moet je effe zelf een vierkantje rond je kop trekken op die foto.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef miki het volgende:
"Sorry, no faces were detected"![]()
Ik ben uniek jongens!
![]()
ben je een lekker wijf?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef miki het volgende:
Poging twee:
62 % Gwyneth Palthrow
61 % Paris Hilton
60 % Graham Hill
60 % Pavel Nedved![]()
![]()
55 % Renee Zellweger
51 % Sophia Loren
haha, kimi is grappig, grappig hoe iemand zo monotoon kan praten..quote:Op donderdag 8 december 2005 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
Kimi Raikkonnen...
Als je me zoekt, ik ben mezelf aan het verhangen...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef LonelyWolf het volgende:
Dit lijkt me leuk*doet mee*
Kylie Minogue 71%
Sandra Bullock 70%
Serena Williams 66%
George Clooney 63%
John F. Kennedy Jr. 62%
*gaat in een hoek huileuh*
Niks mis met Clooney, wel met het feit dat de vrouwen-match hoger gescoord heeft...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met George Clooney?
Ik heb drie foto's geprobeerd, maar ik ben gewoon uniek !
Vind ie dus niet, Brad Pitt lijkt op Richard Clayderman...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:19 schreef Lkw het volgende:
![]()
Verder ben ik wel nieuwsgierig of die site je óók op Brad Pitt vindt lijken als je daadwerkelijk een foto van dat heerschap uploadt
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Ik krijg geen resultaten meer te zien, nadat ik de foto geüpload heb.
ga eens liedjes ofzo opnemen, verwende amerikaanse mutsquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:10 schreef animuz1 het volgende:
ik ben een jongen en dan krijg ik als resultaat dat ik op beyonce lijk ... -_-
tuurlijk, een kaaklijn, neuslijn. Haarlijn etc.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef bietel het volgende:
Het verschilt nogal welke foto ik kies, maar de namen die voorbij zijn gekomen:
Peter jackson, JP Balkenende, Houdini, Margeret thatcher, Katy holmes, Meryl streep....
Ziet iemand hier een lijn in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |