bier is opquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laat me eens met rust.![]()
Ik ben dronken.
Wil je veel posts, of zinnige posts?
hey! alles bueno?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Loop even naar snackbar "Yildiz".
Dit lijkt me een open sollicitatie voor een flame aan jouw aars.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De onzin die je nu uitkraamt, doet je weinig goed.
Ik zit hier niet in bruisend den haag, ik zit hier in 't westland', waar 18.00 de supermarkten dichtgaan, en op hoge uitzondering 20.00quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Loop even naar snackbar "Yildiz".
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Drie talen in een zin van 3 woorden! Impressive!![]()
Oja, en de bussen naar de stad rijden ook alláng niet meer. En ik mag niet rijden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zit hier niet in bruisend den haag, ik zit hier in 't westland', waar 18.00 de supermarkten dichtgaan, en op hoge uitzondering 20.00
Waar het 21.00 overal dood is, en niemand op straat is.
Waar 2.00 de jongeren onder begeleiding van ME uit het uitgaansgebied begeleid wordt...
Ja!quote:
generaliseer eens niet zo, ik heb geen mening over hemquote:
quote:zegt dat het zo'n naar mannetje is. Ik vind dat wel meevallen (al helpt het huwelijksaanzoek van vandaag natuurlijk in zijn voordeel). Niemand wil me een exacte plek laten zien waar hij dan zo naar doet. Ik bedoel, McCarthy woredt toch ook met open armen ontvangen? Ik vermaak me wel met 't ventje, zeg maar.
Wile kon af en toe wel een beetje te scherp zijn en het POL modschap ging niet echt grandioos maar iemand die zich noemt naar mijn favoriete Pratchett karakter moet eigenlijk best wel goed zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef Floripas het volgende:
Ja!
Over Lord_Vetinari.
Iedereen zegt dat het zo'n naar mannetje is. Ik vind dat wel meevallen (al helpt het huwelijksaanzoek van vandaag natuurlijk in zijn voordeel). Niemand wil me een exacte plek laten zien waar hij dan zo naar doet. Ik bedoel, McCarthy woredt toch ook met open armen ontvangen? Ik vermaak me wel met 't ventje, zeg maar.
Ik zou niet weten hoe ik ik die ouwe posts van die hond boven water moet krijgen. Je moet me maar op mijn woord geloven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja!
Over Lord_Vetinari.
Iedereen zegt dat het zo'n naar mannetje is. Ik vind dat wel meevallen (al helpt het huwelijksaanzoek van vandaag natuurlijk in zijn voordeel). Niemand wil me een exacte plek laten zien waar hij dan zo naar doet. Ik bedoel, McCarthy woredt toch ook met open armen ontvangen? Ik vermaak me wel met 't ventje, zeg maar.
word maar pissig. dan bedenk je tenminste dingen waardoor we op fok! snel van je af zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef Yildiz het volgende:
K zou me daar toch bijna pissig worden omdat het bier gewoon op is![]()
FOK! search (lite)quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:28 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik ik die ouwe posts van die hond boven water moet krijgen. Je moet me maar op mijn woord geloven.
Huhquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
word maar pissig. dan bedenk je tenminste dingen waardoor we op fok! snel van je af zijn.
ik daag je uit. bedenk je beste manieren om dit kabinet ten gronde te richten.quote:
K zou niet weten waarom ik het kabinet zo graag ten gronde zou willen richten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik daag je uit. bedenk je beste manieren om dit kabinet ten gronde te richten.
de tijd gaat nú in!
Hij zou als de mod Wiley Coyote te nors geweest te zijn tegen baggerusers en daarom moest hij van hogerhand terugtreden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef Floripas het volgende:
Ja!
Over Lord_Vetinari.
wat is er van je humanistische topic over gebleven? heerlijk om te lezen, maar idd wel wat goedkoop en makkelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef Floripas het volgende:
Met de drank verdwijnt de nuance.
Waar blijft die meningenloze gast met die Clavin&Hobbes-avatar nou?
dat is geen excuus om dom te doen. in je leven, in je relaties en in je hoofd.quote:
Je geeft zelf aan de hele affaire niet te hebben meegemaakt maar toch stel je dat de fout niet bij hem lag. Zeker omdat ie extreem links is hmmm?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij zou als de mod Wiley Coyote te nors geweest te zijn tegen baggerusers en daarom moest hij van hogerhand terugtreden.
Die affaire heb ik helemaal gemist, maar ik las wel andere postings van hem ..en dat viel allemaal mee.
Baggerusers blijven natuurlijk doorbaggeren achteraf en de werkelijkheid verdraaien, dus die zijn ongeloofwaardig.
Er is ook een type rechtsradicale user die graag wat overdrijft over linkse mods en linkse users.
Sidekick en Monidique hebben die affaire wel meegemaakt, so... je moet bij hen zijn.
Zelf zou ik ook de neiging hebben terugtezeiken als ik mod was..
Hummmm je moet een schriftelijke bevestiging vragen van dat huwelijksaanzoek...dan pas kunnen jullie verder...
Zeg euhh, ho eens en reageer inhoudelijk?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is geen excuus om dom te doen. in je leven, in je relaties en in je hoofd.
Ik heb de 'affaire' niet gemist.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:34 schreef Bluesdude het volgende:
Die affaire heb ik helemaal gemist, maar ik las wel andere postings van hem ..en dat viel allemaal mee.
En grotendeels weg nu.quote:Baggerusers blijven natuurlijk doorbaggeren achteraf en de werkelijkheid verdraaien, dus die zijn ongeloofwaardig.
Wile deed meer dan alleen terugzeiken en daar ging het fout. Was allemaal niet zo'n ramp, hij was alleen niet geschikt als mod voor POL.quote:Er is ook een type rechtsradicale user die graag wat overdrijft over linkse mods en linkse users.
Sidekick en Monidique hebben die affaire wel meegemaakt, so... je moet bij hen zijn.
Zelf zou ik ook de neiging hebben terugtezeiken als ik mod was..
lol je bent echt bezopen zie ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeg euhh, ho eens en reageer inhoudelijk?
Jij bent een voorbeeldje van zo'n baggeruser indertijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:38 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan de hele affaire niet te hebben meegemaakt maar toch stel je dat de fout niet bij hem lag. Zeker omdat ie extreem links is hmmm?![]()
Ik heb die affaire gemist, maar voor die tijd las ik wel een rits andere posts van hem.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
Wile deed meer dan alleen terugzeiken en daar ging het fout. Was allemaal niet zo'n ramp, hij was alleen niet geschikt als mod voor POL.
Ik doe normaal hoor ??quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef Floripas het volgende:
Allemachtig, is het volle maan ofzo?
Doet allen eens normaal tegen malkander!
ik vond je topic over dehumanisering erg ok anders. sommige mensen zijn beter als het volle maan is/wordt of ze nu pas inzien dat het wel eens volle maan kan zijn zonder dat het zo is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef Floripas het volgende:
Ik ben er spontaan moe van geworden en ga pitten, morgen weer werken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef Floripas het volgende:
met je brakke kop werken? leuk voor je baas. neem eens je verantwoordelijkheid. eens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ben er spontaan moe van geworden en ga pitten, morgen weer werken.
Doei!
ik ook.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Floripas het volgende:
George Butters c.s.,
Meestal open ik niet topics omdat iets iets weet of vind, maar juist omdat ik het niet weet of er nog niet over uit ben. Dan zeggen mensen vanalles, en dan ga ik er over nadenken terwijl ik fiets of poets of kook of in bed lig. Dat ik niet meteen antwoord wil dan niet zeggen dat ik nooit meer ga antwoorden, het betekent alleen dat ik er nog mee bezig ben in mijn hoofd.
quote:...
Ook premier Balkenende zei na afloop van de wekelijkse ministerraad dat alertheid geboden is in het onderwijs, maar ook rond de informele huwelijken. "Een huwelijk is een mooi iets. Maar als het gepaard gaat met motieven die niets met liefde te maken hebben, dan is er wel gevaar voor de Nederlandse samenleving. Dat is goed om onder ogen te zien", zei hij.
...
Ik zie het al helemaal voor me, hoe je al poetsend en kokend zit te broeden op je volgende reactie...quote:
Van dit topic..die keren dat Wiley te bitchy reageerde (Kozzmic ook ergens) dan was dat een reactie op notoire ruziezoekers..quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is denk ik een mooi topic uit die tijd ter illustratie
[centraal] Moderating Methods in Politiek
Oh als PS: De huidige mods zijn blauw maar waren toen geen mods, de mods toendertijd waren Kozzmic en Wile.
Godallemachtig...en dat is de premier van ons landquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef kLowJow het volgende:
Wat een vaag nieuwsbericht...
http://www.nu.nl/news.jsp?n=636199&c=10&rss
[..]
lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, hoe je al poetsend en kokend zit te broeden op je volgende reactie...
Was eigenlijk wel leuk om terug te lezen, ik zat er zelf ook nog inquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef Bluesdude het volgende:
Ik heb nu geen zin die andere links van je door te werken.
quote:
Oprechte interesse isvind ik een mooi iets.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:54 schreef Floripas het volgende:
George Butters c.s.,
Meestal open ik niet topics omdat iets iets weet of vind, maar juist omdat ik het niet weet of er nog niet over uit ben. Dan zeggen mensen vanalles, en dan ga ik er over nadenken terwijl ik fiets of poets of kook of in bed lig. Dat ik niet meteen antwoord wil dan niet zeggen dat ik nooit meer ga antwoorden, het betekent alleen dat ik er nog mee bezig ben in mijn hoofd.
Wow, wat een jeuk-uitspraak.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oprechte interesse isvind ik een mooi iets.![]()
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GR9L3B9Lquote:Bisschoppen vragen Italianen niet met moslims te trouwen
De Italiaanse bisschoppen hebben de katholieken in hun land opgeroepen niet langer met moslims te trouwen. Volgens kardinaal Ruini, voorzitter van de bisschoppenconferentie en de rechterhand van paus Benedictus XVI, zijn er ,,te veel culturele verschillen tussen beiden'' en zullen kinderen uit dergelijke huwelijken ,,bijna zeker hun katholieke geloof afzweren''.
In Italië zijn er zowat 200.000 huwelijken tussen moslims en katholieken. Dit jaar trouwden nog 20.000 dergelijke paren, tien procent meer dan in 2004. (LVDB)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |