in de endeldarm?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]![]()
.
Er is wel degelijk een verschil tussen Kasta en Xebro, Kasta heeft humor(soms he, soms..)
Nu gaat VOLVOMEISTER natuurlijk helemaal flippen...quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]![]()
.
Er is wel degelijk een verschil tussen Kasta en Xebro, Kasta heeft humor(soms he, soms..)
Noem jij mij daarom ook geregeld in een adem met kastanova?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het slaat nergens op, maar sommige mensen zijn niet zo slim om het verschil te zien in de vele posts.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Noem jij mij daarom ook geregeld in een adem met kastanova?
nu je eindelijk bent, waarom durf je niet reageren op de reacties in de fotoboek? Want je verhaal dat je de naam en functie (van de bedrijf dus) eerder al in DIG gepost had, blijkt gewoon een leugen te zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
Die knul is echt zóóó dom hé.
Bij dat soort mensen zouden ze echt eens dna onderzoek moeten doen om er achter te komen waardoor het gebrek aan ook maar enige vorm van intellgentie ontstaat...
En daarna in laten slapen...
Resultaten, oplossingen of conclusies hóeft niet eens; áls ze alle vmbo-ers maar gewoon verplicht opnemen zal het probleem zich vanzelf oplossen...
Ik lieg nooitquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:52 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
nu je eindelijk bent, waarom durf je niet reageren op de reacties in de fotoboek? Want je verhaal dat je de naam en functie (van de bedrijf dus) eerder al in DIG gepost had, blijkt gewoon een leugen te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |