abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33350245
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:46 schreef LedZep het volgende:
Godverdomme nog aan toe...heeft iedereen nou toegang tot DBB behalve ik?
Ik ook niet. Op me werk niet en hier ook niet...
pi_33350546
jongens wat vinden jullie van mijn eetschema? ik vraag me af of ik nog iets extra moet toevoegen(ik wil graag nog een paar kilootjes aankomen)

- ontbijt: 4 sneetjes brood met vleesbeleg of kaas en een sapje.
4 sneetjes brood weer met beleg(kaas of vlees) en weer een sapje en een proteineshake
- eerst een sapje dan avondeten vaak met 2 stukjes vlees en veel rijst of aardappels
- 500 gram kwark
- 4 sneetjes brood met wederom kaas of vleesbeleg en een proteineshake

ik eet dus ongeveer 5 keer per dag als het me toelaat.
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:47:14 #278
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33350859
Zojuist Tijl (admin van DBB) gesproken en de verwachting is morgen weer alles recth gezet te hebben.

De downtime lijkt op dit moment een bewuste opzet (hack) te zijn geweest. Triest.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33350889
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef MyImmortal het volgende:
jongens wat vinden jullie van mijn eetschema? ik vraag me af of ik nog iets extra moet toevoegen(ik wil graag nog een paar kilootjes aankomen)

4 sneetjes brood weer met beleg(kaas of vlees) en weer een sapje en een proteineshake
- eerst een sapje dan avondeten vaak met 2 stukjes vlees en veel rijst of aardappels
- 500 gram kwark

Veelte weinig op de dag zelf natuurlijk, 2 maaltijden voor je avondeten. Dat moeten er 4 worden. Ook snap ik die proteineshake niet zo goed als lunch, doe het als ontbijt. Dan heb je juist wat snelle eiwitten nodig.

Kwark zou ik dan weer als laatste eten door de langzaam opneembare eiwitten, eiwitshake zijn alleen snelle eiwitten die je lichaam zo weer heeft opgenomen. 's Nachts heeft je lichaam meer baat bij een langzame eiwitbron.

Maar in het kort, veel meer eten!
pi_33351335
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:47 schreef Mr.J het volgende:
Zojuist Tijl (admin van DBB) gesproken en de verwachting is morgen weer alles recth gezet te hebben.

De downtime lijkt op dit moment een bewuste opzet (hack) te zijn geweest. Triest.
Vast een actie van een dikke huisvrouw
pi_33351438
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:48 schreef frenkck het volgende:

[..]

Veelte weinig op de dag zelf natuurlijk, 2 maaltijden voor je avondeten. Dat moeten er 4 worden. Ook snap ik die proteineshake niet zo goed als lunch, doe het als ontbijt. Dan heb je juist wat snelle eiwitten nodig.

Kwark zou ik dan weer als laatste eten door de langzaam opneembare eiwitten, eiwitshake zijn alleen snelle eiwitten die je lichaam zo weer heeft opgenomen. 's Nachts heeft je lichaam meer baat bij een langzame eiwitbron.

Maar in het kort, veel meer eten!
ah ok, dat ik maar 2 keer eet voor het avondeten komt meer door mijn luiheid, ben nu vrij eventjes dus sta laat op , ik zal proberen eerder op te staan en te gaan eten thanks
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_33351844
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:15 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

ah ok, dat ik maar 2 keer eet voor het avondeten komt meer door mijn luiheid, ben nu vrij eventjes dus sta laat op , ik zal proberen eerder op te staan en te gaan eten thanks
Vergt veel discipline ja, ik weet het .
pi_33352368
Waarom gebruikt iedereen toch whey? Zóveel eiwit zit er nou ook weer niet in...28 gram per maatschep + hoeveelheid in melk. Kwark/tonijn/zalm bevat toch net zoveel en kost niks meer. Whey lijkt wel standaard te worden in fitnessend Nederland, ook al eet men de rest van de dag geen ruk.
pi_33353404
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:57 schreef LedZep het volgende:
Waarom gebruikt iedereen toch whey? Zóveel eiwit zit er nou ook weer niet in...28 gram per maatschep + hoeveelheid in melk. Kwark/tonijn/zalm bevat toch net zoveel en kost niks meer. Whey lijkt wel standaard te worden in fitnessend Nederland, ook al eet men de rest van de dag geen ruk.
Kwaliteit eerst, dan pas quantiteit
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_33357037
quote:
Drinkt wat makkelijker weg na mijn training, daarom neem ik het.
pi_33357837
quote:
Inderdaad, je moet gewoon kijken op de dag wanneer het nuttig kan zijn buiten je normale voeding. Dat is wanneer je heel snel eiwitten nodig hebt. Dit is 's morgens na het slapen (doe dit wel in combinatie met een goed ontbijt, anders is het effect ervan ook weg) en direct na de training (neem dan de shake voor de training, want het duurt 60 minuten voor het opgenomen is).

Op andere momenten van de dag is het nutteloos en kan je het prima af met normaal voedsel.
pi_33359020
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef MyImmortal het volgende:

- 500 gram kwark

dit is echt veel, veel te weinig. Reken je BMR en activiteitenverbruik uit, maak er een mooi excel bestandje van ofzo. ORGANIZE!!
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:47:40 #288
19479 Mr.J
pi_33360497
quote:
Whey is dankzij de snelle opname zeer belangrijk in je PWO shake.
pi_33364214
Ben een beetje verbijsterd door het gebeuren rond Craig Titus en Kelly Ryan.
http://www.flexonline.com/news/106
Keeping an eye on the world going by my window.
  zaterdag 24 december 2005 @ 10:15:16 #290
19479 Mr.J
pi_33364843
Idd ja. Triest allemaal.
pi_33364995
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:47 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Whey is dankzij de snelle opname zeer belangrijk in je PWO shake.
Mja in de PWO shake wel, maar ik heb steeds meer het idee dat iedereen het bij wijze van spreken de hele dag door achterover lurkt .
pi_33365323
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 10:15 schreef Mr.J het volgende:
Idd ja. Triest allemaal.
En hoe is het met ons aller DBB?
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_33369043
Stervende me thinks.
pi_33369780
Zal wel na de feestdagen worden. Denk ook dat mijn BF wel wat zal gaan stijgen, want de komende 3 dagen wordt het behoorlijk veel eten
pi_33371114
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:22 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Zal wel na de feestdagen worden. Denk ook dat mijn BF wel wat zal gaan stijgen, want de komende 3 dagen wordt het behoorlijk veel eten
Denk dat bij de meeste mensen de feestmaand wel in hun bulkperiode hebben opgenomen .
  zaterdag 24 december 2005 @ 15:57:00 #296
19479 Mr.J
pi_33372306
Er is gekut met de domeinregistratie. De admin doet er alles aan om dit zsm weer in orde te hebben.

For the moment bestaat DBB dus niet meer (geen entries in DNS). Je host file aanpassen dus.
pi_33409954
hoe zit het met dbb??
ik hoop dat weer snel doet, damn

Groet
Senshin
Sj0erd666 :(
pi_33410730
Kan iemand mij vertellen aan hoeveel gewicht ik moet denken als er bij de legpress een verschuiving ter hoogte van het gewricht tussen heilig en darmbeen kan plaatsvinden?
pi_33411414
?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  maandag 26 december 2005 @ 13:12:06 #300
19479 Mr.J
pi_33412510
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties