abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32768240
ow wacht er komt nog wat als op het pijltje klikt

B.F. Skinner 60%
Alexander Borodin 56%
Tom Cruise 53%
Juan Carlos Ferrero 52%
Billy Bob Thornton 49%
Charlton Heston 47% (jongere versie hier)
Ben Affleck 46%
Robert Koch 45%
Malcom X 45%
pi_32768265
ayrton senna en brandon lee
pi_32768420

No need to say more

[ Bericht 3% gewijzigd door missC op 02-12-2005 23:15:28 ]
pi_32768486
Ow dit geloof je nooit
ik heb een baard gepaint, en nu lijk ik op angelina jolie
KLIK
pi_32768500
Allemaal voor mij onbekende franse /finse dichters, schrijvers, schaakgrootmeesters enz
Arthur Rimbaud 47%
Antonin Artaud 56%
Paul Keres 52%
Henri Philippe Petain 54%
behalve

Abe Lincoln 50%
Sean Astin 48%
Emile Zola 46%
Bob Marley 45%
Luciano Paverotti 44%

Ik snap er geen fuck van, ik heb geen baard, geen snor, niet zwart en kan maar een peu frans.
Waar dit van afgeleid is?

Bob Marley, hoe komen ze erop?
Zou het komen omdat ik een enkele keer geblowd heb?

[ Bericht 1% gewijzigd door typtypo op 03-12-2005 00:47:05 (typtypo's) ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:23:03 #106
74184 the_animal
When does the hurting stop?
pi_32770496
haha, hij had dakpannen op de foto geselecteerd, en vond dat resultaat wel lijken op mae west!
en voor mijn kop geen matches... zucht, iedereen is uniek behalve ik...
Er zijn er voor minder opgenomen...
pi_32770772
In een dergelijk topic van vorig jaar leek ik op Adrien Brody.
Ik had op Mike Tyson gerekend.
pi_32770809
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef the_animal het volgende:
haha, hij had dakpannen op de foto geselecteerd, en vond dat resultaat wel lijken op mae west!
en voor mijn kop geen matches... zucht, iedereen is uniek behalve ik...
Je moet meer een foto pakken van voren. Een foto die te schuin genomen is is volgens mij niet goed bruikbaar.

Mijn eerste poging lukte ook niet.
Andere foto,....... BINGO!
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_32770812
- Michelle Pfeiffer 65 %
- Coco Chanel 64 %
- Romy Schneider 61 %
- Emma Watson 60 %
- Christina Ricci 56 %
- Isabella Rosselini 56 %

Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32770967
wtf ik wist dat ik me niet had moeten scheren, lijk ik op een een of andere vrouw Therese of Lisieux. 64%, zie er totaal geen gelijkenis in, maarja, de 2de foto komt verdomd goed in de buurt thou. Mario Lemieux 55% volgens hun maar ik zou zeggen 80-90%
pi_32770994
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:41 schreef MaceNL het volgende:
wtf ik wist dat ik me niet had moeten scheren, lijk ik op een een of andere vrouw Therese of Lisieux. 64%, zie er totaal geen gelijkenis in, maarja, de 2de foto komt verdomd goed in de buurt thou. Mario Lemieux 55% volgens hun maar ik zou zeggen 80-90%
Je kan ook selecteren dat alleen de mannen worden weergegeven hoor

bij mij stond er ook een man tussen heb ik dus even verwijderd
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32771030
Die van mij blijft zo ongeveer eeuwig doorgaan met 'gathering image data'. Zo'n moeilijke kop heb ik toch ook weer niet?
pi_32771079
Een 67% match met Jason Biggs
Live it!
pi_32771088
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef Xebrozius het volgende:
Die van mij blijft zo ongeveer eeuwig doorgaan met 'gathering image data'. Zo'n moeilijke kop heb ik toch ook weer niet?
geduld is een schone zaak, en probeer kasta niet steeds te imiteren
Verwijderd door Admin.
pi_32771124
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef BlueEyed het volgende:
Een 67% match met Jason Biggs
en 50% match met Tupac
Live it!
pi_32771156
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

geduld is een schone zaak, en probeer kasta niet steeds te imiteren
Voor de goede orde, ik ben kasta niet. Ik imiteer hem ook niet. Ik heb een andere schrijfstijl, begeef me in andere fora en heb andere interesses. Soms is het moeilijk om te accepteren dat er meerdere mensen zijn die zo zijn qua gedrag.
Want in R&P loopt uiteraard ook maar 1 begripvolle user rond, en in DIG ook maar 1 nerd, in KLB ook maar 1 zeikerd en in FB ook maar 1 troller...
pi_32771217
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Voor de goede orde, ik ben kasta niet. Ik imiteer hem ook niet. Ik heb een andere schrijfstijl, begeef me in andere fora en heb andere interesses. Soms is het moeilijk om te accepteren dat er meerdere mensen zijn die zo zijn qua gedrag.
haha! probeer jezelf niet eruit te lullen, vroeger was je een geinige ONZ user.

Echter, nu probeer je steeds trekjes van kastanova over te nemen (ook z'n schrijfstijl), om lekker recalcitrant te kunnen zijn. Je wilt jezelf van de rest onderscheiden op deze manier, maar dan zo nep?

Dat vind ik beetje jammer, beetje ERG jammer
Verwijderd door Admin.
pi_32771262
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Echter, nu probeer je steeds trekjes van kastanova over te nemen (ook z'n schrijfstijl), om lekker recalcitrant te kunnen zijn. Je wilt jezelf van de rest onderscheiden op deze manier, maar dan zo nep?

In heb ONZ al tijden uit mijn AT staan omdat ik er geen hol meer aan vind. En qua schrijfstijl ben ik nooit veranderd. Als je topics van me doorleest van 3 jaar geleden schreef ik ook al lekker vlot. Ik wil me helemaal niet onderscheiden, ik heb een mening en draag die uit de manier die IK het prettigst vind. Daar heeft Kasta weinig mee te maken dacht ik zo...
Dat de manier waarop ik m'n mening uitdraag op een of andere manier anderen opvalt is niet mijn probleem.
pi_32771267
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Want in R&P loopt uiteraard ook maar 1 begripvolle user rond, en in DIG ook maar 1 nerd, in KLB ook maar 1 zeikerd en in FB ook maar 1 troller...
Probeer het dan ook niet te zijn...
pi_32771297
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

In heb ONZ al tijden uit mijn AT staan omdat ik er geen hol meer aan vind. En qua schrijfstijl ben ik nooit veranderd. Als je topics van me doorleest van 3 jaar geleden schreef ik ook al lekker vlot. Ik wil me helemaal niet onderscheiden, ik heb een mening en draag die uit de manier die IK het prettigst vind. Daar heeft Kasta weinig mee te maken dacht ik zo...
Dat de manier waarop ik m'n mening uitdraag op een of andere manier anderen opvalt is niet mijn probleem.
sorry, maar ik geloof je niet. Ik ken jou wel (op forum dan)
Verwijderd door Admin.
pi_32771306
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Probeer het dan ook niet te zijn...
Zoals ik al zei... Dit ben ik gewoon, tactloos. Altijd al geweest. Kun je lang en breed over gaan dicussieren maar het is gewoon zo. Als je me wilt spiegelen aan Kasta vind ik prima, maar ik doe het zelf niet. Anders zat ik wel in elk topic van hem om bevestiging van hem te krijgen.
pi_32771326
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

sorry, maar ik geloof je niet. Ik ken jou wel (op forum dan)
Dan ken je ook de beginperiode dat ik enkel baggerde... Toen wou ik zeker op Conflict lijken? Mensen groeien nou eenmaal in het postgedrag dat hen het beste ligt. Kwestie van accepteren...
Je kunt elke user op fok wel aan een andere user op fok spiegelen. Wat je er uiteindelijk mee opschiet is mij niet echt duidelijk....
pi_32771364
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:57 schreef Xebrozius het volgende:

[..]
Mensen groeien nou eenmaal in het postgedrag dat hen het beste ligt.
Precies, dat doe jij dus.

Ik hou van mensen die zichzelf kunnen zijn, jij doet dat ZEKER niet, ook al ga je 't ontkennen
Verwijderd door Admin.
pi_32771394
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Precies, dat doe jij dus.

Ik hou van mensen die zichzelf kunnen zijn, jij doet dat ZEKER niet, ook al ga je 't ontkennen
Tja, je kent me ook zóóó goed. Kom op zeg wat moet ik nou met deze informatie?
pi_32771400
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Mijn eigen mening over X. buiten beschouwing gelaten, maar dit is niet waar. X. heeft altijd al z'n eigen, unieke manier van posten gehad, en t is dan ook nergens op gebaseerd m het stempel copycat op te plakken.

Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, ofwel er zijn meer mensen die qua postgedrag/ (virtueel) karakter op elkaar lijken. Sommige springen er gewoon meer uit, that's all
Live it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')