en bergschoenen uiteraardquote:
de manier hoe wij erover denken is de normale manier, een vriendin laat je niet vallen omdat ze lesbisch is, en een normaal mens zou haar gewoon steunen en te vriend blijven, dat jij nou zo'n rare kronkel in je hersenen heb dat lesbisch zijn niet normaal is kunnen wij ook niks aan doenquote:op zaterdag 3 december 2005 17:46 schreef charmed-more het volgende:
ja sorry hoor als jullie er zo ogver denkenkan ik er wat aan doen dat ik ervan schrok... ach het zal allemaal wel wat de meeste van jullie denken. maar ik ben nog meer over haar te weten gekomen wat ze mij niet heeft verteld
maar daar ga ik niet over in
![]()
ze is toch niet lekker he? anders zou het zonde zijn!quote:op zaterdag 3 december 2005 17:52 schreef charmed-more het volgende:
[..]
foutmeschien dat andere het beter kunnen raden
![]()
er zijn momenten eeuwigheden waarin ik zooooooo blij ben dat ik geen puberwijfie benquote:op zaterdag 3 december 2005 17:46 schreef charmed-more het volgende:
ja sorry hoor als jullie er zo ogver denkenkan ik er wat aan doen dat ik ervan schrok... ach het zal allemaal wel wat de meeste van jullie denken. maar ik ben nog meer over haar te weten gekomen wat ze mij niet heeft verteld
![]()
ik heb haar ook niet laten stikkenquote:op zaterdag 3 december 2005 18:04 schreef sylvana het volgende:
[..]
de manier hoe wij erover denken is de normale manier, een vriendin laat je niet vallen omdat ze lesbisch is, en een normaal mens zou haar gewoon steunen en te vriend blijven, dat jij nou zo'n rare kronkel in je hersenen heb dat lesbisch zijn niet normaal is kunnen wij ook niks aan doen
dat is jou meningquote:op zaterdag 3 december 2005 19:14 schreef tr08 het volgende:
[..]
er zijn momenten eeuwigheden waarin ik zooooooo blij ben dat ik geen puberwijfie ben![]()
krijg een leven![]()
schrikken is normaal, maar jij reageert echt heel overdreven en wat je nu schrijft klinkt ook een tikje achterbaks
uhm, je durft haar toch niet meer aan te kijken enzoquote:op zaterdag 3 december 2005 19:16 schreef charmed-more het volgende:
[..]
ik heb haar ook niet laten stikken![]()
nee maar je verwacht wel dat ze altijd alles aan je vertelt. mag ze ook zelf een leven hebben?quote:op zaterdag 3 december 2005 19:16 schreef charmed-more het volgende:
[..]
quote:op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef charmed-more het volgende:
-knip- ik durf haar nu niet meer aan te kijken omdat ze dat heeft geheim gehoudenhoe kan ik er het beste mee omgaan
![]()
hoe oud ben je trouwens?quote:op zaterdag 3 december 2005 17:46 schreef charmed-more het volgende:
-knip-
maar ik ben nog meer over haar te weten gekomen wat ze mij niet heeft verteldmaar daar ga ik niet over in
![]()
meschien heb je wel gelijkquote:op zaterdag 3 december 2005 19:19 schreef tr08 het volgende:
[..]
nee maar je verwacht wel dat ze altijd alles aan je vertelt. mag ze ook zelf een leven hebben?
[..]
[..]
ik ben 14quote:op zaterdag 3 december 2005 19:21 schreef sylvana het volgende:
[..]
volgens mij is ze zelfs nog te jong voor pub
toen ik dit voor het eerst las dacht ik dat er stond "slikken"quote:op zaterdag 3 december 2005 19:16 schreef charmed-more het volgende:
[..]
bij 14 word je al bijna verstandigquote:
iedereen denkt nu dat ik haar niet meer moetquote:op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef erikkll het volgende:
ik vind trouwens dat charmed-more er niet goed mee omgaat. dat ze even schrikt, okee, logisch. maar ze is en blijft een vriendin, waar ze ook op valt![]()
dat doet namelijk niks af aan de persoon die ze is. bovendien ben je nu zeker dat ze geen vriendjes steelttenzij ze bi is.
dat dusquote:op zaterdag 3 december 2005 20:52 schreef catch22- het volgende:
als je op je veertiende lesbisch denkt te zijn ben je wss gewoon aan het proberen je seksualiteit te ontdekken ipv serieus je seksuele voorkeur te definieren
waarom open je dan deze topicquote:op zaterdag 3 december 2005 17:46 schreef charmed-more het volgende:
![]()
dat is bij iedereen verschillend.quote:op zaterdag 3 december 2005 20:52 schreef catch22- het volgende:
als je op je veertiende lesbisch denkt te zijn ben je wss gewoon aan het proberen je seksualiteit te ontdekken ipv serieus je seksuele voorkeur te definieren
misschien wil ze wel een trio.quote:op vrijdag 2 december 2005 17:09 schreef thetallguy het volgende:
kan ze iig nooit je vriendje afpakken
ja geil toch...quote:op zondag 4 december 2005 10:29 schreef cherrymoontraxx het volgende:
[..]
misschien wil ze wel een trio.
nee daar is haar vriendin mee geholpenquote:op zondag 4 december 2005 10:44 schreef emmykuhh het volgende:
aan mannen moet je zoiets niet vragen...
ik zou het toch wel even duidelijk maken aan je vriendin dat je dit echt neit normaal vindt.. want dit is ook echt niet normaal..
echt ja...ze is waarschijnlijk niet achterlijk en had deze reactie wel verwacht ..quote:op vrijdag 2 december 2005 17:07 schreef mouseover het volgende:
zoen jij elke knul die je ziet? nee? nou dan, waarom zou ze jou ineens aanranden.
en dat ze het geheim gehouden heeft is aan je reactie te zien best logisch
quote:op maandag 5 december 2005 20:29 schreef wat het volgende:
misschien had dat ene meisje al de dropjes van je vriendin opgevreten en probeerde ze het toch nog met haar tong uit haar kiezen te pulken.
onderbouw het eensquote:op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef chriz2k het volgende:
smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |