opgelost (door mijn charmante collega die soms vergeet dat hier te melden, waardoor ik de OP zes keer moest doorlezen tot ik tot de ontdekking kwam dat het illegale deel al verwijderd was.... en zoquote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[TK] Retro consoles met spellen
N64 copybox, illegaal.
Ow.... en ik moet hem kunnen herkennen dusquote:Op woensdag 21 december 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ding staat nog steeds in de OP op de foto's, vandaar dat ik het nu postte
Ligt aan jezelf....quote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef tonks het volgende:
[tk] iDog
Gooi er maar een slotje op hoor. ben het nu wel zat
is dichtquote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef tonks het volgende:
[tk] iDog
Gooi er maar een slotje op hoor. ben het nu wel zat
Ik weet het ook niet. Het hangt er een beetje tussenin. Als de TS van het topic het verder niet erg vindt, dan laat ik het staan. Als ie gaat mopperen, dan haal ik het weg. Okequote:Op woensdag 21 december 2005 09:21 schreef Zweefvliegje het volgende:
Modje, ik kom mijn eigen topickaping melden!
--> [TK] Nokia 6230 + 96 MB geheugen, compleet in doos
Weet nl niet zeker of het kapen is of niet.
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:56 schreef TheEagle het volgende:
roger that
sorry elisab, geen idee waar ik dat allemaal moet melden als ik zoiets tegenkom, maar hier dus ook
Ervaringen is er niet helemaal de plek voor (ik kom er zelden ieg). Verzoeken om slotjes kunnen het beste met een Topic Report of hier in feedback.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef Fendy het volgende:
Mag [TK] Logitech Quickcam Messenger Plus Webcam op slot naar aanleiding van mijn post in [V&A] ERVARINGEN deel 2
Ik geloof dat ik dat beter hier kon doen omdat daar niet al te veel gelezen wordt?
Thanks!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ervaringen is er niet helemaal de plek voor (ik kom er zelden ieg). Verzoeken om slotjes kunnen het beste met een Topic Report of hier in feedback.
Hij is nu ieg dicht
Keer op keer weer inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze doen wel aan dure prijzen bij de bingo tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |