Ik ook niet. Op me werk niet en hier ook niet...quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:46 schreef LedZep het volgende:
Godverdomme nog aan toe...heeft iedereen nou toegang tot DBB behalve ik?
Veelte weinig op de dag zelf natuurlijk, 2 maaltijden voor je avondeten. Dat moeten er 4 worden. Ook snap ik die proteineshake niet zo goed als lunch, doe het als ontbijt. Dan heb je juist wat snelle eiwitten nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef MyImmortal het volgende:
jongens wat vinden jullie van mijn eetschema? ik vraag me af of ik nog iets extra moet toevoegen(ik wil graag nog een paar kilootjes aankomen)
- ontbijt: 4 sneetjes brood met vleesbeleg of kaas en een sapje.
4 sneetjes brood weer met beleg(kaas of vlees) en weer een sapje en een proteineshake
- eerst een sapje dan avondeten vaak met 2 stukjes vlees en veel rijst of aardappels
- 500 gram kwark
- 4 sneetjes brood met wederom kaas of vleesbeleg en een proteineshake
ik eet dus ongeveer 5 keer per dag als het me toelaat.
Vast een actie van een dikke huisvrouwquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:47 schreef Mr.J het volgende:
Zojuist Tijl (admin van DBB) gesproken en de verwachting is morgen weer alles recth gezet te hebben.
De downtime lijkt op dit moment een bewuste opzet (hack) te zijn geweest. Triest.
ah ok, dat ik maar 2 keer eet voor het avondeten komt meer door mijn luiheid, ben nu vrij eventjes dus sta laat op , ik zal proberen eerder op te staan en te gaan etenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef frenkck het volgende:
[..]
Veelte weinig op de dag zelf natuurlijk, 2 maaltijden voor je avondeten. Dat moeten er 4 worden. Ook snap ik die proteineshake niet zo goed als lunch, doe het als ontbijt. Dan heb je juist wat snelle eiwitten nodig.
Kwark zou ik dan weer als laatste eten door de langzaam opneembare eiwitten, eiwitshake zijn alleen snelle eiwitten die je lichaam zo weer heeft opgenomen. 's Nachts heeft je lichaam meer baat bij een langzame eiwitbron.
Maar in het kort, veel meer eten!
Vergt veel discipline ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:15 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ah ok, dat ik maar 2 keer eet voor het avondeten komt meer door mijn luiheid, ben nu vrij eventjes dus sta laat op , ik zal proberen eerder op te staan en te gaan etenthanks
Kwaliteit eerst, dan pas quantiteitquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef LedZep het volgende:
Waarom gebruikt iedereen toch whey? Zóveel eiwit zit er nou ook weer niet in...28 gram per maatschep + hoeveelheid in melk. Kwark/tonijn/zalm bevat toch net zoveel en kost niks meer. Whey lijkt wel standaard te worden in fitnessend Nederland, ook al eet men de rest van de dag geen ruk.
Drinkt wat makkelijker weg na mijn training, daarom neem ik het.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef LedZep het volgende:
Waarom gebruikt iedereen toch whey? Zóveel eiwit zit er nou ook weer niet in...28 gram per maatschep + hoeveelheid in melk. Kwark/tonijn/zalm bevat toch net zoveel en kost niks meer. Whey lijkt wel standaard te worden in fitnessend Nederland, ook al eet men de rest van de dag geen ruk.
Inderdaad, je moet gewoon kijken op de dag wanneer het nuttig kan zijn buiten je normale voeding. Dat is wanneer je heel snel eiwitten nodig hebt. Dit is 's morgens na het slapen (doe dit wel in combinatie met een goed ontbijt, anders is het effect ervan ook weg) en direct na de training (neem dan de shake voor de training, want het duurt 60 minuten voor het opgenomen is).quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef LedZep het volgende:
dit is echt veel, veel te weinig. Reken je BMR en activiteitenverbruik uit, maak er een mooi excel bestandje van ofzo. ORGANIZE!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef MyImmortal het volgende:
jongens wat vinden jullie van mijn eetschema? ik vraag me af of ik nog iets extra moet toevoegen(ik wil graag nog een paar kilootjes aankomen)
- ontbijt: 4 sneetjes brood met vleesbeleg of kaas en een sapje.
4 sneetjes brood weer met beleg(kaas of vlees) en weer een sapje en een proteineshake
- eerst een sapje dan avondeten vaak met 2 stukjes vlees en veel rijst of aardappels
- 500 gram kwark
- 4 sneetjes brood met wederom kaas of vleesbeleg en een proteineshake
ik eet dus ongeveer 5 keer per dag als het me toelaat.
Whey is dankzij de snelle opname zeer belangrijk in je PWO shake.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef LedZep het volgende:
Mja in de PWO shake wel, maar ik heb steeds meer het idee dat iedereen het bij wijze van spreken de hele dag door achterover lurktquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Whey is dankzij de snelle opname zeer belangrijk in je PWO shake.
En hoe is het met ons aller DBB?quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:15 schreef Mr.J het volgende:
Idd ja. Triest allemaal.
Denk dat bij de meeste mensen de feestmaand wel in hun bulkperiode hebben opgenomenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:22 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Zal wel na de feestdagen worden. Denk ook dat mijn BF wel wat zal gaan stijgen, want de komende 3 dagen wordt het behoorlijk veel eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |